25

180 8 0
                                    

Nasedli jsme na motorku a jeli zpět. Během cesty nás vyrušil jarvis. „slečno, pan Stark prošel vaším blokem řekl jsem mu ať to nikomu neříká, ale chce od vás okamžité vysvětlení můžete prosím zastavit a promluvit s ním přes hologram?“ protočila jsem oči a zastavila u chodníku. Zvedla jsem hovor od Tonyho který se následně objevil předemnou „milá katrin, můžeš mi prosimtě přestat hrabat na můj majetek. Přestat ho blokovat a zabezpečovat pro tvůj prospěch.“ znovu jsem protočila oči ale kivla jsem hlavou na souhlas. „kde vlastně jste, stev hledá svoji motorku tak jsem zjistil že je jarvis zablokovaný.“ „no, byla jsem venku vypustit páru. Potřebovala jsem se proběhnout.“ Stark mě přerusil. „to není jen tak vy dva neděláte něco jen tak tak koho jste ještě zabili? “ já i loki jsme protočili oči. „fajn, potřebovala jsem si zalovit, ale když říkám zalovit myslím tím zalovit po upirsku. Hlavně  tohle jsi nikdy neslyšel a jestli o tom někdy cekneš seš chodící pitlik krve a věř mi že tvoje krev bude luxusní.“ on se jen trochu ustrašeně podíval a jen dodal „nikdy jsi nic takoviho neřekla a teď se vraťte nebo se všichni začnou starat.“ kivla jsem a vypla hovor. Kolem nás jsem udělala iluzi a vyrazila vstříc městu. Projížděli jsme na červený mezi auty. Během chvilky jsme byli v areálu. Motorku jsme dali někam kde by to mohlo vypadat že ji stev jen přehlid. V pokoji nikdo nebyl a tak jsme zrušili kouzlo. Já se převlekla, následně se převlekl i loki a vyrazili jsme do obýváku. Šly jsme pomalu. Od obýváku nám zabývala už jen rovná chotba. Jarv nám řekl že tam jsou všichni a že je pořád místo na sezení. Byla jsem trochu šedá aby to vypadalo že jsem se teď vzbudila. Udělala jsem to iluzí. Loki mi podržel gentlmensky dveře a my vztoupili. Všichni se otočili k otvírajícím se dveřím. Nataša s vanou z nadšení vstali a doběhly mě obejmout. Někdo pozdravil a někdo jen překvapeně seděl a mlčel. Loki mě znovu podepřel, když mě hloky konečně pustili. Nataša došla do ledničky pro flašku krve co tam dali abych kdyžtak měla kdyby něco a teď to něco bylo. Loki si hlavu pritisknul k mimu uchu a něco zašeptal. „Ty se ale dneska máš. Nejdřív dvě infuze, pak ta holčina a teď flaška. Dobrý luxus“usmala jsem se nad jeho odpovědí. Posadili jsme se na gauč a nat mi podala ten poklad. „vážně můžu?“ zeptala jsem se nevěřícně nat a ona prikivla „vždyť koukni na tvůj stav“ otevřela jsem flašku a napila se. S tím jsme od nohou začala pomalu rušit iluzi. Všichni na mě s vykulenýma očima koukali. Usmala jsme se a dopila zbytek obsahu flašky. „potřebuju chodit, bude vám to vadit když se budu procházet po budově a nebudu tady s vámi.“ všichni zakroutili hlavou že jim to nebude vadit a tak jsme se zvedla a pomalu šla k dveřím na druhé straně místnosti. Loki se jak poslušný pejsek zvednu a běžel za mnou. Když se za nama zavřeli dveře uslyšeli jsme větu co řekl Tony thorovy. „tvůj bratr se začíná měnit jen teď nevím jestli k dobru nebo ke zlu.“ já se zasmála a loki nakonec taky.

dívka smrtící mociKde žijí příběhy. Začni objevovat