alışmak

425 31 26
                                    

Mew onun bu isteğini geri çevirmek istedi, onsuz yapamazdı. Gulf'un kendisini affetmek için böyle bir şeye kalkıştığını biliyordu, çaresizdi.

''Ben, ne demem gerektiğini bilmiyorum Gulf.'' Düşük ses tonuyla konuştu.

''Emin ol bu gereken tek şey sevgilim, ben iyi olacağım. Seni hak eden bir adam olmak istiyorum, cezam neyse çekmeliyim.'' Karşısındaki adamı rahatlatmak istedi.

Mew istemesede gözyaşları yüzünü nemlendirdi, hiç olmadığı kadar üzgündü. Onsuz tek bir güne dayanamazken yıllarca onu görememe düşüncesi çıkmaza sürüklüyordu. Kaderlerinin ayrı kalmaları üzerine kurulduğunu düşündü, neden hep ondan uzak olmak zorundaydı?

''Ben senden son kez ayrı kalacağım Gulf, bu son kez olacak.''Mew kendini toparlamaya çalıştı, elinden başka hiçbir şey gelmiyordu.

-----

İkisi de uyanıktı, Mew sırtını genç olana dönük şekilde yatıyordu. Yarına uyanmayı istemedi, onun gideceği gerçeğiyle yüzleşme düşüncesinden nefret etti. Arkasındaki adama bakacak cesareti yoktu, baktıkça bırakması zorlaşıyordu. Omzundaki elin ağırlığı hissetti.

''Sen böyle yaptıkça kendimi kötü hissediyorum.'' Gulf ona karşı mahcuptu fakat geleceği için bunu yapmak zorundaydı.

Mew arkasına döndü, bırakmak zorlaşsa bile ona saatlerce bakmayı seçti.

''Özür dilerim sevgilim ben sadece biraz düşüncelere dalmıştım. Ne yapmamı istersin?''

''Sarıl bana, kokun bedenimin her yerinde kalsın istiyorum.'' Genç olan karşısındaki adama yaklaştı, kollarını bütün vücudunu saracak şekilde bir birine bağladı. Burası onun huzur bulduğu tek yerdi.

Mew, onun usul dokunuşları eşliğinde uykuya dalmıştı. Bu Gulf'un en zor gecelerinden biriydi, uyuyan adamın alnına bir buse bırakarak kalktı. Aklında bir fikir vardı, sessizce odadan çıktı.

------

''Günaydın.'' Gulf, yeni uyuyan adamı öperek söyledi.

Mew karşısında ona sevgiyle bakan gencin elini tuttu.

''Sen hiç uyumadın mı?''

''Uyanalı oldu biraz, sana kahvaltı hazırlamak istedim.'' Bu yalan sayılır mıydı? Gece boyunca gözüne biraz bile uyku girmemişti.

Kahvaltıda oldukça sessizlerdi, hava da onlar gibi hissediyor olacak ki kapalıydı. Bakışları çaresizliği anlatıyordu, garip bir burukluk vardı.

-----

Savcılık binasının önünde aynı sessizlik sürmüştü. Mew, genç olanın elini hiç bırakmayacakmış gibi tutuyordu. Duygularına hakim olmaya çalıştı, bunu yapabilirdi.

Gulf karşısındaki adama sıkıca sarıldı. Demek istediği milyonlarca şey vardı, seni seviyorum sevgilim, canının yandığını biliyorum. Seni şimdiden özlüyorum, bırakmak benim için çok zor fakat bu cümlelerin işleri daha zorlaştıracağını biliyordu, söyleyemezdi.

''Gerisini ben halledebilirim, eve güvenli git.'' Sadece bu cümleyi kurabilmişti. Gözlerinin dolduğu hissettiğinde bedenini bina içine sürükleyip sevdiği adamı geride bıraktı.

Mew hiçbir şey söyleyemedi, konuşacak gücü yoktu. Onun gidişini izlemek içinde bir şeyleri alıp götürmüştü, dizlerinin üzerine çöküp ağlayabilirdi. Kendini toparladı dayanabilirdi, bu onu ilk bekleyişi değildi.

Birkaç saattir Gulf'un bıraktığı yerde dikiliyordu, bir hareketlilik görmeyince pes edip kendini arabaya sürükledi. Eve dönmek istemiyordu, artık orda nasıl yaşayabilirdi? Fakat onun anıları ile yaşayabileceği tek yer orasıydı, gidecek başka yeri yoktu.

Eve girince büyük bir boşluğa düşmüş gibi hissetti, genç adamın yokluğu şimdiden fark ediliyordu. Kendini içki ile teselli etmeyi seçti, bedenini zorla hareket ettiriyordu. Dolap kapağını açtığında gözüne bir not ilişti.

''Ben yokken hazır yiyeceklere beslenip çok içmemelisin, unutma o vücut bana ait ona iyi bak. Döndüğümde sağlıklı bir adam görmek istiyorum. Seni seviyorum.'' Mew bunu ne zaman yazdığını merak etti, o hep böyle düşünceli bir adam mıydı? Lanet olsun, onu şimdiden çok özlüyordu.

Grid'i arayıp işe döneceğini bildirdi, biriken işleri göndermesini istedi. Kendini işe vererek acısını hafifletmeyi düşündü, o hep böyleydi bir şey olduğunda düşünmemek kafasını meşgul ederdi.

Koltuğa geçip bilgisayarını açtığında tekrar Gulf tarafından bırakılan notu gördü.

''Büyük ihtimal kendini sadece işe vereceksin, bunu yapma. Bensiz yürüyüşlere çıkıp etkinliklerle katılmalısın. Kendini ihmal etme sevgilim, bir önceki notta seni seviyorum demiş miydim? Emin değilim, seni seviyorum.'' Mew'in gözleri dolmuştu, o nasıl her şeyi tahmin edebilirdi?

Gün sonunda biraz uyumayı istedi, yatağa uzanıp yanındaki boşluğa baktı. Eksik hissediyordu, yastığına uzanıp kokusunu duyumsamak istedi. Yastığı aldığında altındaki not kağıdı gülümsemesine sebep olmuştu. Bu notlardan kaç tane vardı? Heyecanla okumaya başladı.

''İlk gece oldukça zor değil mi? Yalnız uyumana sebep olduğum ve buna alışmak zorunda olduğun için özür dilerim. Her şey çok daha güzel olacak inan bana, senin için iyi bir adam olmaya çalışıyorum. Seni seviyorum gibi şeylerin çokça söylememenin pişmanlığını yaşıyorum bu yüzden sanırım bütün notlara seni sevdiğimi yazmış olabilirim. Tek açıklamam bu seni seviyorum Mew, her şey seni sevdiğim için. İyi geceler sevgilim.''

Mew bunun gibi bir sürü daha not buldu, yazdıkları onu hiç olmadığı kadar mutlu etmişti.

İlk günler masayı hep iki kişilik hazırladı, bu alışkanlıklardan vazgeçmek canını yaksa bile onsuz yaşamaya da  alışacaktı. 





Yazar lafı eviriyon çeviriyon ayrı kalmalarına getiriyon 

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin