78

1.5K 178 52
                                    

אנחנו בתחנת המשטרה. קובץ של שוטרים התאסף סביבנו והוא הפעיל את הדיסק.

המצלמות לא תופסות תמונה מספיק מדוייקת אבל זה היה מספיק כדי לתפוס את מי שעשה את זה.
רכב עבר בממוצע כל עשר דקות. הפעם לא ראיתי רק את היונדאי והמאזדה.
באופק רואים רכב אפור, גדול. מבריק וחדש.
עיניי מתרחבות לאדם שעובר. במצלמה הוא היה כל כך קטן, כמו שרואים אנשים דרך מטוס.

כולנו מתקרבים.
אלי נמצא באמצע הכביש כשהרכב האפור והענק מגיע לכביש משום מקום בנהיגה מסורבלת והוא עוצר בבהלה, חוזר אחורה מעט אבל נראה כאילו הנהג מירוצים הזה חיפש את מי למחוץ.

הרכב עושה מעגל שלם סביב עצמו אחרי שהוא מעיף את אלי על הכביש.

זה לא מספיק בשביל לגרום לאדם להיות במצב הזה. אבל אחרי הסיבוב הוא מתנגש בעץ וממשיך לנסוע נסיעה חלקה ומתחמקת גם אחרי שהעץ קורס באיטיות ותחתיו אלי, אביה של קסידי.

המצב נשאר אותו הדבר למשך 13:50 דקות עד שעובר ת משאית ועוצרת במרחק קטן בבהלה ורואים שני אנשים יוצאים ממנה. הם בוחנים את העץ, את האדם תחתיו והם נשארים סביב המקום רבע שעה עד שסירנות נשמעות והאמבולנס מגיע.

"דניס, תשיג לי את קורט בטלפון. עכשיו!"
"תוציאו את הארי מהחדר"
"סמי, תוציא אותו!"
"אני צריך ניתוח מלא של התאונה.״
"הארי, הארי, תתמקד בי"
"תתמקד ברגע שהרכב מסתובב ולוחית הרישוי נמצאת בטווח הקדמי של המצלמה. תקריב ותבהיר. אני צריך את אלנה שתחפש את בעל הרכב על פי הרישוי. תמצאו את האדם הזה. קדימה"

הקולות מסביבי בחדר מתעמעמים ומתבהרים ללא הפסקה.
והראייה שלי מעט מתחדשת.
"הנה, קח מים", אחד השוטרים מושיט לי כוס מים.

אני בחדר שונה ממה שהייתי בו קודם.
"הארי!", קול מוכר קורא כשהדלת נפתחת וזו הייתה קסידי.
"הגעתי לפה ברגע שהנרי התקשר אליי, אני לא מאמינה, אתה בסדר?" היא שואלת ואני מהנהן, מבטי עדיין נשאר על נקודה מסויימת ברצפה.

"יש לו קצת סחרחורת, אבל הוא בסדר" השוטר ממלמל.
"הארי, אני לא מאמינה שעשית את זה בשבילי." היא אומרת.

"מצאו אותו, הארי. קוראים לו היינס ג'ונס, יש לו כבר תיקים במשטרה על תקיפות וגנבות, עבירות נהיגה, כאלו דברים. הוא הבעלים של הרכב. הוא הנהג."

Fake marriage 〉Harry S - HebrewWhere stories live. Discover now