Kapitola dvacátá.

33 4 0
                                    

„-a než jsem se stačil vrátit zpátky, můj slavnej novej a hlavně drahej stoleček byl už dávno na sračky” dopověděl Yoongi svojí dlouhou historku o nečitely. Všichni jsme propukli v hlasitý smích. „Jenom jsem se snažil ten stůl posunout o pár centimetrů, rozpadl se sám” doplnil Namjoon na svojí obhajobu. To nás ale rozesmálo ještě víc. „Od tý doby si na Namjoona dávám bacha” uchechtl se Yoongi a dopil další plechovku piva.

Celý večer byl v plném proudu. Bavilo mě být takhle pospolu. Tolik jsme se nasmáli. Už ale bylo půl jedné a já usoudil, že bychom to měli rozpustit. Byl jsem už dost unavený a stejně už nám došel alkohol.

„Jo a to jsem vám ještě neřekl jak mi zničil novou mikrovlnku” ozval se pro změnu Jin, ale já ho zastavil dřív než stačil pokračovat. „Tak jo stačilo, konec jde se domů” zvedl jsem se a na všechny pokřikl. Nevypadalo to ale, že by mě poslouchali. Byl jsem jediný kdo nebyl skoro vůbec opilý, moc jsem toho nevypil. Znám svůj limit. I když jsem nebyl tolik opilý, stejně jsem nebyl stoprocentně střízlivý.

Hoseok s Jungkookem už usínala v objetí na gauči. Jin vypadal poměrně v pohodě, a nejhůř na tom byl Yoongi, ten byl opilý nejvíc ze všech. I Namjoon vypadal, že má dost. Žďuchl jsem do Hoseoka, který sebou trochu škubl a otevřel oči. Hned po něm se probral i Jungkook a narovnal se. Otočil jsem se na Jina. „Takhle vás nemůžeme poslat domů. Přespíte tady” řekl jsem. Jin přikývl a začal mi pomáhat budit Hoseoka, který pořád vypadal, že spí. Jin mi pomohl je odvést do pokoje pro hosty. Sám bych to nezvládl.

Vrátil jsem se do obývacího pokoje kde už se po sedačce válel s Yoongim i Namjoon. „Jine nevadí když budete s Yoongim spát tady? Gauč se dá rozložit” řekl jsem a Jin jen přikývl. Rozešel jsem se za Namjoonem. „Hej.. Pojď, jdeme spát” lehce jsem ho poplácal po tváři a pomohl mu vstát. Musím říct, že byl dost těžký. Celou svojí váhu na mě přenesl, ale díky Bohu zvládl jsem ho odvést do ložnice, kde jsem ho položil na postel. Vypadal, že už je pro smyslech. „Půjdu se vykoupat, za chvíli jsem zpátky” oznámil jsem mu a z pokoje odešel. Potřeboval jsem nutně sprchu.

Po sprše jsem se vrátil do ložnice. Pouze v ručníku, zapomněl jsem si čisté oblečení. Namjoon se rozvaloval v posteli, ale nevypadal že by spal. Měl otevřené oči a koukal do stropu. Přešel jsem ke skříni, kde už jsem nějakou dobu měl hromádku se svým oblečením, jelikož jsem tady začal trávit dost času. Víc než doma určitě. Převlékl jsem se a otočil se znova na Joona. „Půjdeš ještě do koupelny? ” zeptal jsem se a čekal na odpověď. Posadil se a jen kývl hlavou. Pomalu vstal a houpavě se nějakým způsobem dostal z ložnice až do koupelny, kde se zavřel. Světla v ložnici nebyla zaplá a tak jsem to tak taky nechal. Lehl jsem si do postele a najednou na mě přišla neskutečná únava. Zavřel jsem oči. Chtěl jsem počkat na Namjoona, ale únava mě dohnala dřív.

Vrznutí dveří. To bylo to co mě probudilo. Na chvíli jsem otevřel oči, ale viděl jsem pouze tmu, ležel jsem na boku zády ke dveřím. Jsem si jistý, že ten, který dveře otevřel je Namjoon. Tak jsem znovu oči zavřel a soustředil se na spánek.

