Δεν είχε περάσει πολύ ώρα που είχε φύγει ο Todoroki , από το δωμάτιο του Izuku για το δωμάτιο που νοσηλευόταν η Mel.
Η Y/n ηταν εκεί, στο πλευρό του Izuku. Εκείνος ήταν αναίσθητος ακόμα, τα χτυπήματα που είχε ήταν σοβαρά.
Η μητέρα του ,όπως και της Y/n είχε ανησυχήσει πολύ. Όμως η Y/n την καθησύχασε στο τηλέφωνο ότι ο γιος της είναι καλα.
Η Y/n προσπαθούσε να είναι καλα και εκείνη για να μην καταρρεύσει ολοκληρη. Η είδηση ότι η δύναμη της κατάφερε να της προσφέρει πρόβλημα υγείας, ήταν ένα από τα χειρότερα που θα μπορούσε να ακούσει. Η δύναμη της δεν ξέσπασε έξω στο δέρμα της καθώς εκείνη δεν την άφηνε για να έχει χρόνο για την μάχη. Όμως προκάλεσε εσωτερική ζημιά στους πνεύμονες της. Ήταν σοβαρή, αλλά μπορούσε να γιατρευτεί και χρειάζεται αρκετό καιρό και υπομονή. Οι γιατροί, της είχαν πει ,ότι αν έστω ξανακάνει αυτή την κίνηση, δηλαδή να μην αφήσει την δύναμη της να ξεσπάσει στο δέρμα της την επόμενη φορά, το πρόβλημα στους πνεύμονες της θα ξανά εμφανιστεί. Οποτε η μόνη της επιλογή ήταν να καιει το δέρμα της κάθε φορά που ξεπερνούσε το όριο της.
Η Y/n αναστέναξε. Έπιασε νευρικά τα μακριά κάτσαρα μαλλιά της ενώ γύρισε και κοίταξε έξω από το παράθυρο.
Δεν είχε και την καλύτερη θέα το δωμάτιο του , αλλά έβλεπες κάτι.
Εκεί έξω ήταν ο αδερφός της. Ποιος ήξερε που τον έχουν κλεισμένο; Αν τον βασανίζουν; Με αυτή την σκέψη ήταν όλη την ώρα η Y/n. Με την σκέψη ότι ο δίδυμος αδερφός της ήταν σε κίνδυνο. Με την σκέψη ότι μόλις βεβαιωθεί ότι το αγόρι της , ξυπνήσει και είναι καλα, ότι θα έτρεχε να τον σώσει.
Ήταν η μόνη της ελπίδα και σκέψη...Ένα μουρμουρητό γέμισε το δωμάτιο. Η Y/n γύρισε και κοίταξε το κρεβάτι του Izuku. O Izuku έσφιξε τα μάτια του λίγο πριν τα ανοίξει τελείως, λίγο πριν ξυπνήσει.
Y/n:"Izuku" ψυθηρισε η Y/n ενώ έτρεξε προς το κρεβάτι του. Με τα χέρια της έπιασε τα μάγουλα του.
Το πρόσωπο της ήταν ακριβώς από πάνω από το δικό του.
Εκείνος άνοιξε τα μάτια του σιγά σιγά.
Η καρδιά του σαν να εχασε ένα χτύπο όταν αντίκρισε το πρόσωπο της κοπέλας του.
I:"Αγάπη μου;" ψυθηρισε ο Izuku. Από τα μάτια της Y/n έβγαιναν τα πρώτα δάκρυα.
Y/n:"Izuku" ψυθηρισε η Y/n ενώ έκλαιγε.
I:"Y/n τι εγινε; Εσύ; Είχες πέσει στο πάτωμα, αιμοραγουσες" ψυθηρισε ο Izuku.
Y/n:"Παει" ψυθηρισε η Y/n χαϊδεύοντας του τρυφερά τα μάγουλα του.
