''İşten bir süreliğine ayrıldığını bilmiyordum.'' Mew, konu hakkında en ufak bir şey söylemediği için Gulf onun bu kararına şaşırmıştı.
''O zaman yarın Maldivlere gideceğimizi de bilmiyorsun.'' Tatilin ikisinede iyi geleceğini biliyordu,onları etkileyen birçok şey yaşanmıştı. Gulf laf arasında Maldivlerden bahsetmişti bu yüzden dinlenmeleri için orayı seçti, tatillerinin en ince detayına kadar ilgilendi.
Gulf, bu adamın her şeyi tek başına yapma huyunu nerden aldığını merak ediyordu.
''Yarın mı? Bu çok erken hazır bile değiliz.''
''Hazır olmadığımız da nerden çıkardın.''Mew, yüzünde kurnaz bir gülümsemeyle içerden hazırladığı valizleri getirdi.
Gulf onun bu haline karşı tepki veremedi, nutku tutulmuş olabilirdi. O çoktan her şeyi hazırlamıştı, Gulf'a tek düşen planı takip etmekti.
---------------
''Yani seni uçak tutuyor öyle mi?'' Gulf yanındaki halsiz olan adama takıldı. Mew birçok seyahat ettiği halde buna asla alışamamıştı.
''Bu konu hakkında konuşmak dahi istemiyorum.'' Bir taraftan söylenerek, kaçar adımlarla kendini havaalanının dışına attı.
Mew'in aksine Gulf için yolculuk güzel geçmişti. İlk defa tatil için seyahat ediyordu ve sevdiği insanla yapması bunu daha da özelleştirdi. Aslında bütün ilkleri Mew'e aitti, ilk defa birine karşı böyle duygular besledi ve ilk defa böylesine sevildiğini hissetti. Zor da olsa ilk defa yemek yapmayı denedi, liste oldukça uzundu. Onun yanında kendisi oluyordu, Mew her zaman ona evi gibi hissettirdi.
Kalacakları yere geldiklerinde Mew duş bile almadan kendini yatağa attı, fazlasıyla yorgundu. İlk günlerini batırdığı için kendine lanet etsede bir şey yapamayacak kadar halsizdi, ileriki zamanlarda bunu telafi edeceğinden emindi.
Gulf, Mew için ilaç almaya çıktığında biraz gezme fırsatı buldu. Burası Gulf çok küçükken annesinin ona bahsettiği yerdi, annesinden kalan hatırlayabildiği tek şeydi. Anlattığı kadar güzeldi, güneşin ışığı, denizin rengi dahi diğer yerlere göre çok farklıydı. Buraya Mew ile geleceğini kim tahmin edebilirdi?
--------
Mew kendini kısa sürede toparlamayı başarmıştı ve bugünün planında denize gitmek vardı. Bütün günleri dolu dolu geçirmeyi ve Gulf'un her şeyden keyif almasını istedi.
Gulf çoktan denize girmişti, Mew ise ayağını sokup kendini suya alıştırma aşamasındaydı.
''Orda öyle dikilecek misin yoksa seni buraya çekmem mi gerecek?'' Mew dışardan olgun biri gibi görünüyor olabilirdi fakat küçük bir çocuğa dönüştüğü anlar oldukça fazlaydı. Gulf onun bu tavırlarıyla eğleniyordu, en sevdiği hallerinden biri olabilirdi.
''İnan bana bunu yapmak istem-'' Ve cümlesinin ortasında tuzlu suyun tadına baktı.
''Böyle daha hızlı alışırsın diye düşündüm.'' Gulf yüzünde sinsi bir gülümseme ile söyledi.
''Öyle mi?'' Atak sırası Mew'e geçmişti. Bütün gücüyle karşısındaki adama su atmaya başladı, çocuk sayısı artık ikiydi. Güneşin battığını gördüklerinde zamanın farkına varmışlardı, vaktin nasıl geçtiğini anlamayacak kadar gerçeklikten uzaklardı. Gökyüzünün kırmızı rengi, denizin rahatlatıcı sıcaklığı, havanın hafifçe esiyor olması her şeyi unutturabilecek kadar güzeldi.
''Sanırım tam şu an öpüşmemiz gerekiyor.'' Mew, genç olanı kendine usulca çekerek söyledi.
''Bunun plana dahil olduğunu sanmıyorum.''
''Bazen plan dışına çıkılması gerekir.''
Dudaklar buluştuğunda suyun tuzlu oluşunu önemsemediler, şu an için sadece ikisi vardı. İki adamında aklından çıkmayacak bir anı oluşturdular, her hatırlayışta gülümsemeye sebep olacak özel bir anı.
