Επεισόδιο 19ο

98 8 0
                                    

Ήταν ένα βροχερό πρωινό.
Ο Izuku παρακολουθούσε από το παράθυρο του δωματίου του την σιγανή βροχή και τις σταγόνες που έπεφταν στο παράθυρο του.
Προετοιμαζόταν για το σχολείο, καθώς το Σαββατοκύριακο είχε περάσει. Μετά από το αθλητικό φεστιβάλ, ενόσω τα παιδιά δεν είχαν σχολείο, ο Izuku κατάφερε να αναρρώσει από τα σοβαρά τραύματα του , Χάρης την βοήθεια της Recovery girl φυσικά.

Πολλά είχαν συμβεί στους αθλητικούς αγώνες. Ο αδερφός του Iida είχε τραυματιστεί από τον Φονιά των ηρώων , η Y/n είχε αποκαλύψει τα αισθήματα της για εκείνον....
Δεν ήξερε πως να αντιδράσει με αυτό.
Όσο και αν ήθελε να της μιλήσει και ο ίδιος, δεν μπορούσε. Ο Katsuki , δυστυχώς τον είχε προλάβει.

"Έτσι και τολμήσεις να την πλησιάσεις θα σε σκοτώσω!" θυμήθηκε τα λόγια του Katsuki o Izuku.
"Kacchan δεν μπορείς να τιθασεψεις τα συναισθήματα κάποιου" σκέφτηκε την απάντηση του πάλι.
I:"Ποια είναι τα συναισθήματα νου για εκεινη;" ρώτησε ο Izuku τον εαυτό του ενώ έφυγε από το δωμάτιο του για να πάει στο σχολείο με τους υπόλοιπους συμμαθητές του.

Mi:"Ειδατε ; Είμαστε διάσημοι ποια!" φώναξε ενθουσιασμένη στην ταξη η Mina.
Ki:"Ναιιιι είναι τόσο αντρικό!" φώναξε o Kirisima επίσης ενθουσιασμένα.
Y/n:"Είναι ακόμα πρωί" παραπονέθηκε η κοπέλα στην κολλητή της.
Ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο του Todoroki.
T:"Δεν έχεις διαθεση;" ρώτησε ο Todoroki.
Y/n:"Οχι" απάντησε η Y/n.
D:"Γίναμε το επίκεντρο της προσοχής μέσα σε μια μέρα!" φώναξε ο Kaminari.
Min:"Το UA είναι εκπληκτικό!" φώναξε χαρούμενος ο Mineta.
A:"Καλημέρα" μουρμούρισε ο Aizawa μπαίνοντας μέσα στο τμήμα.
Ολοι:"Καλημέρα!" είπαν και όλοι ξαφνικά βρέθηκαν στις θέσεις που καθόντουσαν στο τμήμα μέσα.
Όλα τα παιδιά ήταν ιδιαιτέρως χαρούμενα καθώς ο κύριος Aizawa είχε αναρρώσει πλήρως από τα τραύματα που του είχαν προκαλέσει οι κακοι στην επίθεση που είχε γίνει πριν από μερικές βδομάδες.
A:"Σήμερα το μάθημα πληροφορικής θα είναι ιδιαίτερο" μουρμούρισε ο Aizawa.
D:"Θα γράψουμε διαγώνισμα;Ελπίζω όχι!" παραπονέθηκε ο Kaminari.
A:"Θα βρείτε ονόματα ηρώων" απάντησε ο Aizawa.
Όλα τα παιδιά ξέσπασαν σε ευθυμιες και χαρές σε σημείο που ο Aizawa έπρεπε να χρησιμοποιήσει την δύναμη του για να ησυχάσει τα παιδιά και να ξεσπάσει η ησυχία.
A:"Η διαδικασία σχετίζεται με την επιλογή ηρώων, για την οποία σας έχω ήδη μιλήσει. Η επιλογή ξεκινά σε δύο με τρία χρόνια,αφότου αποκτήσετε εμπειρία και θεωρηθειτε ετοιμοι" ξεκίνησε να λέει ο Aizawa περνώντας όλα τα βλέμματα του τμήματος.
A:"Με λίγα λόγια, οι κλήσεις που λάβατε, οι πρωτοετείς, δείχνουν το ενδιαφέρον τους για το μέλλον σας. Οι προσφορές ίσως ακυρωθούν, αν χάσουν το ενδιαφέρον τους πριν αποφοιτησετε"
Min:"Οι ενήλικες είναι σκληροί" μουρμούρισε ο Mineta.
To:"Άρα θα πρέπει να αποδείξουμε την αξία μας μετά την επιλογή μας;" ρώτησε η Toru.
A:"Σωστα! Και αυτά είναι τα αποτελέσματα των προσφορών που λάβατε" είπε ο Aizawa και έδειξε στον πίνακα με τον προβολέα κάποια στοιχεία με τον αριθμό προσφορών.
A:"Συνήθως είναι μοιρασμένα αλλά φέτος κερδίζουν ο Todoroki και ο Bakugo" μουρμούρισε ο Aizawa.
D:"Πόσο μεγάλη διαφορά!" παραπονέθηκε ο Kaminari.
Ao:"Οι επαγγελματίες ήρωες είναι τυφλοί ώρες ωρες" είπε ο Aoyama αρκετά πληγωμένος που το όνομα του δεν ήταν στην λίστα.
Ji:"Πρώτος ο Todoroki και δεύτερος ο Bakugo?" ρώτησε η Jiroo.
Ki:"Είναι αντίθετα με την κατάταξη των αγώνων" σχολίασε ο Kirisima.
Se:"Λογικά τον φοβούνται επειδή έπρεπε να τον δέσουν στο βάθρο" είπε ο Sero.
K:"ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ!" φώναξε ο Katsuki νευριασμένος.

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora