Přišli jsme k němu do pokoje. Bucky si došel pro čisté oblečení a zašel do koupelny si umíte ruce a obličej co měl špinaví. Pak si všiml jak se snažim zbavit krve lízáním ale moc mi to nešlo. „hahahaha. To ti půdě asi hodně špatně. “ koukl se na mě a všiml si mého vražedného pohledu který jsem uměla i v téhle podobě. „ ježiš pojď sem já tě opláchnu.“ popobelěhla jsem k němu. Bucky mě strčil do sprchového koutu a opláchl mě. Trochu na mě naplácal i šampon s kondicionérem ale ne zas moc protože si ho nechtěl plýtvat na někom kdo ho má ve sví sprše taky a protože by to mohlo podráždit pokožku jaguára a to by nebylo vcelku příjemné. Oklepala jsem se ale Bucky mě i tak osušil ručníkem. Vzal si můj kartáč co měl u sebe a vydali jsme se zpet do zasedací místnosti. Když jsem přišla, pořád ještě trochu mokrá jsem skočila na gauč. A celkově jsem zalehla kluky co tam seděli. Když mě všichni sesunuli ze sebe sedla jsem si mezi gauč a pořádně se oklepala . Všichni byli trochu mokrý no teda až na mě já už byla suchá. Najednou do místnosti vkročil Bucky. Z pokoje šel pomalu zato já jsem běžela. V ruce držel kartáč, přihopsala jsem k němu a z ruky mu ho vzala. Došla jsem k holkám který se na mě chvilku koukali a pak si ho oddemě vzali. Lehla jsem si vedle Nataši a čekala až po mě začne jezdit kartáčem. Konečně mě začala vyčesávat. Začala jsem vrnět. Vedle mě si sedl bucky. Položila jsem si na něj hlavu po které mě pohladil. Nataša mě přestala česat, vzala si knížku a dal si četla. Nikdo si mě nevšímal. Bucky někam odešel a ostatní si dělali svoje věci. „Hej lidi, je tu holka ve zvířecím těle a potřebuje zabavit." zařval jsem přez jarvise až všichni naskočili. „hele tohle už dělat nebudeš, rozumíš“ řekl Stark když ke mě přišel. „jo a zábavte ji někdo“ pak se trochu zamyslel a znovu se otočil ke mě. „ne, jarvisi odveď ji to tělocvičny a tam ji připrav nějaký boj nebo něco takovýho“ jen se ozvalo jarvisovo jak si přejete a pak jen ať ho nasleduju. Otevíral mi dveře až jsme se dostali do tělocvičny. Tam jsem chvilku zkoušela jednoduchý boj a následně když mě to přestalo bavit jsem začala diskutovat s jarvisem. Trochu jsem se zakecala a tak jsem zapomněla že zapadá slunce a já se začala proměnovat zpět do člověka. Bylo by to v pohodě kdybych nebyla nahá. „jarvisi vypni všechny kamery v této místnosti a zavolej vandu s Natašou ať se staví u mě v pokoji a vezmou mi nějaký oblečení a hlavně ať chvatnou že jim všechno vysvětlím tady.“ jarvis odpověděl a já začala prohledávat tělocvičnu. Našla jsem buckyho mikinu kterou tu zapoměl. Oblékla jsme si ji. Byla mi kousek pod zadek ale i tak potřebuji alespoň spodní prádlo. Najednou do místnosti vtrhli holky. Nataša mi hodila věci a já jim naznačila ať se otočí. Během toho jsem jim začala vysvětlovat moji situaci. „no zapomněla jsem kolik je hodin a tak jsme se začala proměnovat zpět jenže háček je v tom že já když se proměním zpět jsem nahá.“ dořekla jsem a oni to usoudili jako signál toho že se můžou otočit. Ale to co uviděli je hodně zaskočilo.
ČTEŠ
dívka smrtící moci
FanfictionPo útoku na základnu hydry jsme objevyli cely na lidi po pokusech byli prázdné teda vystrileli je, ale když jsme je kontrolovali znovu v jedné cele se něco hýbalo. Byla to holčička jenže předtím ležela na zemi s prostřelenou hlavou. Když se však oto...