Y/n:"Περασε" του είπε ενώ βαθιά μέσα της ήξερε ότι αυτή ήταν η αρχή....Αφού ο Izuku ξύπνησε, η Y/n ειδοποίησε έναν γιατρό να έρθει να τον δει. Αφού ο γιατρός έδωσε το σήμα ότι ο Izuku ηταν καλά, το δωμάτιο που νοσηλευόταν ο Izuku γέμισε με τους συμμαθητές τους.
Όλους σχεδόν. Αυτοί που έλειπαν ήταν η Momo, η Jiroo και η Toru που ακόμα ήταν στα δωμάτια που νοσηλευόταν. Και φυσικά o Katsuki....
D:"Πώς είσαι μεγαλε;" αναφώνησε ο Kaminari χτυπώντας την πλάτη του Izuku.
Ι:"Καλά είμαι, καλά" αναφώνησε ο Izuku χαμογελώντας.
Se:"Πάλι καλά, πάλι καλα" συνέχισε ο Sero.
Ii:"Χαίρομαι, φίλτατοι συμμαθητές μου που είστε καλα"
Όλοι αρχίσανε να μιλάνε για το συμβάν εκτός από την Y/n , τον Kirishima και τον Todoroki. Που στο μυαλό τους είχαν μόνο ένα πράγμα. Την διάσωση του Katsuki.
U:"Ανησυχώ τόσο πολύ για τον Bakugo" ψυθηρισε η Uraraka.
Sho:"Μην ανησυχείτε, οι ήρωες θα τον βρουν αμεσως" είπε ο Shoji.
Mi:"Ναι! Είμαι σίγουρη ότι θα τον βρουν!" συνέχισε η Mina.
Min:"Ρε σεις ,πείτε κάτι, δεν μιλατε" σχολίασε ο Mineta κοιτάζοντας τα τρία συγκεκριμένα παιδιά.
Ο Kirishima κοίταξε τον Todoroki και την Y/n. H Y/n κοίταξε και τους δύο και ύστερα χαμήλωσε το κεφάλι της.
I:"Όλα καλά παιδια; Μωρό μου;" ρώτησε ο Izuku.
T:"Νομίζω πρέπει να τους το πουμε" είπε ο Todoroki.
O Kirishima έγνεψε θετικά.
To:"Να μας πείτε τι;" αναρωτήθηκε ο Tokoyami.
H Y/n προχώρησε μπροστά ενώ το βλέμμα της έπεσε πάνω στο αγόρι της.
Y/n:"Εγώ, ο Todoroki και ο Kirishima θα πάμε να βρούμε τον Kacchan" είπε η Y/n.
M:"Τι;" ρώτησε η Mel σοκαρισμένη. Όλοι έμειναν με αυτή την πρόταση.
D:"Παιδιά τι λετε; Απαγορεύεται, ο Aizawa ειπε-"
Ki:"Ο Aizawa είπε αλλά δεν μπορώ να το αφήσω έτσι!" φώναξε ο Kirishima.
Ki:"Εκείνο το βράδυ εγώ έχασα τον κολλητό μου! Εκείνο το βράδυ η Y/n έχασε τον αδερφό της!Εκείνο το βράδυ χάσαμε τον συμμαθητή και συγκάτοικο μας!" φώναξε ο Kirishima.
H Y/n γύρισε από την άλλη, για να μην την δει κανένας να κλαίει. Δάκρυα έπεφταν ηδη από τα μάτια της.
Ki:"Χάσαμε έναν άνθρωπο, νομίζετε ότι θα κάτσω ετσι; Ότι δεν θα προσπαθήσω να τον βρω; Αν δεν τον βρω....δεν θα μπορέσω να αποκαλούμε ηρωας και αντρα" συνέχισε ο Kirishima.
Tzu:"Ναι αλλά αν σπάσετε τους σχολικούς κανόνες δεν γινεστε και εσεις κακοι;" αναρωτηθηκε η Tzuyu. H Y/n σοκαριστηκε απο αυτο που ακουσε. Σκούπισε βιαστικά τα δάκρυα της και γύρισε προς το μέρος των παιδιων.
