11

4K 217 23
                                    

הוזמנתי לראיון ממש יום אחרי שאני וקסידי התפרסמנו בפומבי. זה היה מעיתון על זוגיות והוא הזמין גם את קסידי לראיון משותף שלי ושלה. אני מניח שבן כבר צפה לזה והוא הכין לנו תסריט לראיון. ממש מפתיע.

התיישבנו במשרד שלו ושלושתינו החזקנו חוברת של התסריט.

בן שיחק את המראיינת, שיקראו לה מולי.

"אז הארי, מתי בעצם הכרת את קסידי?" הוא שואל, מתסכל עליי ומחכה לתשובה. אני מרפרף בין השורות ולא מוצא אותה.

קסידי נאנחת ובן יוצא לשנייה מקול הבחורה שלו וחוזר לטון הרגיל;"אנחנו נחכה לך כל היום?" הוא שואל ואני חובט עם הדפים על השולחן.

"זה לא מופיע בכלל בדפים!" אני גוער ושניהם פורצים בצחוק.

"הארי, זו הייתה שאלת פתע, זוכר שהמצאתי סיפור 'אהבה' לך ולקסידי? מן הסתם שגם התייחסתי לשאלות כאלו" הוא אומר ומניח את ידו מתחת לסנטר. "ואתה, יקירי, הרגע הוכחת שאתה לא מקשיב לשום מילה שלי" הוא אמר וגלגלתי עיניים.

"קסידי?" הוא שואל ומפנה את מבטו אליה.

"אני והארי הכרנו דרך חבר משותף ונפגשנו לראשונה בגלידריה." היא מדקלמת ובן מוחא כפיים.

"זאת חברה מזוייפת לדוגמה" הוא אומר ומצביע עליה, היא רק צחקה והנהנה.

"שאלה הבאה?" הוא שואל והנדתי את ראשי אבל הוא התעלם.

"מתי תיערך החתונה שלכם?" בן שאל בקול הבחורה ואני מחכך בגרוני.

"ה11 לאוקטובר" אני אומר והוא משמיע קול זמזם של 'תשובה שגוייה'.

"מה?", שאלתי מופתע

"זה ה22 לאוקטובר" קסידי אומרת ובן מוחא כפיים שוב.

"שיהיה, נו?" אמרתי בזלזול והם רק צחקקו.

"שאלה הבאה, מתי הייתה הפעם הראשונה בה הבנת שאתה רוצה להתחתן עם קסידי?"

"אחרי שלוש שנים אני לא רואה סיבה שלא?", השבתי.

"זאת לא תשובה מספיק טובה. לא בשביל העולם, בעיקר", בן אומר.

במשך דקות ארוכות הם רק מתקנים אותי על התשובות העלובות שלי, כשכבר התייאשתי.

"שאלה הבאה-"

"אני לא חושב" השבתי בכעס ויצאתי מהמשרד של בן בטריקת דלת.
״הארי!״, הוא קורא אחריי.

Fake marriage 〉Harry S - HebrewWhere stories live. Discover now