M:"Δεν έπρεπε να συμφωνήσεις! Ξέρεις πόσο σοκ επαθα οταν ειδα την κολλητή μου αναισθητη στα χέρια ενός κακού!" φώναξε η Mel αγανακτισμένη. Οι μέρες ειχανε περάσει γρήγορα, χωρίς να το καταλάβει κανείς. Ολα άλλαζαν, κάνοντας τα παιδιά κάποια ποιο δυνατά, αλλά ποιο ευαίσθητα και αλλα που αποφάσιζαν σκληρα πράγματα.
Ηταν ενα υπέροχο λαμπερό πρωινό. Τα παιδιά ηταν στο σχολείο τους. Ειχανε διάλλειμα απο τις πρώτες ώρες των μαθημάτων.
Τα δυο κοριτσια, η Y/n και η Mel πηγαινανε μια βόλτα στους διαδρόμους του σχολείου συζητώντας με χαρα και χαμόγελα.
Y/n:"Ναι αλλά τα καταφέρατε, αυτο εχει σημασία" σχολίασε η Y/n.
M:"Ναι ο Midoriya σε έσωσε" ειπε η Mel και σκουντησε ελαφρά την κοπέλα για να την πειράξει.
Η Y/n γέλασε και τα μάγουλα της πήραν φωτιά.
Τα μάγουλα της κοκκινησαν σαν πατζαρι.
Y/n:"Ε καλά, αυτο...." ψυθηρισε χαμογελώντας.
Mel:"Χεχεχε" γέλασε η Mel χαρούμενα.
Y/n:"Είναι τόσο ωραία εδω" συνέχισε η Y/n χαζεύοντας τον εξωτερικό χώρο του σχολείου απο τα παράθυρα των διαδρομών. Στο εξωτερικό χώρο επικρατούσε ενας χαμός, οι δημοσιογράφοι προσπαθούσαν να εισβάλλουν στο σχολείο με κάθε τρόπο που υπήρχε. Ο Aizawa και ο Present Mic προσπαθούσαν να ηρεμήσουν τους δημοσιογράφους και να τους απομακρύνουν απο το σχολείο με ηρεμία χωρίς καμία παρεξήγηση.
M:"Παρόλο που τους λένε να φύγουν, οι δημοσιογράφοι επιμένουν" σχολίασε η Mel αγκαλιάζοντας τρυφερα την κολλητή της.
Y/n:"Μμμ, ο θειος σου σου ειπε γιατί είναι εδω;" ρώτησε η Y/n.
M:"Θέλουν να πάρουν συνέντευξη απο τον All Might, αφού έγινε δάσκαλος στο σχολείο μας" απάντησε η Mel αφήνοντας την Y/n απο την αγκαλιά της."ΣΥΝΑΓΕΡΜΌΣ, ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΙΑ ΕΚΚΈΝΩΣΗ ΚΤΗΡΊΟΥ" αρχισαν να παίζουν δυνατά ολα τα μεγάφωνα του ορόφου .
Τα δυο κοριτσια κοιτάχτηκαν αλαφιασμενες. Πριν προλάβουν να αντιδράσουν ,όλοι οι μαθητές γέμισαν τον κεντρικο διάδρομο του κτηρίου, κάνοντας τον χώρο ασφυκτικά μικρο.
Τα δυο κοριτσια συμπιεστικαν μεσα σε ολο το τσούρμο παιδιών.
M:"Νομίζω ότι έχουν πανικοβληθεί-" φώναξε η Mel.
Ii:"Uraraka! Πεταξε με!" φώναξε ξαφνικά o Iida , δίπλα απο τα κορίτσια. Η Uraraka τεντωθηκε με δυσκολία προς το μέρος του Iida για να τον βοηθήσει με την δύναμη της.
H Uraraka ακούμπησε τον Iida με τα δάχτυλα της. Ο Iida αρχισε να πεταει στον αέρα.
Με την δύναμη του αρχισε να πηγαίνει με αυξημένη ταχύτητα προς την κεντρική πορτα του διαδρόμου.
Μονο που....
Επεσε πανω στον τοίχο.
Η Y/n κοιταξε σοκαρισμένη τον Iida.
Ii:"ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΤΑΤΕΣ ΣΥΜΜΑΘΉΤΡΙΕΣ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ" αρχισε να φωνάζει ο Iida τραβώντας ολο την προσοχή των μαθητών στον χώρο.
Η απόλυτη ησυχία έπεσε στον χώρο.
Ii:"ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ , ΦΙΛΤΑΤΕΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ-"
Se:"ΚΑΙΓΕΤΑΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ!"
Ii:"ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΚΑΙΓΕΤΑΙ Ο ΚΩΛ-ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ ΘΕΕ ΜΟΥ;!" φωναξε ο Iida . Ολα τα παιδιά βάλανε τα γέλια.
Ii:"ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΤΑΤΕΣ, Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΆ, ΣΥΝΕΒΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΜΆΘΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ALL MIGHT" ξεκίνησε να λέει ο Iida φωνάζοντας δυνατά για να τραβήξει την προσοχή των μαθητών.
Ii:"ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΈΣΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΊΤΕ ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΙΚΟ, ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ" φώναξε ο Iida,που παρα το αστείο του Sero ο Iida ένιωθε υπερήφανος για τον εαυτό του.
Mel:"Ρε συ, αυτος γεννήθηκε αρχηγός" σχολίασε γελώντας η Mel.
Se:"Αρχηγος δεν λες τίποτα" της απάντησε ο Sero στην Mel.
"Μα πως κατάφεραν να εισβάλλουν στο σχολείο οι δημοσιογράφοι, όταν το σύστημα προστασίας του σχολείου είναι ισχυρο;" αναρωτήθηκε η Y/n......
BẠN ĐANG ĐỌC
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanfictionIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...