Moje uši se ale zaměřili na jakýsi neznámý zvuk, který se v místnosti objevil jen na pár sekund. Zvuk shozeného kusu oblečení na zem. Možná ručníku. Postel se prohla a já najednou pocítil dotyk na mém boku. Dotyk z mého boku mizel a pokračoval níž, k zadečku, pak ke stehnům. Ošil jsem se vzrušením. Panoval ve mě zvláštní pocit. Dotyky byly tak pomalé, jemné. Ze zadu na krku jsem ucítil vlhké, teplé rty. Pokračoval rukou zpět vzhůru až na bříško, a potom na hruď, kterou chvíli prozkoumával. Pak mi ale svou rukou zajel do rozkroku, a to už jsem pomalu otevřel oči a hlavu otočil k osobě za mnou.

„Namjoo-” nenechal mě to dopovědět a políbil mě. Naše jazyky se o sebe třely. Ochutnávali jsme jeden druhého. Celá tahle situace byla neskutečně.. Vzrušující. Až když se ode mě odtrhl jsem si všiml že za mnou leží úplně nahý. I v té tmě jsem dokázal vyhodnotit jak vypadal. Ruku vytáhl z mých kraťas a nasměroval ji do svých úst. Naslinil si tři prsty. Celou dobu jsem ho sledoval, pořád ale zády k němu. Trochu mi stáhl kraťasy a jedním prstem se do mě dostal a pomalu s ním začal přirážet. Vzdychl jsem a stiskl v ruce povlečení. Namjoon neváhal a přidal druhý, a pak i třetí prst. Začal mě roztahovat. Párkrát se trefil do toho slastného místečka, díky kterému jsem zasténal hlasitěji.

„Namjoone” vydechl jsem když ze mě prsty vytáhl. On ale neposlouchal, byl jako omámený. Strhl ze mě tričko i s kraťasama a nastavil svůj naběhlí penis před můj vchod. Chvíli se o mě jen otíral a já cítil jak moc je sakra tvrdý. Tak moc jsem chtěl, aby si mě teď a tady vzal ale sakra.. Nejsme tady sami.

„Namjoone.. N-ne, nemůžeme” zatlačil jsem na něho v domnění, že ho dokážu odstrčit, i když jsem nechtěl. „Proč ne? ” vydechl blízko mého ucha. To mě vzrušilo ještě víc. „Nejsme tady sami. Uslyší n-nás” už jsem vzrušením začal koktat. „Tak se snaž, aby tě neslyšeli” kousl mě do lalůčku a na jeden pomalý příraz do mě zajel. Hlavu jsem zaryl do polštáře abych nevzdychl moc nahlas. Bylo to tak strašně dobrý, a to jsme teprve začali. Začal se ve mě hýbat. Pořád jsem ležel na boku, a on taky. Úžasně se otíral o mojí prostatu. Málem jsem se z té slasti zbláznil. Snažil jsem se tlumit svůj hlas ale nebylo to vůbec lehké.

Namjoon zvedl mojí nohu do vzduchu, kde jí přidržoval, aby se dostal ještě hloubš. V tu chvíli jsem začal nevědomky vzdychat poměrně nahlas. Neuvědomoval jsem si to. Pod náporem slasti jsem chytl svůj penis a začal s ním pumpovat. „~Aaaah... Sakra” vydechoval jsem. Namjoon se najednou zvedl, přetočil mě na všechny čtyři a ze zadu do mě začal rychle přirážet. „~jsi tak strašně úzký..” vyšlo z Namjoona a zmáčkl můj zadeček. Jeho tempo se zase o něco zrychlilo.

„~aah Joone.. Už budu... Už kurv~aaah” byl jsem tak blízko. Namjoon mě přetočil na záda a dostal se do mě hlouběji. „Taky už budu. Udělej se pro mě” kousl mě do ramene. Stačilo ještě aby párkrát přirazil a já se konečně dočkal uvolnění a orgasmu. Namjoon dosáhl vrcholu chvíli po mě a udělal se mi na bříško. Vyčerpaně si vedle mě lehl a těžce vydechoval.

Natáhl jsem se ke stolečku pro kapesníčky a alespoň trochu se otřel. Ráno si budu muset dát znovu sprchu, díky Namjoone. Okolo pasu se mi najednou objevili ruce, které mě pevně tiskly k osobě vedle mě.

„Miluju tě” řekl Namjoon a najednou jakoby hned po dopovězení té věty usnul. Vážně byl vyřízenej. Políbil jsem ho na čelo a usmál se.. „Taky tě miluju”

Tak strašně moc jsem ho miloval.. Miluju.











~Na mě neskutečně dlouhá část, ale jsem na ní pyšná ☺. Snad se vám část líbila. ♡

Your eyes tell  |NamMin|Kde žijí příběhy. Začni objevovat