Koukala po nás. Nic nejdřív nedělala ale pak se najednou strašně rychle rozběhla a během mžiku byla u dveří. Ale než si stačila uvědomit že má ve stehni inněkci s uspávadlem byla u schodů kde spadla do bezvědomí.
...
Převezli jsme ji na základnu shieldu. Odkud pak do Starktowru. Neměla tep. Mysleli jsme si že je mrtvá ale najednou se probrala. Stroj co ukazoval tep furt hlásil že ho nemá ale ona tam stála, nejdřív se rozhlédla a pak začala rozbíjet ten stoj. Následně se posadila do rohu a koukala okolo. Nic nedělala a takhle to šlo celý týden, jen seděla v rohu a koukala na nás. Potřebovali jsme o ní něco vědět. „Napadli jsme další základnu a dostali jsme se do databáze. Jmenuje se Katarin Queen je jí 15. Narodila se s tetováním která mohla ovládat. A bude to znít to jako blbost, ale udělali z ní upíra. " řekl Fury když svolal avengers do zasedačky. „co to sakra meleš jakej upír" ozval se klint. „takže je jako nepřemožitelná?" zeptal se kapitán „jo je těžký ji premoct ale zraní ji stříbro, no vlastně když se ho dotkne tak se něco jako spálí" v tu chvíli se ozval poplach. „Co se sakra děje. Jarvisi kamery." křiknul přez celou místnost Stark a odnikud se objevily skoro průhledné namodralé obrazovky a v nich se objevil záběr jak katrin rozbíjí sklo. Bylo popraskané ale pořád drželo. Všichni doběhli do věznice ale ona už se dostala ven. Vanda kolem ní udělala mlhu a stáhla ji k zemi. Když najednou se jí rozzářili oči do růžova. Kolem jejich dlaní se objevili kruhy a mlha, která pomalu mířila k nám. Vanda padla na zem a pustila ji. Mlhla se najednou rozplynula. A my se objevyli v nějaký místnosti. Žádná okna ani dveře nic kromě malinké holčičky schoulené v rohu na zádech měla jizvy a dírky po vpichu. Všichny nás uchvátila ta holčička. Najednou se ze zdi za námi vynořila Katarin. „vydíte mé krásné děctví?" když jsme se otočili nebyla tam. Proběhla mezi náma a pak ta místnost zmizela. Katarin jsme vyděli jen jak proběhla dveřma „vzala mi klíče" vykřikl Fury „jak to udělala?" ptali se všichni a překřikovali se jeden přez druhého. „hele já to nevím ale teď musíme zjistit kde je. Nenapadá vás něco? " zařval Fury „jestli je upír nebude chtít náhodou krev. Vždyť už týden nic nejedla tak by to mohlo dávat smysl" ozval se brus „ jarvisi lékařské patro kamery " objevyli se zase ty obrazovky akorát teď na nich byla Katarin která se dostala do naší krevní banky vzala tašku co tam byla a nacházela do ní infuze s krví a vyběhla ven. Jedenu si strčila do pusi a hned ji zahodila akorát prázdnou. „jarvisi uzavřít celou budovu." zakřičel Stark a jarvis to okamžitě udělal. Nataša s Klintem ji oběhli z jedné strany stejně jak kapitán s vandou, a z poslední strany běžel Fury, Stark a brus. Potkali jsme ji na rozcestí měla v puse už asi pátou infuzi. Měla krvavý oči, koukala se všude kolem sebe. Hledala únikovou cestu ale v každém východu byl někdo kdo jí vadil. Posadila se na zem opřela se o zeď a strčila si konec infuze do pusi a nasála krev. „co po mě vlastně chcete?" zeptala se a znovu nasála krev do pusy. „no, chtěl by jsem tě do týmu" řekl Fury když odstrčil Tonyho a stoupnul si před něj. „co že mě chcete??!!" zeptala se katarin a v tu chvíli to došlo i zbytku. „ cože??" řekli všichni nastejně. „nejdřív zjistíme co všechno umíš takže teď tu krev vrať tam odkud jsi ji vzala. Půjde s tebou Vanda která tě pak zavede do tvého pokoje. Vandu nezraníš a ani se jí nepokusíš zranit. Teď můžete jít"
Doufám že vás tento příběh zaujme. Napište kdyžtak nějaký komentář ohodnoť hvězdičkou. Zde jsou tetování co má Katarin

Levá ruka


Ty runy má na dlaních


Pravá ruka
Má tam napsaný
Iluzi hackra
a je to hned pod tou 22
ČTEŠ
dívka smrtící moci
FanfictionPo útoku na základnu hydry jsme objevyli cely na lidi po pokusech byli prázdné teda vystrileli je, ale když jsme je kontrolovali znovu v jedné cele se něco hýbalo. Byla to holčička jenže předtím ležela na zemi s prostřelenou hlavou. Když se však oto...