Η τάξη 1Α δεθηκε απο την πρώτη κιόλας ωρα, που ξεκίνησαν τα μαθήματα. Τα μαθήματα, καινούρια για όλους πάντα, πηγαιναν σχετικά καλα . Όλοι ήταν ενθουσιασμένοι για τον τρόπο εκπαίδευσης τους, για τα πάντα που προσέφερε το σχολείο που θα φοιτούσαν. Η εξάσκηση βέβαια που είχαν κάνει τα παιδιά ήταν σκληρή και λιγο εξοντωτική , τα παιδιά όμως δεν έχαναν το κουράγιο τους, προκειμένου να έχουν ενα υπέροχο μέλλον, όπως φανταζοντουσαν όλοι.
Δεν άργησε να έρθει εκείνη την ημέρα, το διάλλειμα για το γεύμα τους. Ολα τα παιδιά έτρεξαν πεινασμένα στην καφετέρια του σχολείου τους. Μαζι με ολα τα παιδιά φυσικά, οι δυο κολλητές, η Y/n και η Mel , μίλαγαν και συζητάγαν , κρατώντας πάντα τους δίσκους με τα φαγητά τους, προπορευομενες για το τραπέζι της .
Y/n:"Η δύναμη σου είναι εκπληκτικη Mel, μπορείς να κάνεις τα πάντα με τα τατουάζ σου!" θαύμασε την κολλητή της η Y/n.
M:"Και η δικη σου δύναμη είναι φοβερή, κατάφερες να υπνωτισεις τον Mineta, αυτο και αν είναι φοβερό" απάντησε η Mel.
M:"ΕΠΙΣΗΣ, ο Mineta την πέφτει σε όλες με όλους τους τρόπους, στο σπίτι πρέπει να τον προσέχουμε" γέλασε ελαφρά η Mel. Η Y/n έβαλε τα γέλια.M:"Και ο Midoriya σε κοιταγε" ψυθηρισε στο αυτι της Y/n η Mel. Η καρδιά της έχασε σχεδόν ενα χτυπο απο την χαρά της. Η Mel ήταν η μόνη που ήξερε για τα συναισθήματα της Y/n για τον Midoriya.
Τα δυο κοριτσια προχώρησαν μεσα στα γελια, ως το τραπέζι του που ηταν καθισμένοι ολοι οι συμμαθητές τους. Απογοητεύτηκαν αρκετά οταν παρατηρησανε οτι στο τραπέζι, υπήρχαν μονο δυο θέσεις ελευθερες, με την προϋπόθεση ότι δεκα ατομα χώριζαν τις δυο θέσεις. Η Y/n και η Mel κοιτάχτηκαν απογοητευμένες.
Y/n:"Θα κάτσω δίπλα στον Todoroki" ειπε σιγανά η κοπέλα.
M:"Παω δίπλα στον Tokoyami" απάντησε η Mel.
Τα δυο κοριτσια ανταλλάξανε δυο κλέφτες ματιες, λιγο πριν χωρίσουν. Και οι δυο προχωρήσανε στις δυο αδειες θέσεις, δίπλα απο τον Soto Todoroki και τον Fumikage Tokoyami.H Y/n πήρε την θεση της δίπλα απο τον Todoroki. O Todoroki την κοιταξε χωρίς να της μιλήσει.
"Αυτος δεν είναι ο γιος του Todoroki Endeavor?" αναρωτήθηκε η Y/n κοιτάζοντας λιγο επικριτικά τον Todoroki.
H Y/n άφησε την μπουκιά με το φαγητό της. Στράφηκε προς τον Todoroki.
Y/n:" Συγνώμη για την ενόχληση, ηθελα να σε ρωτήσω, εσυ δεν είσαι ο γιος του Endeavor Todoroki ;" ρώτησε η κοπέλα με ενα ελαφρο χαμόγελο. Ο Todoroki γύρισε και την κοιταξε χωρίς καμία έκφραση στο πρόσωπο του.T(Todoroki):"Ε Ναι....Ειναι ο πατέρας μου , προτιμώ να μην το συζητήσουμε περισσότερο" απάντησε εκείνος σιγανά.
Y/n:"Σ-συγνώμη δεν έπρεπε να ρωτήσω, ειμαι πολυ αδιάκριτη" ειπε σιγανά η Y/n γυρνώντας πίσω στο πιάτο της.
