האור שהגיח מהמסדרון האיר על הפרצופים המבוהלים שלנו, והמבט של אבא שלי רמז 'אני אדבר איתך אחר כך', וזה הלחיץ אותי. העדפתי שיכה אותי או יצעק עליי כאן ועכשיו ולא מאוחר יותר, רק אני והוא, לבד.
הוא פסע אחורה ועזב את המקום, אני וקסידי הבטנו אחת בשנייה המומים ומספר שניות לאחר מכן בן נכנס למשרד, שרק כל שהוא שיר והמבט שלו התעכב עלינו, מבולבל.
"הכל בסדר?", הוא שואל ואנחנו מהנהנים, מתיישבים בהיסוס על הכיסאות מולו. "אתם נראים מבוהלים, כאילו ראיתם את השטן", הוא מוסיף ואני מזייף גיחוך אחרי שאני שומע את קסידי ממלמלת "סוג של".
"אני מניח שהצצתם כבר בנאומים שהכנתי, בטח בגלל זה הייתם מבוהלים" הוא אומר ואנחנו מהנהנים במבוכה.
אני נזכר באירועים הקודמים, שאני וקסידי התנשקנו ואני מנסה לדמיין מה היה יכול לקרות אם אבא שלי לא היה מגיע.
מה הוא עשה שם בכל מקרה? למה הוא היה כאן?
אולי...אולי הוא רצה להתווכח עם בן על זה שהביא אליי את קסידי? אולי הוא חיפש אותי?המחשבות שלי נודדות בחזרה לבן ולנאומים שלו. הוא מסביר לנו כמה זה חשוב הנאומים האלה ושזה רק ייחזק את הקשר החיצוני שלנו מול המצלמות בחתונה. מה שגרם לי להבין; יהיו מצלמות בחתונה. יש! לא.
בן מסיים את המפגש המשותף שלי ושל קסידי. הוא אומר לה לחכות לי ברכב כי יש לו כמה עניינים לדבר איתי עליהם, והיא מהנהנת ויוצאת מהמשרד.
יכולתי לראות את הפחד על הפנים שלה, שאולי- רק אולי, היא תתקל באבא שלי מחוץ למבנה.
בן מתקתק כמה דברים על המחשב ואז הוא מחזיר את מבטו אליי, משלב את זרועותיו במבט מגוחך כמו תמיד.
"אני מרוצה יותר ויותר מהרעיון של הנישואים האלו, לא ככה?" הוא אומר ואני משתתק.
"אתה אולי לא יודע, אבל קיבלתי המון הפניות מהצפוי בקשר אלייך, סטיילס" הוא מספר, מצביע עליי ומחייך.
"מחר בבוקר, קסידי תסדר את הארגונים האחרונים שלה לחתונה עם פרנסוואה וקלודט ואתה בא איתי לאולפנים- להקליט חומרים חדשים" הוא אומר ואני מרים גבה. "אחרי הפסקה קטנה של שעתיים חופשיות, אתה וקסידי תלכו ליריד הלונה פארק הענקי במרכז העיר, יהיו שם הרבה צלמים ללא ספק. בסדר?" הוא שואל, מסיים את דבריו ואני מהנהן.
"אתה מפחית במילים לאחרונה. מה קרה להארי העוקצני שאני מכיר?" הוא שואל ואני מושך בכתפיי. פתאום שמתי לב לזה שאני רועד.
YOU ARE READING
Fake marriage 〉Harry S - Hebrew
Fanfictionאחזתי בזרועה של קסידי בכוח וסיבבתי אותה אליי, היינו פנים מול פנים. ❞בחיים לא.❝ אמרתי. ❞את ניצלת את אבא שלי כי הוא התאהב בך. אבל לא אני.❝ אמרתי וניערתי את ראשי. ❞אני לא אפול בשבילך בחיים.❝ אבל לפני שהבחנתי, ריסקתי את השפתיים שלי על שלה. ••• ׳נישואים...