הטלפון שלי מצלצל בחוזקה וגורם לי ולקסידי להיבהל ואני מנתק את שפתיי משלה.
על המסך הופיע שמו של האדם ה'דגול ביותר בתולדות אנגליה', בן גרין.
"תמיד מתקשר בזמנים הלא נכונים", נאנחתי ועניתי לשיחה.
"הארי סטיילס", הוא אומר.
"בן גרין. אפשר לדלג על הקטע הזה?"
הוא צחק. "איזה קטע?"
"שאתה אומר את שמי ואני את שלך בכל פעם שאחד מאיתנו מתקשר", מלמלתי.
"זה מעצבן אותך, אז אני אוהב את זה" הוא אומר.
"מה אתה צריך?", אני שואל.
"אם התקשרתי אלייך אז זה בדרך כלל סימן לזה שאני צריך אותך, אבל הפעם לא רק אותך, אלא גם את קסידי. שאגב, אני מנחש שהיא ממש ליידך, אז תמסור לה שאיום ה'אשבור לך את המפרקת המזויינת בניחוחות בריטית' חלה גם עליה ושכדאי שתתחיל לענות לשיחות שלי אם אני מתקשר אלייה", הוא אומר."רק שתדע, שאני ממש פה ואני לגמרי שומעת אותך", היא נדחפת.
"זאת המטרה, דארלינג"
"אז למה אתה צריך את שנינו?", שאלתי.
"כשתגיעו למשרד, תגלו, אני חושב." הוא עונה.
"בדרך כלל שזה שנינו ביחד זה קשור למערכת יחסים הציבורית שלנו, אבל אמרת לנו שאנחנו כבר חופשיים וסיימנו את התפקיד שלנו"
"נכון. אבל זה כבר לא 'ציבורי', וזה אמיתי לגמרי."
"אנחנו חופשיים, מצטער-"
"גם אם היית מכיר את גברת נלסון סטיילס הנכבדה בלי קשר אליי והייתם ביחד כרגע הייתי משתמש בשניכם, בלי שום קשר לשום דבר. אז אתם מגיעים."אני נאנח. "אני מקווה שזה שווה את ההגעה שלנו", מלמלתי.
"תקווה בשביל המפרקת של שניכם, אהובים. מחכה לכם במשרד", הוא אומר ומנתק.
"יש לך ניחושים למה הוד מעלותו רוצה אותנו במשרד שלו כרגע?", קסידי שואלת כשאנחנו קמים מהספה ויוצאים מהדירה.
אני מסובב את המפתחות בידיי ואז זורק אותם אלייה.
"אין לי שמץ של מושג מה הממזר הקטן רוצה מאיתנו, אני ממש 'מחכה' לזה בכליון עיניים."בכל פעם מחדש שאנחנו מגיעים למשרדי גרין, אוטומטית המצב רוח שלי יורד.
אנחנו מתקדמים לעבר המשרד המקודש והמהולל של הוד מעלותו ותוך כדי מגלים שקארן, המזכירה שלו, הוחלפה במישהי חדשה."מר גרין, הארי סטיילס ואישתו באו לראותך", היא מודיעה לו בטלפון.
"תכניסי אותם", הוא אומר והיא מהנהנת ואנחנו מתקדמים לדלת משרדו."הוד מעלותו השתכלל והשתדרג", אמרתי כשפתחנו את דלת משרדו המרווח, ששופץ מחדש למרות שלפי מה שזכור לי, הוא שיפץ אותו לפני שנה.
"האם אלו הזוג סטיילס בכבודם ובעצמם שהגיעו הנה עד הלום לכבודי?", הוא שואל כשאנחנו נכנסים ומתיישבים מולו.
YOU ARE READING
Fake marriage 〉Harry S - Hebrew
Fanfictionאחזתי בזרועה של קסידי בכוח וסיבבתי אותה אליי, היינו פנים מול פנים. ❞בחיים לא.❝ אמרתי. ❞את ניצלת את אבא שלי כי הוא התאהב בך. אבל לא אני.❝ אמרתי וניערתי את ראשי. ❞אני לא אפול בשבילך בחיים.❝ אבל לפני שהבחנתי, ריסקתי את השפתיים שלי על שלה. ••• ׳נישואים...