T:"Δεν πειράζει, εσυ είσαι η αδερφή του Bakugo;" ρώτησε ο Todoroki. Η Y/n γύρισε και τον κοιταξε με ενα χαμόγελο.
Y/n:"Ναι , εγω είμαι , η δίδυμη αδερφή του" απάντησε η Y/n.
T:"Δίδυμη; Δεν έχετε καθόλου κοινα εξωτερικά χαρακτηριστικά" απάντησε σιγανά.
Y/n:"Ναι...Όλοι αυτό λένε, δεν θελω να ανοιχτω για τον Kacchan" ειπε η Y/n.
T:" Καταλαβαίνω, οι δυο μας έχουμε ενα κοινο χαρακτηριστικό, ίσως είσαι καλο ατομο τελικα" ειπε ο Todoroki ρουφώντας μια μπουκιά απο το cold soba , στο στόμα του. H Y/n βασίστηκε σε ενα απλο χαμόγελο.
T:"Να συζητάμε ποιο συχνά, φαίνεσαι καλο ατομο" μουρμούρισε ο Todoroki.
Και ξεκίνησαν οι δυο τους την συζήτηση.....Η Mel κάθησε δίπλα στο αγόρι με το κεφάλι κορακιου χωρίς άλλη επιλογή και του έριξε μια μικρή ματια. Παρατήρησε για άλλη μια φορά, την σκιά με μορφή τέρατος που που πλησίαζε, με από ότι φαινόταν να ήταν το φαγητό του Tokoyami.
Ενθουσιασμένη που έβλεπε για ακόμη μία φορά αυτό το ιδιαίτερο πλάσμα γύρισε στον Tokoyami με ένα πλατύ χαμόγελο .
Μ:"Γεια! Εμ Tokoyami σωστά? Στην εξάσκηση με τον κύριο aizawa, η δύναμη σου μου έκανε μεγάλη εντύπωση! Πώς τον λένε? Μιλάει?? Μπορώ να τον χαϊδέψω???
Ε.... Συγγνώμη ενθουσιάστηκα..."Είπε με τα τελευταία της λόγια να χάνονται από την ντροπή που ένιωθε, συνήθως ήταν πολύ ντροπαλή, αλλά ο ενθουσιασμός της την έκανε να χάνεται.
Τo( tokoyami ):"Εμ.. τον λένε dark shadow και ναι μιλάει"
D( dark shadow ):" Πάντως δεν δαγκώνω μην ανησυχείς 😉"
Τo:"Και πολύ μάλιστα.."
Μ:"Wow είστε πολύ διαφορετικοί! Αχ πόσο τυχερός είσαι! Έχεις έναν φίλο, Κυριολεκτικά πάνω σου!"
Η συζήτηση του συνέχισε και ο Tokoyami σιγά σιγά άρχισε να συμπαθεί το ενθουσιώδες κορίτσι.Ii:"ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΑΚΟΜΙΔΉ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΔΥΆΔΕΣ" φώναξε o Iida με ενα υφος , αρχηγού. Τα παιδιά του τμήματος 1Α ετοιμαζοντουσαν για να μεταφερθούν στο νεο σπίτι που θα μενανε οσο φοιτούσαν στο σχολείο τους. Ο Iida προσπαθουσε να εφαρμόσει την τάξη και την ησυχια στα παιδιά, χωρίς καποιο αποτέλεσμα βέβαια.
K:"ΣΚΑΣΕ ΠΟΙΑ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ" φώναξε ο Katsuki αρκετά νευριασμένος.
Ii:"ΦΙΛΤΑΤΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ BAKUGO ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΈΣΩ, ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΠΟΙΟ ΚΟΣΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΣΟΥ!" συνέχισε ο Iida ενω αυξησε λιγο τον τονο της φωνής του. Η παρέα των κοριτσιών κοίταξαν το θεαμα γελώντας.
Ki(Kirisima):" Θα ξεκινήσουμε ποτε;;" φώναξε ενθουσιασμένος.
Min(Mineta):"Αντεεε θέλω να δω που θα μενουμε όλοι και ολες😏" φώναξε ο Mineta.
Ii:"ΞΕΚΙΝΑΜΕ!" ........
YOU ARE READING
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanfictionIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...