Επεισόδιο 1ο

372 18 15
                                    

Ηταν αργα το μεσημέρι οταν τα δίδυμα αδέρφια της οικογένειας Bakugo γυρίζανε στο σπίτι τους απο μια εξοντωτική μερα στο σχολείο που πήγαιναν. Συζητάγαν ήσυχα χωρίς καμία ένταση, σε σχέση με πριν. Κανένας δεν πίστευε ότι ο Katsuki Bakugo, Kacchan για την αδερφή του, θα είχε δίδυμη την Y/n Bakugo. Οι δυο τους διαφέρουν και εμφανισιακά και στην συμπεριφορά επίσης. Η Y/n έχει κάστανα μαλλιά και καστανά μάτια, μοιάζει αρκετά στον πατέρα της, σε σχέση με τον Katsuki που είναι ίδιος η μητέρα του. Ο Katsuki εχει την δύναμη της εκρηξης, είναι πολυ ισχυρός και οξύθυμος, μπορεί εύκολα να βγει εκτός εαυτού. Η Y/n είναι το αντίθετο, είναι ευαίσθητη, δεν της αρέσει να εκφράζεται συναισθηματικά σε κάποιον, μονο στον αδερφό της, που την προστατεύει κάθε λεπτό. Η δύναμη της είναι ιδιαίτερη, μπορεί να εξαπολύσει μπλε ισχυρές φλόγες , όπου όποιον χτυπήσουν , αντι για έγκαυμα, του δημιουργούν μια πληση εγκεφάλου και είναι κατω απο τις διαταγές της Y/n.

K( Katsuki) : "Μμμ τον ηλίθιο!" βρυχηθηκε ο Kacchan με νεύρα αναφερόμενος στον Izuku Midoriyia. Ο Izuku Midoriya, ηταν ενας απο τους συμμαθητές του Katsuki και της Y/n. O Midoriya, δεν είχε δύναμη, όπως ο Katsuki και η Y/n. Ηταν χωρίς δύναμη .
Ο Katsuki , μισούσε αρκετά τον Midoriya.
Y/n: "Kacchan, δεν βαρέθηκες να ασχολείσαι μαζί του;" μουρμούρισε η Y/n κοιτάζοντας τον Katsuki.
Ο Katsuki την κοίταξε θυμωμένος.
Κ: "το κάθαρμα θέλει να γίνει ήρωας, δεν θα τα καταφέρει , ειναι χωρίς δύναμη" καυχηθηκε ο Katsuki.
Η Y/n δεν μίλησε.
Κ: "θέλει να πάει στο Λύκειο UA ο χαζος" γρυλισε.

Το UA είναι το # 1 καταταγμένο λύκειο ηρωικής και θεωρείται ως η κορυφαία Ακαδημία Ήρωων στην Ιαπωνία. Ειναι μια απο τις καλύτερες ακαδημίες που διαθέτουν την καλύτερη ηρωικη εκπαίδευση στην Ιαπωνία. Είναι γνωστό ότι όλοι θέλουν να γίνουν ήρωες. Τα δίδυμα θα έδιναν εξετάσεις για να μπουν στην σχολή, όπως και όλα τα παιδιά του σχολείου που πήγαιναν τα δίδυμα.

Η Y/n προχώρησε σκεφτικη, με τον αδερφό της να την ακολουθεί απο πίσω της.
'Ναι αλλα, ο Deku θελει να καταφέρει το όνειρο του....' σκέφτηκε η Y/n.
Ξαφνικά ακούστηκε ενας δυνατος κροτος. Ο Katsuki έπιασε την αδελφή του και την έχωσε μεσα στην αγκαλιά του. Εκείνη τον έσφιξε. Μια φιγούρα εμφανίστηκε μπροστά τους. Φιγουρα; Δεν έμοιαζε για φιγούρα βασικά, ποιο πολυ για μια περίεργη μαζα. Η μαζα αυτη έμοιαζε σε μια πράσινη γλίτσα, ειχε την υφη γλιτσας. Δυο τεραστια μάτια και ενα στόμα με μυτερα , τρομαχτικα δόντια εμφανίστηκαν πανω στην πράσινη γλίτσα. Το πρόσωπο χαμογέλασε στα δυο παιδιά σατανικά. Απο που είχε εμφανιστεί αυτος ο κακος;

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt