close your eyes 〉@razbrami

1.1K 104 24
                                    

הקטע הזוכה בתחרות שנכתב על ידי @razbrami.

הערה: לקטע זה אין קשר לעונה השנייה או לעונה הראשונה והוא לא הסוף של הסיפור.

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים.
אבל יש מקרים שתמונה אחת שווה מילה אחת.

געגוע.

היא לא זוכרת מתי בפעם האחרונה היא התגעגעה למישהו כל כך. היא לא זוכרת מתי בפעם האחרונה היא שקעה בדיכאון כזה.

עד לפני חודש התמונות שלו שהיא ראתה היו תמונות שלו עצוב, שיכור, הרוס, שבור ולפעמים בוכה.
עכשיו התמונות שלו שמחות, מצחיקות, יפות ועם אחת אחרת.
כל פעם שהיא רואה תמונות שלו איתה, היא הולכת אל ארון השתייה ומבקשת עזרה מהאלכוהול.

היא חשבה שהיא תתגבר על זה, שהיא תתגבר עליו אבל זה פשוט לא עובר לה.
כל דבר שהיא רואה מזכיר לה אותו.
כשהיא רואה משטרה על הכביש היא נזכרת איך הוא נלחם ולא וויתר עד שמצא את מי שדרס את אביה.
כשהיא עוברת ליד המשרדים היא נזכרת איך היא נכנסה לחדר כשהוא היה שם בפעם הראשונה והם פשוט לא יכלו לסבול את הנוכחות אחת של השני.
כשהיא רואה סצנות של נשיקות בסרטים היא נזכרת בהרגשה שהייתה לה כל פעם שהוא נישק אותה או אפילו רק נגע בה.
כאשר הרדיו מנגן את השיר שלו, השיר שלהם היא נזכרת ביום הזה על הצוק עם כנפי הפרפר, היא מסתכלת על התמונה שלו עם כנפי הפרפר שלמרות שהיא אמרה לו שהיא מחקה אותה, היא שמרה אותה תמיד.
אותה ואת האהבה שלה אליו.

מצד שני יש אותו.

הוא שחייב לזייף חיוך כל פעם שהוא יוצא מהבית ולהסתובב עם דוגמנית אחת שאפילו לא טרח לזכור את שמה.
הוא שחייב לשמוח ליד אנשים אבל כשהוא מגיע הביתה הוא מכבה את הטלפון ואת האור ונזרק על הספה עם השתייה שלו.

בימים כאלה הוא חושב שהשתייה היא החברה הכי טובה שלו, אשת הסוד שלו, זאת שתביא לו את העזרה הכי טובה.
הוא ניתק קשר עם כולם, עם אחותו, אמא שלו, אחים שלו שלא מזמן חזרו לחייו.
הוא ניתק את עצמו מהעולם.

כל פעם שהוא מתעורר בבוקר הוא מסתכל על הצד השמאלי של המיטה מחפש אותה אבל היא אף פעם לא נמצאת.
כל פעם שהוא מתקלח הוא מדמיין אותה נמצאת בחדר המקלחת מסדרת אחרי הבלגן שהוא עשה ומתלוננת על ריח הגרביים שלו.

כל פעם שהוא שותה קפה הוא פשוט רוצה להסתובב ולראות אותה לוקחת מידו את כוס הקפה שלו ושופכת אותה עליו.

הוא מנסה כל פעם להכחיד את הזיכרון החרוט במוחו שהוא פותח את עיניו והיא כבר לא שם.
הוא מנסה ולא מצליח.

כנראה שזה הגורל שלו עם נשים, לעצום עיניים לכמה שניות ואז בדרך קסומה הן נעלמות.

היא רוצה לרוץ אליו והוא אליה.
היא רוצה לחבק אותו והוא אותה.
היא רוצה לבקש סליחה והוא לסלוח.
אבל כמו שאמרו להם כאשר הם היו קטנים, לא תמיד מקבלים מה שרוצים.
והם לא הולכים לקבל את מה שהם רוצים, לא הפעם.

אז הם פשוט עוצמים את העיניים עד לרגע שיצטרכו לפתוח אותם ולגלות שהם עדיין לבד.

Fake marriage 〉Harry S - HebrewWhere stories live. Discover now