Dnes se stěhujeme. Je to obrovská placka. No podle mě lepší než mega věž uprostřed města. Jarvis nás všechny vzbudil už v sedm ráno. Dole v garáži byla auta na věci co se přemístí. Výhoda toho že jsem vstala tak brzo byla že Vanda mi z lednice vyndala dva pitliky. Je to dobrý protože já takhle vstávala vždy a ještě získám. Všichni po budově chodili jak zombie. Jediný dva byli v pohodě peter a bucky. Peter měl na starosti ohlídat všechny aby pracovali. A já a bucky jsem začali od spodních pater stěhovat věci do aut. Šlo to rychle. Někde jsme našli dřevěnou desku na kterou jsme vyskládali krabice. Šlo se to líp a mohli jsem jich přenést víc najednou. Pomalu jsme se dostávali do poloviny. Bucky se šel kouknu jak jim de stěhování jejich pokojů a já šla do lékařského patra se kouknu jestli nechtěj pomoct ale to co jsem vydělá mě zarazilo. Stal tam klint s pietrem a házeli tu krev do normální krabice. „ježiš jste normální vždyť se skazí. Tamhle pod stolem jsou přenosné ledničky, okamžitě tu krev dáte tam. Přijdu si to zkontrolovat a jestli to bude špatně vyhodim vás z okna nebo si z vás udělám chodící pitlik krve. Rozuměli jste.“ oni jen kivli že mi rozumí a oba se vydali pro ledničku. To co jsme dělali s bucky máme hotovi a tak jsem se vydala do pokoje který musím taky zabalit do krabic. Pokoj budu mít vedle buckyho naproti ho bude mít nat a pak tam bude volný pokoj. Nevím pro koho ale má dnes přijet spolu ještě s někým. Jména si už nepamatuju ale říkali že to jsou bratři a že se mi budou líbit ale nevim, nevim. Celej můj pokoj byl vyklizenej a tak jsem se došla podívat jestli to udělal klient s pietrem pořádně. Když jsem přišla do lékařského patra kluci uz končili. Za nima ale stala Nataša. Která se znovu začala smát. „počkat takže vám katrin vyhrožovala a vy jste z ní úplně posraní. To jste nepoznali že si z vás dělá srandu.“ nať se trochu uklidnila „hele i když jsem vás chtěla jen vyděsit doufám že ta krev je srovnáná.“ koukla jsem na ně výhružně. Ukázali a dvě ledničky. „nat je odnese“ kivla jsem. Všechno už jsem naložili. Teď už jen přesunout nás. Přijeli jsem ke hlavnímu vchodu. Stěhováci věci už vložili a mi se vezmeme jen svoje krabice. Našla jsem svůj pokoj ale když jsem vešla nemohla jsem uvěřit svým očím, byl nadherný. Celí pokoj byl sladěný do černé a zlaté barvy.
Otevřela jsem velkou skříň co byla zabudovaná ve zdi. Byli tam krásné boty, spousta oblečení a pak něco v pouzdru. Obleky mám ve skříni tak co je tohle. Byl tam dlouhý kabát se zámkem Queenů. U toho bylo přání. „nedali jsme ti dárek k patnacinám tak zde máš první. Ps: nezapomeň na kapsy“ přečetla jsem si přání. Rychle jsem začala prohledávat kapsy a vytáhla jsem z nich krabičku. Byl tam jemný náramek z chirurgické oceli. Byli v něm zasazené moje oblíbené kameny achát a obsidian. Postupně jsem prošla celí pokoj. Našla jsem boty, spousta šperků a oblečení. Pak taky zbraně co byli v tajné místnosti ve skříni a to je asi tak vše. Všechno jsem uklidnila spolu s tím co jsem ještě neměla vybalené a vydala se na průzkum. Našla jsem zasedací místnost kde už všichni seděli a vklidu popíjeli. Ale je jich o dva víc.
ČTEŠ
dívka smrtící moci
FanfictionPo útoku na základnu hydry jsme objevyli cely na lidi po pokusech byli prázdné teda vystrileli je, ale když jsme je kontrolovali znovu v jedné cele se něco hýbalo. Byla to holčička jenže předtím ležela na zemi s prostřelenou hlavou. Když se však oto...