23

202 9 4
                                    

Většina tímu odjela na nějakou misi. V budově z avengers jsem tím pádem zbyla jen já, Loky, Clint a Peter. Clint i peter jeli za rodinou což jsem o clintovi vůbec nevěděla. V budově jsem už druhý den jen s lokym a pár agenty kteří si hledí sviho a nevšímá si nás. Jako vždy jsme vstali a snidali v obivaku. Koukali jsem se na filmy co natočili o avengers a já tak zjistila o čem to thor mluvil. Zajímaví film. Následně jsme si udělali oběd. No tedy prošli jsme celou budovu než jsme našli lednici s krví. Nataša o tom místě řekla jen klintovi, vande, stevovy a stark o tom věděl protože to tu dělal. Taky stark zakázal jarvisovi mi určit její polohu a já starkovy slibyla že ho nebudu přeprogramovavat v můj prospěch. A protože jsme tu už druhý den sami a agenti se mi vyhýbaj tak jsem si objednali jídlo a já si dala poslíčka a Loky měl to jídlo. Ten chlap si to nepamatuje myslí si že se připletl do zkoušky jediný zbraně a trochu se popalil. Po obědě jsme se predháněli v kouzlech. Seděli jsme v tělocvičně. Byla jsem zažraná v jednom kouzle a Loky začínal zjišťovat že jsem silnější než on a tak mě začal postrkovat a škádlit. Najednou mi chytli hlavu a vyvolal jednu z mých vzpomínek. Uviděla jsem sebe v podobě lvice jak držím paní Queenovou za nohu. Děti běželi do špíže a pan Queen je zabarikadoval stolem. Okamžitě jsem ho vyhodila. Jenže když jsem ho vyhodila omylem jsem použila magii. Jenže ne něco nermalniho ale moc smrti. Ta magie se tak nejmenuje jen tak. Je určena k zabíjení. Rychle jsem popobehla k lokymu. Pomalu ke mě otočil hlavu. „znovu se ti musím omluvit.  Neměl jsem to dělat.“ Pomal se připravil na smrt. „Sakra, nesmíš odejít. Nemůžeš.“ začala zkoušet všechny možnosti a najednou mě něco napadlo. Zachránila jsem tak buckyho když se chtěl zabít. Začala jsem opakovat tři slova : vita enim auxilium.(čte se to víta enim auxílium, jinak je to latina kdyby to někoho zajímalo)  Loky se pomalu dostával do vzduchu. Silně mi začali zářit oči. Oba jsem se vznášeli půl metru nad zemí. Najednou Loky zalapal po dechu. Dokonalé načasování protože, chvilku  po dopadu na zem jsem totiž omdlela.

Pohled lokyho:
Spadli jsme na zem. Au. Přitáhl jsem si katrin. Nehybala se ale žila. Byla v bezvědomí. Přenesl jsem ji do pokoje. Předtím mi Katrin vysvětlila co je to za hlas ten jarvis. A tak mi pomohl se o ní postarat. Následně zavoval Petrovi jestli nemůže přijet. Peter mi pomohl to tu trochu poklidit a pak jsme šli zkontrolovat katrin. Nic, pořád tam leží. Najednou začal zvonit telefon, avengers se vrací domů. To si jako nemohli vybrat lepší dobu. Proč vždy když mě nechá samotnyho s katrin, se katrin něco stane. Nenávidím se.

dívka smrtící mociKde žijí příběhy. Začni objevovat