הנרי התקשר להודיע שהוא חושב שאפשר להוכיח בוודאות שהיינס ג'ונס הוא האשם.
נכנסתי למשרד שלו בתחנת המשטרה ומשכתי את הכיסא, מתיישב מולו."אתה זוכר שבתיק של ג'ונס כתוב על גניבת כסף מקופת חנות? הוא שהה מספר חודשים בכלא בגלל זה?", הנרי שואל ואני מהנהן.
"חיפשתי על זה כמה דברים ומצלמות אבטחה צילמו אותו ואת בקווין פורסלונד פורצים לחנות." הנרי אומר ומניח על השולחן תמונות מהמצלמות בהם רואים את שניהם יוצאים מהחנות.
"הוא לא עשה את זה לבד?"
"מסתבר שלא, אבל פורסלונד הצעיר עוסק בזה כבר מגיל אפס והוא יודע בדיוק איך לברוח מהמשטרה", הנרי אומר."ואיך זה עוזר לנו?", שאלתי מבולבל.
"בוא אחריי," הנרי נעמד ויוצא מהחדר ואני עוקב אחריו.
"חדר חקירות?", שאלתי.
הוא הנהן ופתח את הדלת, על הכיסא ישב בקווין פורסלונד בכבודו ובעצמו כשידיו אזוקות.
"מאז גיל 12 פורסלונד לא פקשש בדבר, אבל הוא עשה את הפאשלה הראשונה שלו אתמול ונתפס." הנרי אומר."אתה יודע שאתה הולך לשבת הרבה זמן בכלא, נכון?", אחד השוטרים שואל את בקווין.
הוא לא משיב.
"אולי תעזור לנו ותגיד לנו כל מה שאתה יודע על היינס ג'ונס?", הנרי שואל.
"מה יוצא לי מזה?", הוא מצחקק, אחד השוטרים מחטיף לו.
"אתה יודע מי נמצא בכלא? כל האנשים שדפקת. אני לא בטוח שהם יהיו חברותיים כל כך", הנרי אומר.
"היינס ג'ונס? החובבן שלא יודע להתגלח?", בקווין מגחך.
"הבן אדם שעזרת לו לגנוב את הקופה של המכולת", הנרי משיב ומניח את התמונות מולו.
"אה, כן, החובבן. מה איתו?"
"הוא כרגע האשם היחידי בחקירה של תאונת פגע וברח, לפני שלוש שנים. רק עכשיו נמצא."
"אני לא חושב. היינס ג'ונס הוא לא מאלה שיצליחו להתחמק ממשהו לתקופה כזו ארוכה", פורסלונד עונה.
"מר פורסלונד, מה אתה יודע עליו? כל דבר. כל דבר שיכול לעזור לנו להוכיח שהוא האשם", אמרתי.
"הפעם הראשונה שפגשתי אותו היה בבר שלנו", הוא אומר. "היינו באמצע משחק והוא העיז להפריע. הוא ביקש לדבר איתי והוא סיפר לי על מכולת שבעל החנות הוא אדם מבוגר שנמצא באשפוז כבר כמה ימים בגלל שהוא חולה וזו הזדמנות טובה לפרוץ למקום."
"למה הוא סיפר לך את זה?", שאלתי.
"כי הוא חובבן, הוא לא יכול לפרוץ לשום מקום בלי להידפק. הוא הציע לי שנתחלק שווה בשווה. זה כסף קל."
YOU ARE READING
Fake marriage 〉Harry S - Hebrew
Fanficאחזתי בזרועה של קסידי בכוח וסיבבתי אותה אליי, היינו פנים מול פנים. ❞בחיים לא.❝ אמרתי. ❞את ניצלת את אבא שלי כי הוא התאהב בך. אבל לא אני.❝ אמרתי וניערתי את ראשי. ❞אני לא אפול בשבילך בחיים.❝ אבל לפני שהבחנתי, ריסקתי את השפתיים שלי על שלה. ••• ׳נישואים...