Byla jsem v pokoji a čekala na Natašu. Šly jsme nakupovat. Nataša vzala starkovo kreditu a šlo se. Chtěla jsem jít ke svému krejčímu. Pokaždé mi šil oblek ale hydra nikdy nevěděla kde je jeho obchod a krejčovství. To jsem věděla jen já a obleky jsme si vyzvedávali uprostřed města. Došly jsme na místo. Vešla jsem a rozešla se k prodavači. Objala jsem ho. „ahoj Ernesto. Konečně se zase vydíme.“ prodavač mi obětí opětoval „ach, musíš se taky stavit ve vile a pozdravit Rebeku a hlavně Charlieho. Copak potřebuješ další oblek? “ kívla jsem „tentokrát si jich vezmu víc. K tomu bych chtěla dva páry mích bot a prodej mi i pouzdro. Děkuju ti. Je tu ještě někdo další?“ zakroutil hlavou a odešel dozadu. „to si tě nemusí změřit a co to říkal o vile a o těch lidech?“ koukla na mě a nechápala co se děje. „no ernesto a ty lidi které jmenoval byli a jsou moje rodina. A nemusí jsem stálí zákazník a ernesto už má obleky nasité předem abych na ně nemusela čekat dlouho.“ Odpověděla jsem jí ale pořád měla na tváři nechápaví pohled. „posaď se, když mě moje pravá matka nechala v lese našla mě rebeka s Charliem. Na moje štěstí mě nechala nedaleko vili rodiny Queenů. Po nich mám jméno. Přijali mě do rodiny. Kolem čtyř, pěti let jsem se začala starat o obleky. Charlie se o mě nejvíce staral a tak se mě chopil a naučil mě většinu věcí co vím k obleům. Po něm mám takovou lásku k tomuhle všemu. Všichni z té rodiny věděli o tom že se o mě stará hydra a tak se mě snažili vycvičit v tom byla dobrá zase rebeka naučila mě si vážit každé zbraně co budu mít u sebe. A protože s nožem mi to šlo nejlíp mojí zbraní se stal nůž. Půl roku po mích sedmích narozeninách mě unesla hydra a já už je neviděla. Ernesto mi do vesty obleku přidělal pouzdra nožů, ty mám snad všude. Je jich kolem třiceti.“ domluvila jsem a ernesto přinesl krabci ve které jsem měla svoje nože. „to poneseš ty. A jestli se chceš zeptat na něco ve stylu proč si nevezmu ty ze shieldu. Tak protože tyhle mi přesně padnou do pouzdra a padnou mi do ruky. Další důvod je že jsou moje.“ ernesto krabici položil na pult a zašel dozadu odkud mi přinesl můj poklad.
„Katarin doufám že se velmi brzy znovu uvidíme.“ znovu mě objal pak jsme se rozloučili a odešli „ všechny prosím pozdravuj“ znovu jsem ho ve vchodu objala a on mi předal obleky.
„to jsi neplatila?“ koukla jsem na ni „platila“ podala jsem ji kartu „akorát já mám větší slevu“koukla na kartu a pak znovu na mě. „kdy jsi mi ji vzala?“ usmála jsem se „to ti neřeknu“ byli jsme ještě chvilku ve městě a pak jsme se vrátili do starktowru. Všichni čekali co jsem koupila. Šly jsme rovnou do zasedací místnosti kde na nás všichni čekali. Nataša položila krabici na stolek a sedla si na gauč. „co je v tý krabici?“ zeptal se Stev. „nože“ Odpověděla jsem. „to chci vydět co sis koupila“ řekla Vanda a přišla blíž ke mě. Rozepla jsem pouzdro do kterého mi je ernesto schoval.„počkat to sis koupila oblek? “ začal se ptát Stark a nevěřil že vůbec něco takovího znám. „Když vydržíte v jednom se vám ukážu. Jako zábavu můžete mít procházení mé zbírky nožů. Vando vybereš mi jeden z těch obleků“ Vanda jen kívla a začala si je prohlížet
ČTEŠ
dívka smrtící moci
FanfictionPo útoku na základnu hydry jsme objevyli cely na lidi po pokusech byli prázdné teda vystrileli je, ale když jsme je kontrolovali znovu v jedné cele se něco hýbalo. Byla to holčička jenže předtím ležela na zemi s prostřelenou hlavou. Když se však oto...