1

2.2K 29 4
                                    

Gdy wstałam rano oczywiście wzięłam telefon no od godziny pika mi że mam nową wiadomość na grupie na messku oczywście grupie z moimi przyjaciółmi i jednym idiotą a dokładniej: Noacha'a,Matta, Jordan, Chrisa i tego idiotę Gabriela.

Wszystkich znam i lubię oprócz Gabriela od piaskownicy.
Poznałam ich jak miałam około 3lat.
Moja mama przyjaźniła się z mamą Noach'a więc od urodzenia mieliśmy kontakt ze sobą a resztę poznaliśmy pewnego słonecznego dnia jak byliśmy na placu zabaw siedzieliśmy w tedy w piaskownicy budując jakieś babki.
W tedy zauważyliśmy Chrisa, Matta i Jordana jak siedzieli przy huśtawkach i o czymś rozmawiali no próbowali bo mieli zaledwie 3,
A tego ostatniego poznanie było największym błędem jakże rok później gdy już byliśmy małą grupką przyjaciół oczywiście byliśmy na placu zabaw i w tedy Gabriel siedział sam na ławce więc Co idioci podeszli do niego i zaprosiło do zabawy k od tamtej pory.
Minęło od poznania go 13lat bo mam 17 i dalej go szczerze nienawidzę ale co poradzić że tamto stado słoni go lubi.
Wszyscy jesteśmy w tym samym wieku więc chodzimy do jednej klasy przez co nauczyciele się na nas skarżą że np przeszkadzamy w lekcji itp ale już przywykłam.

Gdy zobaczyłam że jest już 7.30 to chyba o mały włos nie zeszłam na zawał. za ok.5min miał podjechać po mnie Jordan bo zawsze we środy mnie podwozi no taki zwyczaj.
Jak poparzona wstałam i pobiegłam się ubrać zajęło mi to jakieś 3 min ubrałam czarne joggery w kratkę że zwisającym łańcuchem i czarny top z rękawem.

Gdy zabiegałam na dół usłyszałam trąbienie samochodu czyli pewnie Jordan już jest a ja nie zjadłam śniadanie super.
Wzięłam z blatu kanapkę zrobioną przez mojego tatę do szkoły i popędziłam do auta.

- dłużej się nie dało?!-spytał poirytowany bo faktycznie mamy 10min do dzwonka a sama droga tyle zajmuje.

-Sorrki, nie mogłam się z łóżka wygramolić- zaśmialam się lekko k ziewnełam co on zauważył i lekko się zaśmiał.

Pojechaliśmy prosto do szkoły jak się nie myliłam dzwonek już był więc szybko wbiegliśmy do klasy w której było pusto, zapomnieliśmy że przecież wf na pierwszej lekcji jest.

-No to co kto pierwszy przy szatniach wygrywa, przegrany stawia tajemnicze piwko- W tedy zaczęliśmy biec oczywiście on wygrał bo jest chłopakiem i do tego umięśnionym więc nie ma co się dziwić.

Tajne piwko oznacza że rodzice mają się nie dowiedzieć w końcu jesteśmy nie pełnoletni.
Ale i tak pierwszy raz napiliśmy się w wieku 14 lat nad jeziorem ale w tedy nam się smakowało więc nie piliśmy do 17urodzin.
Teraz jest świetne i mogę pić cały czas ale spokojnie nigdy się nie upiłam do nie przytności zawsze stawałam na 3piwie.
Choć nasz piwa nie są do końca tajemnicze mój tata wie że już kiedyś spróbowałam ale dał mi wolną wolę po śmierci mamy i w cale mi to nie przeszkadza mogę chodzić na imprezy czasem się napić choć brakuje mi mamy spróbowałam się pozbierać i się udało.

Gdy weszliśmy na boisko wszyscy biegli i momętalnie wszystkie oczy skupiły się na nas.

- proszę bardzo Liv i Jordan się w szkole zgubili- oczywiście musiała zrobić scenę i wydrzeć się na całe boisko kto się spóźnił. Nie widzę jej choć można w porówna do Gabriela z nią wytrzymać

-Przepraszamy korki były.- jak zwykle cały Jordan kłamie w żywe oczy babie która i tak nie skuma

- zapewne ma to związek z waszą całą szóstką więc siadacie na ławce a ja wymyśle kare- Nie no super i pytanie dlaczego cała nasza szóstką? Reszta nie ma z tym nic wspólnego

-Przepraszm ale ja nie będę za nią odpowiadać- Obużył się Gabriel co było do przewidzenia.

Nienawiść w Miłość ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz