Pohled Nataši
Všichni už šli spát. Tony ještě dneska vyměnil ty dveře. S tou miny ledničkou jsem si dělala srandu ale nevím jestli to Katarin pochopila. Spala jsem a najednou mě probral klint krerý přiběhl do mého pokoje ale my jsme nebyli v našem pokoji byli jsme v lese. Všichni jsme se nějak našli. Když jsem se rozešla k ostatním do něčeho jsem narazila. Nic tam nebylo ale pak jsem nahmatala dveře, kliku a všechno co jsem měla v pokoji. „Jsme pořád ve Starktowru. Ale vážně netuším proč vydíme les“ zakřičela jsem. Všichni kivli. „nandejte si vysílačky.“ zakřičel Steve. Nandala jsem si ji. „je to iluze musíme najít katarin.“ řekla jsem a vydala se po paměti kupředu „hele ta poslední iluze byla její vzpomínka co když teď je to taky její vzpomínka?“ zeptel se brus „hele můžete přijít do zasedačky asi jsme našla její vzpomínku. Všichni okamžitě musíte sem.“ zakřičel Vanda a Pietro zároveň. Rychle jsem se rozběhla a srazila se se všema co se teď z orientovali. Před náma běžel Tony s mapou. „Už jen jedna chotba tak delejte“ křiknul po nás Tony. Když jsme vyběhli do zasedačky uprostred stála Vanda s Pietrem. „Koukněte ona ji proklela vlastní matka a díky ní ji teď ublíží stříbro. Zahodila ji v lese a pak proklela.“ řekla Vanda. Já můžu za to že si Katarin vzpoměla na tuhle vzpomínku a teď trpí jen protože jsem chtěla aby se nedostala do zásob krve. Ta žena najednou odešla a my se objevili v tý místnosti o který nám ráno říkala. Byla k nám zády přiběhla k tý vaně a začala z ní tu krev pít. Všude byli mrtví těla agentů hydry. Najednou sem šel chlap bez tváře. Měl železnou ruku. Najednou se ozval stev. „bucky“ V ruce měl nějaký stříbrný předmět jako malou mřížku která měla kožené popruhy. Jedna strana byla potažená kůží „víte jak nám říkala že ji někdo na dal ten náhubek, byl to bucky. Koukněte.“ ukázala jsem na to co nesl a pomalu se blížil ke Katarin. Najednou ji popadl za hlavu a strčil do krve ruku s náhubkem a nandal jí ho. Neviděla ho. Bucky ji zvednu a pořád ji držel za hlavu. Byla malá holčička a oni se k ní chovali takhle. Už chápu proč se snaží vtipkovat, ona jen zakrývá tu bolest co má uvnitř sebe. Bucky ji odvedl do malinkaté místnůstky která byla celá ze stříbra. Snažila se si to sundal, ale nešlo ji to. Ruce měla spálené, celé od krve. Bucky ji tam hodil. Spálila se o zeď ale nejen že si o ní nejspíš něco zlomila ale spálila si půlku těla. Podlaha byla ocelová. Byla tam zavřená strašně dlouho z toho jak vypadala. Vyděli jsme jak zemřela a pak se posunul čas a ona se najednou probrala. Nevím proč se toho náhubku nezbavila proměnou v malinký zvíře ale asi to bude tím že se bála. Bála se buckyho. Celou dobu ji nikdo nesahal ani po paty a najednou se tu objeví on. Byli jsme tu asi dvě hodiny. Ona najednou umřela a ony se otevřeli dveře stál tam nějaký chlap a vytáhnul ji a hodil ji do trosek a rozestríleli ji. A pak na táhli granát který pak omilem odpálil steav. Nevěděli jsme kde se odpálil ale teď už to víme. Ona se zrovna probrala a mi ji zabili. Alespoň jsme ji zbavili toho náhubku. Najednou iluze zmyzela. Asi se katrin vzbudila.
Pohled Tonyho
Všichni jsme byli v tranzu. Zaražení ale když jsem se rozhlédl uviděl jsem Natašu. Kouleli se jí po tváři slzy. Nikdy jsem ji nevyděl brečet a tohle ji rozbrečelo. Je to hustý všichni jsme byli z toho mimo. Teď jí je 14 koli jí bylo když ji zajala hydra. Koli jí bylo když zabyla prvního člověka. Nenáviděla ji vlastní matka. Všichni si teď šly vlastní cestou.
ČTEŠ
dívka smrtící moci
FanfictionPo útoku na základnu hydry jsme objevyli cely na lidi po pokusech byli prázdné teda vystrileli je, ale když jsme je kontrolovali znovu v jedné cele se něco hýbalo. Byla to holčička jenže předtím ležela na zemi s prostřelenou hlavou. Když se však oto...