Κ:"Πήγαινε παρε την θεση σου" γρυλισε ο Katsuki στην αδερφή του. Εκείνη έγνεψε θετικά.
Y/n:" ελπίζω να περάσουμε στην σχολή" ψιθύρισε στον εαυτο της η Y/n. Είχαν περάσει γρήγορα οι μέρες , οι μηνες εκείνη την εποχή. Οι εξετάσεις για την κατάκτηση θεση, στην ποιο κορυφαία Ακαδημία ηρώων, το Λύκειο UA είχε φτάσει. Ολοι οι εξεταζόμενοι είχαν αγχωθεί ιδιαίτερα. Οι φημες για την δοκιμασία που θα ακολουθήσει για τους εξεταζόμενους είχαν οργιασει κυριολεκτικά. Η Y/n προχώρησε σκεπτικη προς την θεση που της είχε δείξει ο Katsuki , λιγα λεπτά πριν. Ειχε αγχωθει αρκετα και για την επιδωση του Midoriya , καθως ο ιδιος δεν ειχε δυνάμεις.
"Αν δεν τα καταφέρει να περάσει θα στεναχωρηθω αρκετα...Ο Kacchan δεν πρεπει να μαθει για τα συναισθηματα μου για τον Deku, η αντιδραση του δεν θα ειναι και η καλύτερη" σκέφτηκε η Y/n προχωρώντας προς την θεση της. Η Y/n χαρηκε ιδιαιτέρα οταν διπλα απο την άδεια θέση της, υπήρχε μια παρεα κοριτσιών που συζητούσε με ηρεμία.
"Αν περάσω εδω, θα εχω φίλες, ίσως καταφέρω να ανοιχτω σε καποιο άτομο εκτός του Kacchan" συνέχισε τις σκέψεις της η Y/n. Η αλήθεια να λέγεται, η Y/n δεν είχε φιλες, στο γυμνάσιο, ήταν πάντα η σκιά του Katsuki, τουλάχιστον έτσι ένιωθε εκείνη. Ηταν η ευκαιρία της, να κάνει φίλους....H Y/n κάθισε στην θέση της ,δίπλα απο ενα κοριτσι με κάστανα κοντά μαλλιά, και κάστανα μάτια. Το σωμα της εκτος απο το προσωπο της ηταν καλυμμένο με τατουάζ. "Y/n είναι η στιγμή σου, να κάνεις φιλες , κανε φιλες!" σκέφτηκε η Y/n κοιτώντας την κοπέλα με τα τατουάζ.
Y/n: "Γεια σου , με λένε Y/n" ειπε η Y/n με ενα χαμόγελο. Η καρδιά της αρχισε να χτυπαει γρήγορα. Η κοπέλα με τα τατουάζ την κοιταξε με ενα χαμόγελο.
M(Mel):"Γεια σου Y/n , με λένε Mel" η κοπέλα με το ονομα Mel είχε μια γλυκιά, απαλη φωνή.
Τα δυο κοριτσια πιάσανε την συζήτηση που δεν είχε τελειωμό.
M:"Αν περάσουμε να καθόμαστε σε κοντινα θρανεια, συμφωνεις;" ρώτησε η Mel με ενα χαμόγελο.
Η Y/n ένιωσε την χαρα να γεμίζει το σωμα της.
Υ/n:"Εννοείτε! Ελπίζω να μην είναι κατι δύσκολο" σχολίασε η Y/n. Ξαφνικά τα φωτα της αίθουσας χαμηλωσαν. Ησυχία έπεσε στην αίθουσα.
Τα φώτα της σκηνής άναψαν αμέσως.Pr(Present Mic):"Εξεταζόμενοι! Καλώς ήρθατε στο ζωντανό σόου μου!" ξεκίνησε να λέει ο Present Mic. O Present Mic εμφανίστηκε μπροστά απο μια τεράστια οθόνη. Η προσοχή των εξεταζόμενων στράφηκε προς την οθόνη της αίθουσας και τον Present Mic.
Pr:"EVERY BODY SAY HEY!" φώναξε ο Present Mic αρκετά ενθουσιασμένος.
Κανεις όμως απο το ακροατήριο δεν απάντησε. Η ησυχία ήταν υπερβολική.
Pr:"Ειστε δύσκολο κοινο" σχολίασε ο Present Mic. Η Mel έβαλε τα γέλια.
Η Y/n, την κοιταξε με περιέργεια.
Μ:" Ο θείος μου , πάντα έτσι ειναι" εξηγησε ψιθυριστά η Mel στην Y/n.
Y/n:" O Present Mic είναι ο θειος σου;" ρώτησε η Y/n σοκαρισμένη μα παράλληλα ενθουσιασμένη.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
Hayran KurguIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...