18

221 9 0
                                    

Pohled Nataši:
Když jsme se otočili uviděli jsme katrinina záda, boky a celkově horní část těla. Záda měla celí pokrytý modřinama ale to nebylo to nejhorší přez bok a půlku zad se jí táhla spálenina. „katrin ty se neregeneruješ??? “ zeptala se udiveně Vanda. Katrin se knám otočila a nám se naskytl pohled na její pořezaný hrudník spolu s břichem. „co se ti stalo? To jsem na tobě nikdy neviděla.“ řekla jsem vystraseně a přešla k ní. Ona jen zvedla tričko a posadila se na zem, no spíš si lehla. „no, to mám už hodně dlouho. První jizvu mi udělali těsně po jejich úspěchu. Všechny testovaný subjekty mučili. A u mě zjistili že se expemirent povedl. Začali mě trénovat na život a nasmrt ale mě nešlo jen tak zabít a tak pokaždý když jsme prohrála a agen si užil tu slast toho jak umiram odnesli mě do jediný místnosti kde mě připoutali a následně do mě začali řezat. Řezy dělali stříbrným nožem. To že mi ubližuje stříbro zjistili když mě sledovali. Rodina queenů měla stříbrné chrastítko a já se o něj spálila. No zpátky k jizvám. A když jsem se konečně probrala udělali některé řezy hlubší a dávali do nich stříbrné kuličky pak ránu zasili a odešli. Celou tu dobu v sledovací okně mi nějakej chlap říkal pravidla a to co za chybu jsme udělala. Ale když všichni odešli neodpoutali mě musela jsme se z pout dostat sama. Sama si přeřezat stehy a vyndat to stříbro ale všechny nástroje byli odneseny a v menší zvíře jsme se nemohla proměnit protože by mě to zabilo. Nejtěžší to bylo poprvé. Měla jsme pokaždé jen jedno místo ale při první návštěvě té místnosti jsem nevěděla ani jak se odpoutat. Bolestivě spalovaná zevnitř jsem na tom lehátku ztratila tři a půl hodiny. A ty záda mám z celi když mě tam hodil bucky. A ano vím že se mi to stalo před strašně dlouhou dobou a ta spálenina by už měla být zahojená k tomu že mám i regeneraci ale ne ta spálenina se jen tak nezahojí. Věci po stříbře se hojí jako normální spálenina. Možná i pomaleji.“ dokončila svůj proslov a rychle se zvedla. Všimla jsme si jak si cestou setřela slzu. Vanda byla trochu zařažená ale pak se taky zvedla a došla ke mě. „ta holka mě každou chvílí co spou jsme, čím dál víc překvapuje a tak trochu děsí.“ řekla.
Pohled Katrin:
Prošla jsme skoro až ke svýmu pokoji ale cestou jsem srazila nějakýho strašně moc mladýho kluka. „hej jarve, koho jsem to srazila“ chvilku se nic neozývalo a pak se předemnou objevili obrazovky s tím klukem. „to byl Peter Parker neboli spider-man.“ řekl jarvis a já jen kivla hlavou že chápu a následně jsem přez náramek vypla projekci obrázků. S tím naramkem stačí jen jemně zakroutil rukou z leva, doprava a zase zpět následně vyjede nabídka jaký pokyn se má stát a tam už jen vybrat. Udělala jsem ho spolu s tonym když jsem se potřebovala uklidnit den před proměnou. A protože jsme je dělali spolu tak ho má i on.

dívka smrtící mociKde žijí příběhy. Začni objevovat