Επεισόδιο 24ο

117 9 0
                                    

Η φασαρία επικρατούσε εκείνο το πρωί στην ταξη 1-Α. Η εβδομάδα που είχε περάσει ήταν η εβδομάδα των εξετάσεων τους και ήταν μια έντονη εβδομάδα για όλους.
Mi:"Ανυπομονούμε να ακούσουμε τις ιστορίες σας απο την εκπαιδευτικη κατασκήνωση" είπε κλαίγοντας. Ο Sato, η Mina , ο Kaminari και ο Kirisima είχαν αποτύχει στις εξετάσεις.
I:"Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να μας κάνουν έκπληξη!" αναφώνησε O Izuku ενώ κράταγε στην αγκαλιά του την Y/n.
Se:"Σταμάτα Midoriya, δεν θα συμβεί αν το λες" είπε ο Sero.
D:"Αποτύχαμε. Δεν θα πάμε στην κατασκήνωση. Πρέπει να κάνουμε έξτρα μαθήματα. Και δεν περάσαμε στην πρακτική. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΙΟ ΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΪΜΟΎ!" φώναξε ο Kaminari βάζοντας τα δάχτυλα του μέσα στα μάτια του Izuku.

 ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΙΟ ΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΪΜΟΎ!" φώναξε ο Kaminari βάζοντας τα δάχτυλα του μέσα στα μάτια του Izuku

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Y/n:"Ήρεμα σταματήστε" μουρμούρισε η Y/n.
Se:"Ούτε εγώ είμαι σίγουρος, πέρασα χαρης στον Mineta" μουρμούρισε ο Sero.
M:"Τα κριτήρια βαθμολόγησης δεν έχουν ανακοινωθεί ακομα-"
D:"ΑΝ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΣΧΗΜΑ , ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΆ!" φώναξε ο Kaminari.
M:"Α για να σου πω !" φώναξε η Mel.
Α:"Το κουδούνι χτύπησε. Στη θέση σας" ακούστηκε ξαφνικά η φωνή του Aizawa στο τμήμα.
Όλα τα παιδιά χωρίς άλλη καθυστέρηση κάθισαν στις θέσεις τους. Η σιωπή κατέκλυσε το τμήμα. Όλοι θα αναρωτιέστε για ποια εκπαιδευτική εκδρομή μίλαγαν τα παιδιά. Το σχολείο διοργάνωνε μια εκπαιδευτική, καλοκαιρινή εκδρομή για τα τμήματα της πρώτης. Όλα τα παιδιά θέλανε να συμμετάσχουν.

A:"Καλημέρα, σχετικά με τις τελικές εξετάσεις, κάποιοι δυστυχώς αποτυχατε.....Επομένως ....θα πάτε όλοι!" φώναξε ο Aizawa με ένα χαμόγελο.
Όλοι άρχισαν να φωνάζουν χαρούμενοι.
Ki:"Αλήθεια θα πάμε ολοι;!"
Mi:"Αληθεια;!"
A:"Ναι, κάνεις δεν απέτυχε στην γραπτή εξέταση, αλλά ο Kirisima, o Kaminari, η Mina o Sato και ο Sero απέτυχαν στην πρακτική εξεταση"
Se:"ΤΙ;" φώναξε ο Sero Και έπιασε μετανιωμένος το κεφάλι του.
Se:"Το ηξερα" μουρμούρισε.
Ii:"Πάλι μας εξαπάτησαν, το UA παραμένει εκπληκτικό" μουρμουραγε ο Iida σφίγγοντας τις χούφτες του, όσο όλοι οι άλλοι γιόρταζαν με χαρά το γεγονός ότι θα πάνε στην κατασκήνωση.
Ii:"ΦΙΛΤΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ , ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ!" φώναξε με πυγμή ο Iida.
U:"Αυτό και αν ήταν ψυχρολουσία" σχολίασε η Uraraka.
Η Y/n κοίταξε την ταξη της χωρίς να έχει κάποια έκφραση στο πρόσωπο της.
Στο μυαλό της κυβερνούσε μια σκέψη, μια ανησυχία, μια ανάμνηση που την προβληματιζε . Έπιασε ενστικτωδώς το κρυο μεταλλικό τσοκερ που φορούσε στον λαιμό της....

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora