Kimliğini belli etmeden ortama dahil olmaya çalışıyordu fakat çoktan birilerinin hedefindeydi. Bulunduğu ortam yüzünden kimsenin birbirine ateş açamaması onun avantajıydı lakin bu adamlar ateşkesi uzun süre sağlamaya eğilimli değildi. Burası kan gölüne dönmeden önce baş patronun odasını bulmak zorundaydı. Kimseye görünmeden bir kolonun arkasına geçip binanın haritasını çıkardı oda buraya oldukça uzaktı, ondan birkaç adım uzakta olan adamına işaret verdi. Adam hemen harekete geçti ve ona doğru yaklaştı, elindeki içecekleri tamamen Gulf'un üzerine döktüğünden emin olup ''Ah! Gerçekten çok özür dilerim efendim b-ben ne yapacağımı bilemedim çok özür dil- ''
Gulf sözünü yarıda kesip tuvaletin yerini sorduktan sonra olayı izleyen insanlardan müsaade isteyerek yukarı çıktı.İlk planladığı gibi tuvalete gidip güvenlik odasındaki adamına güvenlik kameralarını halletmesi için mesaj attı. Plan kusursuzdu her şey olması gerektiği gibi ilerliyordu. Tuvaletten çıkıp odaya doğru ilerlemeye başladı koridorun sonunda yapılı bir vücuda,siyah saçlara, açık bir tene ve oldukça koyu renkli gözlere sahip olan bir siület Gulf'a doğru yaklaşıyordu. Elindeki çantadan her ay patronun kontrolünü yapan doktor olduğunu anlamıştı. Hiçbir açık vermeden yürümeye devam etti. Yan yana geldikleri o an, göz göze geldikleri o kısacık süre Gulf'a bir şeyler hissettirmişti tanıdık olan bir his... Adlandıramamıştı fakat tam burada o anda durmak istedi kokusu mu yoksa bakışlarımı onu bu kadar etkilemişti emin değildi son bir kez adamın arkasında bakma cesaretinde bulundu fakat adam çoktan gözden kaybolmuştu.
Gulf birazdan azraili olacağı adamın kapısında dikiliyordu. Silahını çıkarıp susturucusunu ayarladı fazla zamanı yoktu çünkü kameraların bozuk olduğunu fark eden adamların her an gelmesi oldukça yüksek bir ihtimaldi. Kapı kolunu yavaşça çevirdi fakat görmek istediği resim bu değildi
"SİKTİR!"
Adam çoktan ölmüştü. Şaşırmıştı, düşünmeye başladı bu görev için sadece kendisi ve emrindeki birkaç adam görevlendirilmişti. Kim buna cesaret edebilirdi? Alması gereken canı kendisinden başka kim alabilirdi?
Sorun sadece adamın ölmesi değildi alması gereken bilgiler de adamla birlikte yok olmuştu.
Daha sonra aklına o geldi, bu katta sadece bir kişiyi görmüştü."O doktor..."
not:✍🏻
Dostlarım aslında bütün bölümler böyle değil, ilerdeki bölümlerde her şey daha açıklayıcı bir anlatıma sahip.İlk denemem olduğu için bodoslama dalmışım hikayeye okumaktan pişman olmayacaksınız krub keep going.Basın açıklaması bu kdr