Pohled Nataši:
Katarin najednou vyběhla. Byla nějaká rychlá. Strašně chvátala. Opravoval starkovo oblek a přitom něco dělala. Jedno oko jí svítilo modře a druhý hnědě. Nevíme co to znamenalo ale všechny by nás to zajímalo. „nemám nic, hydra tam udělala požár takže to tu asi bouchne.“ ozvala se najednou Katarin. Trochu jsme poodstoupili. „Katarin, oblek funguje ale jarvis nějak neráguje.“ křikl Stark „no jasně protože ho ta rána z obleku vyhodila. Když chvilku vydržíš budeš ho tam mít. A máš ho tam.“ Odpověděla Katarin starkovy a odstoupila. „necelý kilometr na sever je opuštěná chata“ řekla katrin a rozešla se tím směrem. Šly jsme cca hodinu. Byli jsme unavený, hlavně katrin ale nezastavovali jsme. Najednou se před náma objevyla polorozpadlá chata. Všem se nám ulevilo. Katrin si sedla na verandu. „Starku oblek si můžeš opravit sám. Zde máš jarvise.“ hodila po něm pásek co měla na ruce. „a než mě seřveš byl to jarvisův nápad takže si seřvi jeho. A oblek je funkční jen tam jarvise znovu nainstaluj.“ řekla starkovo ve chvíli kdy se nadech aby jí seřval. Katrin si opřela hlavu o stěnu domu a usla. Stark si nainstaloval jarvise do obleku a prez něj nám zavolal qvinget. Každý jsme dělali něco jinýho. Klint si půjčil jeden nůž od Katarin a začal si vyřezávat. Povídali jsme si a čekali na qvinget. Když přistál, stev vzal katrin do náruče a dal jí na pohovku kde mohla dál spát. Stark se celou dobu dohadoval s jarvisem. Já s vandou jsme se začali bavit o tý zítřejší párty co koná Stark. Až se Katarin probere zeptáme se jí na to jestli s náma půjde zítra koupit šaty na párty. Přistáli jsme a katrin se probrala. Promnula si oči. „to sme ve Starktowru?“ zeptala se. Došel k ní stev a vzal ji do náruče „odnesu tě do pokoje“ neodpověděla a jen opřela hlavou o stevovu hruď.
Další den jsme kolem desáté kdy se Katarin probrala. Jsme vyrazili na nákupy. Já, Vanda a Katarin. Každá jsme si koupili jedny šaty a pár bot. A pak jsme šly tam, kam už jsme s vandou hodně dlouho chtěli. Poznat ernesta, rebeku a Charliho. U obchodu jsme si stoply taxi a zbytek jsme nechali na Katarin
Pohled Katarin:
Nasedli jsme do taxi. „prosím vás, na panství queenů. Děkuju. Stylově oblečen za každé okolnosti. “ řekla jsem a on jen kívnul. Jeli jsme na okraj města kde se pochvilce objevila dřevěná cedule panství Queen. Pak jsme narazili na velkou leskle šedou bránu. Zastavili jsme a vystoupili u zvonku. Zazvonil jsem na vrátnici. „ahoj johne, tady Katarin. Chtěla bych je překvapit.“ řekla jsem když jsem zmáčkla knoflík. „výtejte zpět.“ ozvalo se mi nazpátek a otevřela se brána. Šly jsme po příjezdové cestě. Došly jsme k hlavnímu vchodu a já otevřela dveře. Najednou se mi vraceli vzpomínky co mi hydra vymazala. Do očí se mi nahrnuli slzy, které jsem hned utřela. V tu chvíli jsem uviděla Charlieho s Rebelkou. Rozběhla jsem se a objala je. „Strašně jste mi chyběli“ řekla jsem v breku „ty nám taky ale asi nám drtíš žebra.“ řekl Charlie křečovitě a já je pustila. „teď vám musím představit Natašu s Vandou. Jsou z avengers a já tak trochu taky. Holky tohle je Charlie a Rebeka. “ představila jsem je navzájem a oni si podali ruce. „nechtěli by jste přijít dnes na večírek co se pořádá Stark. Pozvánku bych vám zaslala pak. “ řekla Nataša. Charlie i rebeka přikývli. „hlavně to nezapomeňte říct i ernesrovy ráda bych vás představila i zbytku týmu.“ Charlie se začal smát „neboj a stejně bys byla schopná ho tam dotlačit i kdyby o tom nevěděl.“ rebeka se začala smát taky a já se jen nevinně usmála. Si ještě půl hodiny jsme si povídali a pak jsme se rozhodly že rebeka pojede s náma a připravíme se společně. Vzali jsme si rebeky jeep a jeli jsme vstříc městu. Po cestě jsme potkali ernesta jak jede domů. Rebeka jen v koukla z okýnka a zakřičel na něj že mu to všechno vysvětlí Charlie.
ČTEŠ
dívka smrtící moci
FanfictionPo útoku na základnu hydry jsme objevyli cely na lidi po pokusech byli prázdné teda vystrileli je, ale když jsme je kontrolovali znovu v jedné cele se něco hýbalo. Byla to holčička jenže předtím ležela na zemi s prostřelenou hlavou. Když se však oto...