Pohled Katarin:
Ten pokoj je nádhernej. Šatník byl celej vybavenej. Vzala jsem si tílko, kraťasy a jeden pár tenisek. Otevřela jsem dveře a za ní a stál jeden z tý skupinky co mi bránili v úniku. „jo super jsi vzhůru tak pojď už tě čekáme v tělocvičně." řekl a rozešel se „následuj mě" křiknul po mě a já ho rychle doběhla abych se tu nestratila. Přišli jsme do tělocvičny „no konečně jste tady" ozval se ten hnedovlaslí chlap kterýmu tohle všechno asi patří. „jo jasně jsem tu a kdybys tady zakřičel ochvilku dřív tak mě vzbudíš dřív a já dřív příjdu. Před půl hodinou si křičel na jarvise proč tě budil tak brzo když tu nikdo neni. Mám pravdu" Odpověděla jsem mu ale všichni po mě koukali jak jdybych byla z marzu. „co je" začala jsem mávat rukama „jo promiň jen jsme nevěděli že máš tolik těch tetování a že třeba slišíš jak tady někdo křičí. Teď tě představím zbytku týmu." každý měl nějaký kostým „takže já jsem Vanda, tohle je pietro můj bratr je rychlí a já jsem čarodějka ale to už jsi poznala. Ten v tom kovu je Tony Stark ale všichni mu říká jen Stark, vedle něj je Steve to je ten co má oblek jak americká vlajka. Támhle za nimi a je Nataša a vedle ní Klint to je ten co tě sem přivedl. Ten co sedí na tý židli je brus. Teď nám předveď co umíš. " kívla jsem a posadila se „takže začnu tetováním. Tyto co mám na dlaních, díky nim můžu čarovat. Ty runy znamenaj moc smrti. Poodstupte o trochu dál" všichni se posunuli a mě začali zářit oči a pak se rozzářili i ty runy. Najednou pak zase zhasli a pochvilce zhasli i oči. Vstala jsem a rozhlédla se okolo „nikomu se nic nestalo?" všichni zakroutili hlavou jako že ne. „tak pokračujeme, ta mapa na zádech znamená že se vyznám v geografii takže vým přesně kde co leží nebo kde je sever a podobně. Další je nápis iluze hackra to znamená že umím udělat iluzi a že umím heckovat." vstala jsem a dotkla se Tonyho obleku a mě se rozzářili oči do modra a kolem ruky se my objevyla síť ve který se objevyl Tonyho oblek. „hej nech toho to je můj vynález!!" křičel po mě Tony než se vyhodil ven z obleku. „hele můžeš mi laskavě vrátit to co mi právoplatně patří??! " kívla jsem a otevřela jeho oblek aby se do něj mohl dostat. „tak a to je funkce hekra, musím se tý technologie dotýkat nebo když je to třeba mobyl nebo něco jednoduchého tak to zvládnu i na dálku ale musím se dotknout jiný technologie nebo neceko elektrického. Iluzi už jste zažili takže ji nemusím ukazovat. Pak je tu poslední tetování kytky co mám na levé ruce. Znamená to soulad s přírodou a díky tomu se můžu proměnit ve zvíře a když se ho dotknu tak mu můžu říct třeba ať mě následuje. Natašo teď řekni tři zvířata" koukla jsem na Natašu a ona se zasekla pak z ní vypadla první slova „dobrman, poštolka a leopard." podívala jsem se na ni a pak jsem se rozběhla proti Nataše a proměnila v dobrmana a běhala kolem ní dokruhu pak jsem najednou vyskočila a byla jsem v podobě poštolky. Trochu jsem se proletěla a když jsem přistávala proměnila jsem se v leoparda ale trochu my nevyšla brzdná dráha a tak jsem narazila bokem do klinta. Srazila jsem ho k zemi, ten si mě pohladil a pak vstal. Já se proměnila spět na člověka a skontrovala si jestli nemám pochroumanej bok. Měla jsem tam malou modřinu ale vypadala staře a já už vlastně nevím kde všude mám modřiny. „jo ještě trochu ovládám oheň"
ČTEŠ
dívka smrtící moci
FanfictionPo útoku na základnu hydry jsme objevyli cely na lidi po pokusech byli prázdné teda vystrileli je, ale když jsme je kontrolovali znovu v jedné cele se něco hýbalo. Byla to holčička jenže předtím ležela na zemi s prostřelenou hlavou. Když se však oto...