Tchala okamžitě vyslal triskáč s buckym a letiště nedaleko ubudovy. Bylo už jsem si myslela že odjedeme spolu jenže v tu chvíli přišla ta smutná zpráva u vchodových dveří se objevil místní policista. „dobrý den je zde Stev Rogerse a Katarína Queen?“ koukla jsem se na něj. „já jsem Katarina Queen a Rogerse mohu zavolat.“ ťukla jsem na stěnu a zavolala Steva. Když přišel, policista si sundal čepici a smutně se na nás podíval. „musím vám zdělit smutnou zprávu. Dnes brzo ráno se našli trosky soukromého letadla a bohužel všichni v letadle jsou mrtví. Jdu za vámi, protože na palubě byl váš přítel James Barnes. Upřímnou soustrast“ Jakmile to dořekl vrhla jsem se stevovy kolem krku. „teď už ho nic netrápí“ řekl stev a vytáhl mě do náruče. Stev a policista nasebe navzájem kivli a všichni jsme odešli svou cestou. Stev mě odnesl do pokoje kde už ale seděl loki. Ten mě obejmul. Pochvilce mě pustil a odešel pryč. Té situace jsem okamžitě využila a začala vše připravovat. Jenže v pokoji jsem to nemohla udělat, protože sem furt někdo lezl. Vzala jsem všechny věci a schovala se na střechu. Když už jsem měla vše připravené najednou se ozval jarvis. „slečno měla by jste jim alespoň říct zbohem. Někoho by mrzelo, že jste se nerozloučila.“
Z pohledu zbytku týmu:
Většina byla v obýváku. Chyběla tady jen katrin. Všichni jsme se bavili a smáli vtipné u zážitků co nám říkal Clint co se mu stala když byl doma u rodiny. Najednou se před náma objevila obrazovka na které byla katrin. Stark ji chtěl pokárat za to, že zase využívá jarvise, ale ona ho nenechala dopovědět. „myslím, že s tím už si s tím nebudeš muset dělat starosti.“ zasmála se a smutně se usmála. „Chci vám říct jednu věc, o kterou jsem se snažila už hodně dlouho. Objevila jsem svou smrt“ řekla a všichni zalapali po dechu. Loki okamžitě po slově smrt vstal a vyběhl z místnosti. „a řekněte furymu že vše k hydře a většinu z mich vzpomínek bude mít schované u jarvise. Jo a tomu můžete poděkovat i za tohle video.“ obrazovka najednou zhasla. Všichni kolem brečeli.
Pohled Lokiho:
Běžel jsem chotbou a v tu chvíli jsem narazil na žebřík. Věděl jsem že to udělá tam. Rychle jsme vyběhl nahoru. Tam už stala a v ruce držela zapalovač. „prosím, nedělej to, já to bez tebe nazvladnu. Já nemám nikoho jinýho.“ Ucítil jsme na tváři velmi známou slanou tekutinu. Katrin už brečela taky. „Ale já už to taky nezvládám. Zabila jsem statisíce lidí. A většina z toho byli rodiny, malé děti. A každým dnem se to číslo může zvětšit. Já vím že ty slova tam někde jsou.“ rychle jsme ji utišil. „já jsem taky zabil statisíce lidí a to během jednoho dne. Pokud to chceš vážně udělat, udělejme to společně. Vím že jsi to chtěla udělat s buckym. Můžeme to udělat spolu, mi dva.“ ona se usmála a otevřela náruč. Rychlim krokem jsem k ní došel a obejmul ji. Ona hodila na zem zapalovač a pod náma vznikl obrovský plamen. Oba jsme brečeli. Najednou vzala do náruče mou hlavu a políbila mě. Zavřel jsme oči a pomalu polibek prohloubil. Otevřel jsem oči ale už jsme nestáli na střeše. Byli jsme na oné louce. Jako předtím jsem se na ni podíval a vzal ji za ruce. „Miluju tě“ pohled od rukou přesunula k mím očím. „já tebe taky“ usmála se a vyhoupla se k mim rtům, kde mě znovu jemně políbila. Spadli jsme na zem. Seděli jsme v obětí. Už jsem necítil žádnou bolest jako předtím, jen příjemné teplo. Byl konec.
ČTEŠ
dívka smrtící moci
FanfictionPo útoku na základnu hydry jsme objevyli cely na lidi po pokusech byli prázdné teda vystrileli je, ale když jsme je kontrolovali znovu v jedné cele se něco hýbalo. Byla to holčička jenže předtím ležela na zemi s prostřelenou hlavou. Když se však oto...