התיישבנו בכורסאות מול שולחן הקפה הנמוך, אני, בן ועוד אחד מצוות ההנהלה שאם אני לא טועה קוראים לו גייל והוא האחראי לסאונד ועריכה.
אחד מה'צרצרים', העוזרים של בן, נכנס לחדר והניח 3 כוסות קפה ויצא מהמקום. בן לקח לגימה ארוכה ויישר את גבו.
"אני וגייל חשבנו שבלדה רומנטית לגמרי תעבוד" בן אומר וגייל מהנהן, "הכי יעשה את זה!" הוא אומר במבט מרוצה.
"יעשה מה?", אני שואל בזמן שאני מערבב את הקפה עם הכפית הקטנה ושופך לתוכה שקיק סוכר נוסף.
"ביחד עם המשוררים הכי מוכשרים ששכרנו, כתבנו להיט אדיר שקוראים לו 'חופשי ופראי' ואנחנו בטוחים שעם קצת תוספת של סטיילס זה יכבוש את המצעדים", בן אומר ומושיט לי דף עם המילים של השיר.
"אתה יודע שאני שונא-"
"כן, לשיר שירים שהם לא שלך, אני יודע. אבל הפעם זה שונה, זה עובד בצורה מדהימה וזה מתלבש בול עלייך! ואתה מוזמן לערוך אותו לטעמך״
אני מגלגל עיניים וסורק את המילים על הדף.
"השיר מדבר על אהבה אסורה בין נער לנערה, בהתחלה. אבל בהמשך זה משתנה לבחור ובחורה שלא מפחדים משום דבר- הם חופשיים", גייל מספר בזמן שאני קורא את המדובר.
"מה אתה חושב?", בן שואל כשאני מרים את מבטי אליו.
"זה טוב, כן" אני ממלמל, "זה כתוב יפה, ועם הלחן הנכון ועוד קצת שינויים זה יהיה נהדר. אבל אני לא חושב שזה השיר שמתאים לי", אני אומר וגייל מאדים.
"הארי", בן נובח ואני נרתע.
"קח את השיר, תעשה בו איזה שינויים שתרצה, אתה תבחר את הלחן: ואנחנו נקליט אותו. בסדר?" הוא שואל בטון כבד שלא מותיר לי ברירה נוספת.
"אין לי זמן לחכות יותר מידיי, יש לך 72 שעות עד לפעם הבאה שאנחנו ניהיה פה- מקליטים את העבודה המוכנה והסינגל החדש שלך" הוא ממשיך לומר ונעמד.
"זה הכל, הפגישה הסתיימה לעת עתה" הוא מסיים, מרים את כוס הקפה שלו ויוצא מהחדר.
לא עברו יותר מ25 דקות וכבר הייתי בדירה שלי, בוהה בתקרה ומסנן את השיחות של אבא שלי.
'אנחנו צריכים לדבר, תענה או שתצטער על זה אחר כך'- אני קורא את הודעת הטקסט שהופיעה על המסך, מלווה אותי בחששות.
אחרי התלבטות קטנה, נכנסתי לתוכן ההודעה והקלדתי לו משוב;
'הייתי באולפן ההקלטות ואני בדרך ליריד הלונה פארק- אדבר איתך כשאתפנה' ושלחתי.
YOU ARE READING
Fake marriage 〉Harry S - Hebrew
Fanfictionאחזתי בזרועה של קסידי בכוח וסיבבתי אותה אליי, היינו פנים מול פנים. ❞בחיים לא.❝ אמרתי. ❞את ניצלת את אבא שלי כי הוא התאהב בך. אבל לא אני.❝ אמרתי וניערתי את ראשי. ❞אני לא אפול בשבילך בחיים.❝ אבל לפני שהבחנתי, ריסקתי את השפתיים שלי על שלה. ••• ׳נישואים...