Επεισόδιο 6ο

130 12 12
                                    

Οι μέρες εκείνη την εβδομάδα είχανε περάσει αρκετά γρήγορα. Η Παρασκευή ειχε έρθει αστραπιαία. Τα μαθήματα που ακολουθούσαν τα παιδιά ήταν σκληρά, αλλά τα βγάζανε πέρα, ξεπερνώντας την κάθε δυσκολία που τους προέκυπτε. Σχεδόν ολοι τα πήγαιναν καλά μεταξύ τους. Η Y/n και ο αδερφός της βέβαια ήταν στα κάρβουνα κυριολεκτικά. Είχαν νεύρα ο ένας με τον άλλον και με το ζόρι μιλάγανε στο σπίτι. Ένταση υπήρχε, πάντα υπάρχει βασικά, στον Katsuki και στον Izuku. Μια καθημερινή ένταση, όπως πάντα δηλαδή....

Τα παιδιά είχαν μόλις γυρίσει αρκετά κουρασμένα από το σχολείο τους. Η ώρα ήταν μόλις εφτα και μισή το απόγευμα. Θα ξεκουράζονταν μέσα στο Σαββατοκύριακο , αυτό ήταν το μόνο σιγουρο. Το πρόγραμμα τους για το Σαββατοκύριακο ήταν αρκετά χαλαρό. Εκείνο το απόγευμα λοιπόν τα παιδιά καθοντουσαν αρκετά κουρασμένα στον καναπέ του σπιτιού. Συζητάγανε για τις δοκιμασίες που αντιμετώπισαν πίνοντας λίγο τσάι , ένα υπέροχο και γευστικοτατο τσάι που είχε φτιάξει η Momo. Τα κορίτσια συζητούσαν μεταξύ τους, το ίδιο και τα αγόρια. Τα αγόρια είχαν πιάσει την συζήτηση για μάχες και τα λοιπά ενώ τα κορίτσια συζητάγανε για ......

Mi:"Κορίτσια σας το λέω, να κάνουμε ένα πυτζάμα πάρτι με τα αγόρια εδώ στο σαλόνι, θα είναι γαματο" αναφώνησε η Mina. H Momo ρουφηξε μια γουλια από το τσάι της.
U:"Είναι καλή ιδέα, θα δεθούμε μαζί τους ετσι" σχολίασε η Uraraka.
M:"Εγώ συμφωνώ, να το κάνουμε σήμερα κιόλας!" αναφώνησε ενθουσιασμένη η Mel. H Y/n γύρισε και κοίταξε την Mel απορημένη.
M:"Με όλα τα αγόρια όμως" χαμογέλασε η Mel.
Ji:"Αρκεί να δούμε καλή ταινία" μουρμουρισε η Jiroo.
D:"Ε κορίτσια, τι συζητάτε;" ρώτησε ο Kaminari χαμογελώντας στα κορίτσια. Σηκώθηκε και της πλησίασε. Κάθισε δίπλα από την Mel με ένα χαμόγελο μόνιμο.
Mi:"Να σκεφτόμουν εγώ και τα κορίτσια, γιατί να μην κάνουμε ένα πυτζάμα πάρτι εδώ στο σαλόνι όλοι μας; Να στρώσουμε στρώματα στο πάτωμα και να κοιμηθούμε όλοι εδώ" απάντησε η Mina  στον Kaminari. O Kaminari την κοίταξε ενθουσιασμένος.
D:"Είναι πολύ ωραία η ιδέα σας. Ε αγόρια!!" φώναξε ο Kaminari στα αγόρια . Όλοι γύρισαν και κοίταξαν τον Kaminari.
Ki:"Τι είναι φίλε μου;" ρώτησε ο Kirisima.
D:"Τα κορίτσια είχανε μια ιδέα, κοιμόμαστε όλοι εδώ απόψε; Για πυτζάμα πάρτι;"ρώτησε ο Kaminari τα αγόρια.
Se:"ΝΑΙΙΙΙ, είμαι μέσα!" φώναξε ο Sero.
Ki:"Και εγώ, θα είναι γαμάτα!" συμφώνησε ο Kirisima.
T:"Είναι μια νέα εμπειρία, θα συμμετάσχω" συμφώνησε ο Todoroki.
Ii:"Δεν μπορώ να διαφωνήσω, θα σας υποκίνησω να μην φέρεται αλκοόλ όμως" χαμογέλασε ο Iida.  Η Mel σκουντηξε κρυφά τον ώμο της Y/n.
M:"Midoriya εσύ θα έρθεις;"ρώτησε η Mel.
O Izuku εγνεψε θετικά.
I:"Φυσικά και θα έρθω"
K:"Όλο αυτό είναι βλακεία, πάω να ξαπλώσω, μην με ενοχλησετε!" φώναξε νευριασμένος ο Katsuki σηκώνοντας τον εαυτό του από τον καναπέ που καθόταν. Έφυγε για το δωμάτιο του χωρις να πει κάτι παραπάνω.
"Τουλάχιστον έφυγε ο αδερφός μου, δεν θα υπάρξει καμία πίεση από τον Kacchan"
Σύντομα η υπόλοιπη τάξη συμφώνησε για το πυτζάμα πάρτι που θα διοργάνωναν εκείνη την νύχτα. Όλοι , ενθουσιασμένοι , ξεκίνησαν να ετοιμάζουν το σαλόνι για να στρώσουν κάτω στο πάτωμα , πάπλωματα , κουβέρτες και όλα τα σχετικά.
Ο Kirisima με τον Kaminari παραγγείλαν το φαγητό που θα τρώγανε το βράδυ τους. Οι υπόλοιποι φτιάξανε και αλλάξανε κυριολεκτικά τον χώρο για εκείνο το βράδυ.....

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Where stories live. Discover now