Επεισοδιο 22ο

117 11 23
                                    

Η εβδομάδα που είχε περάσει ήταν επεισοδιακή. Η εξάσκηση και η πρακτική των παιδιών ήταν αποτελεσματική αλλά και πολύ κουραστική. H Y/n είχε πολλά νεύρα με τον κολλητό της , τον Todoroki εφόσον δεν έμαθε ποτέ την αλήθεια για το συμβάν που είχε γίνει στην αρχή της εβδομάδας.
Η πρακτική του Katsuki και της Y/n καθόλου καλά , καθώς η Y/n και ο Katsuki με τους τσακωμούς του δεν συνεργάζονταν. Όλο είχαν κόντρες καθώς η αφορμή για τον τσακωμο τους πάντα ήταν τα συναισθήματα της για τον Izuku.

Ομως , σύμφωνα με την Mel και τον Denki, το πάρτι που διοργάνωναν, θα χαλαρώνε όλα τα πνεύματα, ανακουφίζοντας τις εντάσεις και τους τσακωμούς.....

M:"Έλα Y/n Μην στεναχωριέσαι, θα τα βρείτε με τον Todoroki" φώναξε με ένα χαμόγελο εκείνο το μεσημέρι του Σαββάτου η Mel. Η Mel και η Y/n ήταν στο δωματιο της Y/n. Είχε μόλις γυρίσει από την πρακτική της και συζήτηγαν για όλα αυτά που τους είχαν συμβεί κατά την διάρκεια της εξάσκησης και πρακτικής της.
Y/:"Μα δεν μου είπε τίποτα και μου το έκλεισε και στα μούτρα, τι μπορώ να κάνω να μην του κρατάω μουτρα;Η θα πρέπει να μυρίσω τα νύχια μου για να μάθω ότι ήταν και οι τρεις τους στο νοσοκομείο τραυματισμένοι?" φώναξε η Y/n χτυπώντας νευρικά ένα από τα μαξιλάρια του κρεβατιού της.
M:"Είναι λίγο περιεργο...οντως. Εννοώ γιατί να στο κλείσει στην μουρη;!" ρώτησε η Mel.
Y/n:"Δεν του μιλάω μέχρι να μου δώσει μια σαφής εξήγηση. Άντε τώρα!" φώναξε η Y/n.
Μ:"Έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτή η ζωή είναι γεμάτη προβλήματα ώρες ώρες.... Αλλά σήμερα η μερα είναι σπέσιαλ μέρα!" φώναξε η Mel σηκώνοντας το σώμα της χαρούμενη κουνώντας τα χέρια της ενθουσιασμένη.
Y/n:"Μην μου πεις πως θα μαγειρέψουμε ή κάτι ομαδικό τέλος πάντων. Δεν έχω όρεξη να δώ κανεναν ειδικά τον Izuku" είπε η Y/n.
M:"Εγώ και ο Kaminari διοργανώσαμε πάρτι!! Και θα έρθεις γιατί το λεω εγω!" φώναξε η Mel χτυπώντας το πόδι της στο πάτωμα του δωματίου.
Y/n:"Δεν μου αρέσουν τα παρτι" απάντησε η Y/n.
Μ:"Μετά από αυτό το πάρτι θα σου αρέσει. Έλα σήκω! Θα αργήσουμε να ετοιμαστούμε!".....

Time skip

Min:"ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΒΟΤΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΑΛΚΟΟΛ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ!" φώναξε ο Mineta κουβαλώντας στους ώμους του μια τεράστια τσάντα με αλκοόλ.
D:"Πας καλα; Να μην φέρουμε τόσα πολλά ρε!" φώναξε ο Kaminari ανοίγοντας τις πόρτες της αίθουσας που θα γινόταν το πάρτι.
Min:"Καλά καλά , θα δούμε τι θα κανουμε , πάω να τα κρύψω κάτω από το τραπεζι για να μην τα βρει κανεις" είπε ο Mineta.
D:"Θα στήσουμε τώρα τα ποτά και θα βάλουμε αλκοόλ κρυφά σε συγκεκριμένα ποτήρια για να τα πιούμε εμείς και τα κορίτσια"
Min:"Και όταν μεθύσουν τα κορίτσια θα τις βοηθήσουμε να πάμε για υπνο😏😏😏" πρότεινε ο Mineta.
Η Mel μπήκε στην αίθουσα. Με τα τατουάζ της τράβαγε την Y/n που μέχρι στιγμής αρνούνταν να έρθει στο πάρτι.
Min:"Να ήρθε και η δικιά σου" είπε ο Mineta σιγανά στον Kaminari χτυπώντας για πείραγμα τον ώμο του.
Η Mel το άκουσε αυτό, αλλά αποφάσισε να το αγνοήσει γιατί δεν ήξερε για ποια από τις δύο μιλάει ο Mineta.
M:"Λοιπόν τι κανατε; Το πάρτι αρχίζει σε δέκα λεπτά" είπε η Mel και άφησε την Y/n κάτω στο πάτωμα.
Η Y/n φορούσε ένα κόκκινο κολλητό φορεμα που τόνιζε τις καμπύλες της.
Η Mel φορούσε ένα ροζ φόρεμα Lolita με έναν μεγαλο φιόγκο στην μέση του φορεματος.
Y/n:

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Where stories live. Discover now