לא הייתי מוכן, אני, הארי סטיילס-לקבל דחייה ממישהי.
"יש לך ריס על הלחי", אני לוחש ונושף על פניה והיא מצחקקת.
"הפחדת אותי," היא אומרת ומתיישרת.
כשסיימנו לאכול את ארוחת הערב, והיינו לבושים, עשינו את 'דרכנו' ברכב של קסידי לחנות מעצבים יקרה לשמלות כלה וחליפות חתן.
החנות הייתה ענקית ברמה אחרת. היא הייתה בנויה משתי קומות; הקומה הראשונה היא חליפות חתן והקומה העליונה היא של שמלות כלה. כל קומה הייתה עצומה ורחבה בצורה לא מוגדרת.
כשאני וקסידי נכנסנו ל'חנות'/קניון/עיר בפני עצמה הביאו לנו מן מדריך אופנה צרפתי מעצבן בשם פרנסוואה שרק תספורת השיער המוזרה והדביקה שלו הגעילה אותי. רואים שהוא משתמש בטונות של ג'ל לשיער.
הייתה לו שומה בצד הימני של השפתיים והוא ניסה להסתיר אותה עם פודרה. מה שכשל, כי הוא רק הדגיש אותה יותר.
וכשהוא דיבר, אני לגמרי בטוח שהרחתי שם חלזונות. לחשתי את זה לקסידי והיא רק גיחכה ואמרה ש"רק אתה מריח חלזונות.״
בחזרה לחנות. כשאני וקסידי נכנסנו לחנות פערנו את פינו, פרנסוואה אמר לנו במבטא הצרפתי הפלצני שלו "תזהרו שלא לבלוע זבובים!" וצחקק.
פרנסוואה סיפר לנו שכל החליפות מעוצבות באופן פרטי אצל המעצבים הצרפתיים הכי יוקרתיים ומפורסמים.
השתדלתי שלא לצחוק כשהוא ביטא יוד קפולה במבטא צרפתי כשאמר "יוקרתיים".
"אני חושב שהחליפה הזו ממש תחמיא לך", הוא אומר בזמן שהייתי עסוק בטלפון שלי.
קסידי נתנה לי 'מרפק' כדי שאבין שהוא מדבר אליי.
"האא?", אני עונה מבולבל, מרים את מבטי לחליפה הורודה והלבנה, המזוויעה והנוראית שהוא החזיק.
"זה?" אני שואל במבט מופתע. פרנסוואה מהנהן כמובן מאליו וקסידי צוחקת בשקט.
"אבל זה... זה וורוד", אני אומר, מצביע על החליפה.
"זה סלומון." פרנסוואה מתקן ואני מגלגל את עיניי.
"מה שזה לא יהיה, אני לא לובש וורוד" אני מכריז ומשלב את ידיי.
"זה לא וורוד, זה סלומון!", הוא חוזר במבטא מעצבן ואני נאנח.
"בסדר. אני לא לובש ס ל ו מ ו ן". השבתי, מדגיש את הסלומון.
פרנסוואה מניע בכתפיו ומתקדם, ואני וקסידי בוחנים את ההליכה השחצנית שלו בה הוא מבליט את האגן שלו ואנחנו מחייכים אחד לשני.
YOU ARE READING
Fake marriage 〉Harry S - Hebrew
Fanfictionאחזתי בזרועה של קסידי בכוח וסיבבתי אותה אליי, היינו פנים מול פנים. ❞בחיים לא.❝ אמרתי. ❞את ניצלת את אבא שלי כי הוא התאהב בך. אבל לא אני.❝ אמרתי וניערתי את ראשי. ❞אני לא אפול בשבילך בחיים.❝ אבל לפני שהבחנתי, ריסקתי את השפתיים שלי על שלה. ••• ׳נישואים...