38

2.4K 190 64
                                    

קסידי.

כשהייתי בטוחה למדי שהארי שוב ישן, החלפתי את החלוק לבגדי יציאה, לקחתי את מפתחות הרכב ווידאתי שהכל עליי.

אני נוסעת לאמא שלי.
הניתוח של אבא שלי מתקרב.
הרופא חיובי לגמרי לגבי התוצאות, וכך גם אני.

אבא שלי מותש מכל הטיפולים האלו, ואחרי הניתוח הזה הוא לא יהיה בריא. הוא לא יהיה מושלם.
יש לו עוד המון לעבור.

מאז שאמא שלי החליטה להתרחק מהכל,לברוח, לנטוש אותנו ולעבור לגור במלבורן, נותרתי לטפל בו לבדי. אני לא סומכת עליה, על אמא שלי. פיתחתי שנאה אפילו, על שנטשה אותנו ככה. אבל חסר לי מישהו שידאג לי.

החצר בדירה שלה הזכירה לי את הבית שלי בילדותי. אמא שלי נשארת עם אותו הטעם במשך שנים.

דפקתי על הדלת, המבט המופתע שלה לא שינה בי משהו.
חסרת מילים היא הובילה אותי לסלון הדירה והתיישבנו על הכורסאות אחת מול השנייה.

"בחרת באוסטרליה כירח דבש רק כדי לראות אותי?" היא שאלה.
"מלבורן באמת יפיפיה", השבתי, "אז כן, הייתי חייבת לבדוק בשביל מה עזבת אותי ואת אבא שלי לבד." המשכתי והיא הובכה.

"קלארה," היא אומרת ואני נאנחת. "אמא, אני לא מעוניינת לשמוע את התירוצים שלך עוד הפעם"

"אני לא חזקה כמוך. מאז התאונה של אבא לא יכולתי להתמודד עם שום דבר והייתי חייבת לעזוב, את צריכה להבין אותי."

"אני לא מבינה", אמרתי.
"אבא שלי צריך אותנו. הוא צריך את אשתו והוא צריך את הבת שלו והשארת אותי להתמודד לבד עם כל העומס הזה!"

"אני מצטערת, אולי תבקשי מבעלך לעזור לך?", היא אומרת.

נעמדתי בכעס וחטפתי את התיק שלי מהספה.

"קסידי, או כל שם אחר שתבחרי לעצמך," היא ממלמלת.

"את עדיין הבת שלי ואני מכירה אותך טוב מידיי. את לא באמת אוהבת אותו, את רוצה את הכסף שלו.״

נעצרתי במקומי והסתובבתי אליה בכעס.

"אני לא מתכוונת לפגוע בו, אמא" ירקתי.
"את מנסה להחזיר לו בגלל אבא שלו, ואת לא יכולה-"

"לעזאזל, אני לא! כשיגיע הזמן אני אספר לו על אבא ואבקש ממנו עזרה" צעקתי והיא הקשיבה, מביטה בי בעיניים רחמניות ואני לא מחפשת את הרחמים שלה.

"אבל אני ממש לא מתכוונת לעשות לו את זה בדרך שעשיתי עם אבא שלו. לאבא שלו זה הגיע. אבל להארי זה לא. לא כמו שחשבתי,"

Fake marriage 〉Harry S - HebrewWhere stories live. Discover now