-------
Gulf biraz yorgun olduğu için akşam şekerlemesi yapmak istemişti. Uyandığında Mew'i odada göremedi, başucundaki not dikkatini çekti. Notta hazırlanıp belirtilen yere gitmesi isteniyordu. Gulf keyifle hazırlanıp heyecanlı adımlarla notta yazan yere yürüdü. Konu Mew olunca ne ile karşılaşacağından emin değildi, içinde anlam vermediği bir mutluluk vardı. Belirtilen yere yaklaştıkça sahildeki ışıklandırmalar artıyordu, her adımda biraz daha heyecanlı hissetti. Mew'i siyah beyaz takımla bütün ışıkların olduğu yerin ortasında gördüğünde duraksadı, o göz alıcı gözüküyordu. Heyecanlı adımlar yerini utangaç adımlara bıraktı, yavaşça sevdiği insana doğru ilerledi. Karşısına geldiğinde nedensizce gözleri dolmuştu, bir insanı böylesine sevmenin mümkün olduğunu ona bakınca anladı.
Mew hayatında hiç bu kadar heyecanlı hissetmemişti, evet onu her gün görüyordu fakat bu defa başkaydı.Derin bir nefes alıp söze başladı.
''En çok bu halini seviyorum, uykudan yeni uyanan halini ve sen böyle görünürken sadece bana ait olmanı istiyorum. Bütün günlere seninle uyanmak istiyorum, gün sonunda senin kokunla uyumak istiyorum. Bütün hareketlerin benim zaafım, sana karşı koyamıyorum. Sen hayran olunası birisin Gulf, parlaklığın kalbime yansıyor. Yanımda olduğun sürece güçlü birisi oluyorum ve sen yanımda oldukça her şeyle savaşabilirim. Seninle baş başa olup seni gülümsetmek büyüleyici geliyor. Seni öpmek, sana sarılmak, seninle vakit geçirmek, her anınla ilgilenmek istiyorum. Seni sevmeme izin ver sevgilim, seninle yaşlanmak istiyorum. Benimle evlenir misin Gulf, bana kendini teslim edebilir misin?''
Gulf kaybettiği gülüşünü Mew ile bulmuştu, vazgeçtiği zamanlar savaşmasını sağlayan Mew'di. Her şeye dayanmasının sebebi, içini görebilen tek kişiydi. Onun için her şeyi yapmaya hazırdı, ölüm ona gelirse canını verebilirdi. Bütün sorunlarını üstlenebilirdi, bu hayatta sahip olduğu tek insandı. Dizlerinin üzerinde cevap bekleyen adama baktı.
''Ben sana çoktan teslim oldum, seninle yaşlanıp, sonsuza kadar seni sevebilirim ve evet seninle evlenirim Mew Suppasit. Seni hiçbir zaman yüz üstü bırakmayacağım sevgilim, seni seviyorum,seni her zaman seveceğim.''
Mew genç olana sımsıkı sarıldı, şu an dünyanın en mutlu adamı olabilirdi.
''Seni seviyorum sevgilim, son anımıza kadar birlikte kalalım.''
''Son nefesimize kadar birlikte,,,''
🤧✍🏻:
Arkadaşlar ağlar🤧* hikayem burada bitmiş bulunmakta tekrar ağlıyor🤧* buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Oy verip yorumda bulunanlara ayrıyeten teşekkürler bildirimleriniz beni gerçekten çok mutlu birisi yaptı. İlk defa kurgu denedim aslına bakarsanız ilk yazdığım bölümlerden utanarak kaçıyorum. Hiçbir karakter tanıtımı yapmadan bir anda oturdum ve kendimi yazarken buldum. Bütün bölümler doğaçlama gelişti gün içinde yazdıklarımı bittiği an sizinle buluşturdum. Ani bir ilham gelmezse ilk ve son hikayem gibi duruyor ağlıyor🤧* büyük bir boşluğa düşecek gibiyim çünkü ben de onlara fazlasıyla bağlandım tabi ki burda da ağlıyor
Özel bir teşekkür olarak KONTESİM🤧 hikayemi ilk onunla paylaştım ve yazmaya devam etmeliyi miyim diye sordum,o da beni hep destekledi buradan ona çokca sevgi ♥️♥️
İlgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim artık bildirim alamama düşüncesi beni üzsede sizlere veda ediyorum sizi seviyorum, umarım bir gün doğru kişiyi bulabilirsiniz. Hoşçakalın...🤧♥️