A(Aizawa):"Λοιπόν, αυτο ειναι το νεο σπίτι σας, όπως ξέρετε, τα δωμάτια σας χωρίζονται σε γυναικεία και αντρικα, οι τουαλέτες είναι κοινες, Mineta μην τολμήσεις να αγγίξεις και να πλησιάσεις τις γυναικείες τουαλέτες. Το ίδιο ισχύει για όλα τα αγόρια εδω μεσα, το σπίτι είναι πεντε ορόφους, ενα ισόγειο, ασανσέρ, και δωμάτια για όλους" ειπε ο Aizawa αρκετά νυσταγμενος.
Όλοι είχαν καταφθάσει αρκετά ενθουσιασμένοι στο νεο τους σπίτι. Το νεο τους σπίτι, όπου θα διαμενανε οι μαθητές ηταν τεράστιο. Φανταζε βίλλα για κάποιους.
A:" Λοιπόν, το κλειδί θα το πάρει ο Iida, για να μην το χάσει κανείς άλλος. Θέλω να μην δημιουργηθούν προβλήματα ανάμεσα σας , ποσο μάλλον και στο ίδιο το σπίτι. Μην ξεχάσετε αύριο έχετε σχολείο οπότε να μην αργήσετε να ξυπνήσετε" συνέχισε ο Aizawa.
O Aizawa τέντωσε το χέρι του προς το μέρος του Iida με ενα ματσο κλειδιά να είναι μεσα στο χερι του. Ο Iida έκανε μια υπόκλιση σεβασμού προς τον Aizawa , πηρε τα κλειδιά στα χέρια του, ενώ μεσα του πλημμύριζε ενα αίσθημα περηφάνιας.
Ii:"Υπόσχομαι κύριε, να μην τα χάσω, να τα προσέχω σαν τα μάτια μου" δήλωσε δυνατά ο Iida.
A:"Ωραία, πηγαίνετε να τακτοποιηθητε τώρα, θα τα πούμε αυριο"......U:"ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ! ΣΑΝ ΒΙΛΛΑ!" φώναξε η Uraraka ενθουσιασμένη.
M:"Mina! Θυμάσαι που έβαλα το τσαντάκι με τα καλλυντικά μου;" ρώτησε η Mel τραβώντας τρεις βαλίτσες προς το ασανσέρ του σπιτιού.
Μi:"Εγω τα εχω, θα στα δώσω μόλις αφήσουμε τις βαλίτσες!" απάντησε η Mina βάζοντας τις βαλίτσες της μεσα στο ασανσέρ επίσης.
Τα κορίτσια είχαν καταλάβει το ασανσέρ μεταφέροντας τα πράγματα τους στους διάφορους ορόφους με τα δωμάτια τους.
Ολοι ήταν αρκετά ενθουσιασμένοι για αυτη την αλλαγή στην ζωή τους. Τα αγόρια προσπαθούσαν να τακτοποιηθούν και εκείνοι, περιμένοντας με υπομονή τα κορίτσια να τελειώσουν τις δικες τους δουλειές.
Mo:"Y/n θα έρθεις με το επομενο;" ρώτησε η Momo ετοιμη να πατήσει το κουμπί για τον επόμενο όροφο. Το ασανσέρ ήταν ασφυκτικά γεμάτο, τα πράγματα της Y/n, της Uraraka και της Tzuyu δεν χοραγαν μεσα στον μικρο χωρο.
Y/n:" Ναι, ναι , θα ανέβω με τα πράγματα μου, μετα" απάντησε η Y/n με ενα χαμόγελο.
Mi:"Ενταξειιιι, παμεεεεε!" φώναξε η Mina με μια ενέργεια τόσο δυνατη.
Η πόρτα του ασανσέρ έκλεισε με την Mina, την Momo, την Mel , την Jiroo και την Toru να φεύγουν για τους επόμενους ορόφους.
Ki:"Εεεε τι θα φάμε για βραδυ;" ρώτησε ο Kirisima.
D:"Να παραγγείλουμε απο εξω!" πρότεινε ο Kaminari. H Y/n γέλασε λιγάκι. Της άρεσε η ολη ατμόσφαιρα που είχε δημιουργηθεί. Πηγε να πάρει μια μεγαλη κούτα στα χέρια της. Ηταν αρκετά βαριά με αποτέλεσμα να μην μπορεί να την σηκώσει απο το βάρος. Αφησε την μεγαλη και βαρια κουτα να πεσει με γδούπο κατω στο πάτωμα.
Y/n:"Είναι τόσο βαριά" σχολίασα.
YOU ARE READING
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanfictionIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...