Ησυχία έπεσε στο δωμάτιο. Ησυχία που την έσπασε η Mel....
M:"Θα έρθω και εγώ!" φώναξε και προχώρησε προς το μέρος της κολλητής της.
Tο:"Mel-"
M:"Θέλω να τον σωσω" συνέχισε η Mel.
D:"Mel , παιδιά!" φώναξε ο Kaminari.
Ii:"Φίλτατοι αυτό δεν είναι πρέπον! Αν σπάσετε τους κανόνες μπορεί και να αποβληθείτε όλοι από το σχολειο" φώναξε ο Iida.
T:" Θα το ρισκάρουμε" απάντησε ο Todoroki.
Se:"Αυτό είναι μια σκέτη τρελλα" μουρμούρισε ο Sero.
Ki:"Midoriya" είπε ο Kirishima Και άπλωσε το χέρι του προς το κρεβάτι του Midoriya.
Ki:"Έλα μαζί μας, έλα να σώσουμε τον Bakugo μαζι" είπε ο Kirishima.
O Izuku κοίταξε το χέρι του Kirishima. Ύστερα την κοπέλα του.
Ήθελε τόσο πολύ να τον σώσει. Ανησυχούσε τόσο πολύ για εκείνον.
Αλλά δεν απάντησε ούτε θετικά αλλά ούτε αρνητικά.
Y/n:"Θα συναντηθούμε το βράδυ έξω από την κεντρική είσοδο του νοσοκομείου. Αν θέλει να έρθει κάποιος ας έρθει. Εγώ πάω να δω την Momo" είπε η Y/n......Ήταν αργά το βράδυ. Η Y/n , ο Todoroki, η Mel και ο Kirishima περίμεναν έξω από την κεντρική είσοδο του νοσοκομείου.
Περίμεναν μήπως κάποια παιδιά έρθουν μαζί τους.
Ki:"Είπες και στην Yaomomo?" ρώτησε ο Kirishima την Y/n.
H Y/n έγνεψε θετικά.
Y/n:"Είπε ότι θα το σκεφτει" απάντησε η Y/n.
H Mel έπιασε στην αγκαλιά της την Y/n.
M:"Δεν είμαστε οι κακοί του παραμυθιού" σχολίασε η Mel.
H Y/n ,που ένιωθε ένοχες, μετά από αυτο που είχε πει η Tzuyu, έγνεψε θετικά.
Η πόρτα του νοσοκομείου άνοιξε. Όλα τα βλέμματα έπεσαν πάνω της. Από την πόρτα πρόβαλαν η Momo και ο Izuku. H Y/n νόμιζε πως έχασε έναν χτύπο από την καρδιά της μόλις αντίκρισε το αγόρι της.
Y/n:"Νόμιζα ότι δεν θα ερθεις" είπε καθώς ο Izuku την πλησίασε.
Ο Izuku της χαμογέλασε.
I:"Δεν θα σε αφήσω μόνη σου σε αυτό. Θα τον σώσουμε μαζι" είπε ο Izuku. H Y/n άφησε την Mel Και έπεσε στην αγκαλιά του Izuku.
Mo:"Από που ξεκιναμε;" ρώτησε η Momo ενώ έβγαλε το αντίγραφο από την συσκευή εντοπισμού που είχε δημιουργήσει για να βρουν τον Katsuki.
Ii:"Φίλτατοι!" φώναξε ο Iida καθώς τους πλησίαζε τρέχοντας.
M:"Iida , αν ήρθες να μας σταματήσεις τοτε-"
Ii:"Οχι! Θα έρθω μαζί σας!" είπε ο Iida πλησιάζοντας την ομάδα......ΟΟΟΟΟΟ ΤΑΞΊΔΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΏΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΣΑΝ.
ΑΥΤΑ Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ!!!
STAI LEGGENDO
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanfictionIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...