10

3.9K 216 14
                                    

הוא התקרב ונעמד מולי והרגשתי את עצמי קופא במקום. הנדתי את ראשי והנחתי את ידי על המשקוף.

"איך נכנסת לכאן?" שאלתי והוא צחק. מיד לאחר מכן מבטו התקשה. הרגשתי יד קרה וכבדה על הפרצוף שלי בחוזקה. גנחתי וכיסיתי את פניי.

"מה לעזאזל?" מלמלתי והרמתי אליו את מבטי.
זה מגיע לי כנראה.

"חתיכת אידיוט, בוגד, איך יכולת?" אבא שלי צועק ומנער את ראשו. "דווקא אותה?" הוא צועק שוב, ומשליך את המנורה על הרצפה.

באמת באמת. דווקא את קסידי נלסון? אני מסכים עם כל מילה שלו.

הרגשתי את אגרופו על הבטן שלי, והגוף שלי מעד על נעל של קסידי ונפל אחורה. ירקתי על הרצפה והוא בחן אותי בגועל.

"זה לא מה שאתה חושב" מלמלתי ונאנחתי מכאב.

באמת הארי, משפט מצויין אמרת.

"זה משפט של שקרנים" אבא שלי מלמל והושיט לי יד, אחזתי בה והוא משך אותי כלפיי מעלה ונעמדתי.

"אני נשבע לך," אמרתי מסתכל לתוך עיניו ומקווה למצוא טיפת רחמים.

איזה רחמים? התארסתי עם החברה לשעבר שלו. בכאילו. אבל הוא לא יודע.

"מה חשבת לעצמך?" הוא צועק ובועט בחוזקה במיטה. מצמצתי בחוזקה.

"אני שואל אותך שאלה, הארי" הוא אומר שוב ואוחז בחולצתי.

"אני מצטער" גמגמתי בחוסר אונים.

יכולתי לומר לו שהכל זה סתם יחסי ציבור, אבל אני לא יודע ממי פחדתי יותר; מדס סטיילס או מבן גרין.

"בנוסף לזה שהמופקרת לקחה לי את כל הכסף, היא גם בגדה בי במשך כל הזמן הזה שהיינו ביחד" הוא אומר. נשכתי את שפתיי.

"ועוד עם הבן שלי" הוא ממשיך לומר בטון עצבני.

במשך שלוש שניות השתררה דממה בחדר. בדרך כלל אני זה שמפר את הדממות אבל זה לא רעיון חכם כל כך בסיטואציה הזו. אבא שלי התקרב אליי, מסתכל עליי ולא יכולתי שלא להבחין בזעם שלו.

Fake marriage 〉Harry S - HebrewWhere stories live. Discover now