iz

587 42 14
                                    

yukarıda bıraktığım şarkı ile okumanızı tavsiye ederim•

''Önce sakince dinle beni Gulf, yalvarırım.''
Mew ağlamak üzereydi, defalarca gerçekleri ona anlatmak istemişti fakat hiçbir zaman buna cesaret edemedi.
Mew aralarındaki huzuru bozmak istemedi, nefret edilen taraf olmak istemedi. Onu böylesine geç bulmuşken kaybedemezdi. Tek başına Gulf'un sorunlarını halledebileceğini düşünmüştü fakat şimdi her şeyi olan adamı kaybetmek üzereydi.

"Sakince dinlemek mi, sen olsan bunu yapar mıydın? Ben sana güvendim Mew.''

Gulf'un gözleri doldu, ellerinin titrediğini hissetti. Bir gün silahı doğrulttuğu kişinin Mew olacağını nerden bilebilirdi. Bu onun kaçıncı kez böyle hissedişiydi emin değildi, kimsesizdi. Hayatında yıllar sonra ilk defa sesini duyan biri olduğunu düşünmüştü. Bitap düşen benliğinin elinden tutan kişinin o olduğuna inanmıştı ama şimdi her şey yalandan ibaretti.

''Sen beni sevmemiş olsan dahi, ben bütün doğrularımla senin yanındaydım Mew. Bunun nasıl bir açıklaması olabilir. Lanet olsun bana hissettirdiğin bütün duygulardan nefret edi-''

Mew ağlayarak diz çöktüğü an, Gulf'un sözü kesilmişti.

Kaybedecek tek şeyi vardı, o da karşısında duran, uğruna her şeyini feda edebileceği genç adam.

''Yalvarırım benden nefret etme Kana, Phi seni çok geç buldu. Bencil olmama izin ver, yanında kalmama izin ver.''

Gulf duyduğu isimle sarsılmıştı, sadece bir kelime onu yıllar öncesine götürdü.

---

''Phi, sence ileride birbirimizi tanıyabilir miyiz, ayrı düşersek diye diyorum.'' Küçük olan merakla sordu.

''Sen Phi'nin kim olduğunu unutuyor musun, ben ne olursa olsun seni gördüğüm yerde tanırım.''

''Ya ben seni tanıyamazsam? O zaman üzülür müsün? ''

Genç olan aniden ayağı kalktı.

''Bunun düşüncesi bile kalbimi kırdı Kana, bunun olmaması için Phi'ye bir yara izi bırakmak ister misin? ''

Küçük olanın gözleri büyüdü.

'' Ne yarası Phi , ben sana asla zarar vermem! ''

Genç olan yerde gördüğü cam kırığını heyecanla yerden aldı.

'' O zaman Phi bunu senin için yapacak.''

Sağ elinin yüzük parmağının kenarına bir yara izi bıraktı. 

"PHI LÜTFEN BUNU YAPMA ACIMIYOR MU" Küçük olan hiddetle bağırdı.

''Bitti bile, merak etme Phi çok güçlü bu kadarcık yara bana bir şey yapmaz. Hem artık ileride beni tanıyacaksın değil mi ?'' Genç olan küçüğün saçlarını karıştırırken sordu.

''Aow tabi ki tanıyamam Phi, yüzüne çizmeliyidin.'' Küçük olan kahkahalara birlikte Phi'sine takıldı.

''İlerde tanıyamasam bile seni sonsuza kadar seveceğim.''
Küçük Kana'nın  uyuyan genç adama yaptığı ufak bir itiraftı.

--

Gulf bu anıları hatırladığı an kalbinin
sıkıştığını hissetti. Yavaşça dizlerinin üzerine çöktü, Mew'un ellerini avuçlarına aldı, sağ elinin yüzük parmağını kontrol etti.

Göz göze geldiklerinde ikisi de ağlıyordu. Gulf içindeki bu duygunun tanımını yapamazdı bu kelimelerle anlatılamayacak kadar büyüktü. Bu, aile gibi hissettiriyordu.

Gulf bir eliyle gözyaşlarını silmeye çalışırken diğeriyle Mew'un elini sımsıkı tuttu.

''Phi, sen-

sen beni gerçekten buldun.''

LOVE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin