Mid:" Η Y/n είναι εκτός, ο Katsuki περνάει στον επόμενο γύρο!" .......
Ένα φορείο ήρθε εκείνη την στιγμή στο γήπεδο. Το σώμα της Y/n τοποθετήθηκε στο φορείο. Το φορείο ξεκίνησε για το αναρωτηριο του σχολείου.
T:"Τι της εκανε;" είπε ο Todoroki καθώς έφυγε τρέχοντας προς το αναρωτηριο. Όλοι ήταν σοκαρισμένοι από την εξομολόγηση και την αντίδραση που υπήρχε ανάμεσα στα δύο αδέρφια.
Se:"Ρε κάτι αποκαλύψεις" σχολίασε ο Sero.
Ο Izuku σηκώθηκε από την θέση του. Έφυγε και εκείνος από το σημείο φανερά ενοχλημένος.
M:"Ας ελπίσουμε σε ένα θαύμα, προς το παρών όμως. Kaminari!" φώναξε η Mel.
D:"Ναι μικρη;" ρώτησε ο Kaminari με ένα χαμόγελο.
M:"Μην με λες μικρή- ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΖΟΡΕΤΕΣ!" φώναξε η Mel.
To:"Δεν θα το αντέξω να πάθει κάτι η Mel παλι" μουρμούρισε στον εαυτό του ο Tokoyami....Η δυνατή φωνή του present mic αγκάλιασε τα ηχεία,του γηπέδου, με το που εμφανίστηκαν στην πίστα ο Kaminari και η Mel.
Pr:" ΣΤΟΝ ΕΠΌΜΕΝΟ ΓΎΡΟ ΘΑ ΛΆΒΟΥΝ ΜΈΡΟΣ Η ΑΝΉΨΙΑ ΜΟΥ εννοώ Η MEL YAMADA ΚΑΙ Ο DENKI KAMINARI" φώναξε όλο καμάρι ο Present Mic.
D:"Ποιος το περίμενε ότι θα πολεμήσουμε εμείς οι δύο~
Τι θα λεγες για ένα στοίχημα??" πρότεινε ο Kaminari κάνοντας ζέσταμα στα χέρια του.
Μ:"Τι στοίχημα?" ρώτησε η Mel με ένα πονηρό χαμόγελο.
D:" Άμα κερδίσω αυτόν τον γύρο θα βγεις ΜΑΖΙ ΜΟΥ ραντεβού 👉👉"
Μ:"Και άμα κερδίσω εγώ??" ρώτησε η κοπέλα.
D:"Αυτο δεν πρόκειται να γίνει! Αλλά μπορείς να αποφασίσεις εσύ τι θα κάνεις τότε~"
Μ:"Ωραία λοιπόν! Άμα κερδίσω θα φορτώνεις το κινητό μου οπότε θέλω!"
Ο kaminari έβγαλε έναν αναστεναγμό απογοήτευσης και συμφώνησε γνεφωντας θετικά.
Ρr:" ΚΑΜΙΝΑΡΙ ΣΤΑΜΑΤΆ ΝΑ ΤΗΝ ΠΈΦΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΉΨΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΊ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ"
Η Midnight κήρυξε την έναρξη αυτού του γύρου και τα ουρλιαχτά από τις κερκίδες ξεκίνησαν φανατικά.
D:" Ωραία λοιπόν! Ελπίζω να έχεις σκεφτεί που θες να πάμε στο πρώτο μας ραντεβού!!"
Μ:"Μην χαίρεσαι από τώρα φίλε μου"
Σύντομα η Mel με μια κίνηση βρισκόταν στον αέρα.Flash back
A:" Λοιπόν Mel πώς πάει η εξάσκηση?" ρώτησε ο Aizawa με το βλέμμα του να πέφτει στην Mel.
Μ:"Πάει απίστευτα καλά κύριε! Η εξάσκηση μετά την μάχη με τους κακούς πιστεύω ήταν απαραίτητη!" απάντησε με το θετικό της χαμόγελο η Mel.
Α:"Ωραία λοιπόν έχεις καταφέρει τίποτα καινούργιο? Οι υπόλοιποι μένουν σταθεροί θέλουν πολύ δουλειά ακόμα μου φαίνεται"
Μ:"Ναι έχω! Βέβαια πρέπει να το συνηθίσω... Είναι λες και ξανά περπατάω για πρώτη φορά" απάντησε η Mel στον καθηγητή της.
Α:"Τι εννοείς?" ρώτησε ο καθηγητής της απορημένος από την ερώτηση της Mel.
Χωρίς να πει άλλη κουβέντα, η Mel σχημάτισε τα τατού της, σε ένα ζευγάρι, πανέμορφα φτερά. Μόλις άρχισε να τα κουνάει τα πόδια της άφησαν το έδαφος.
Ο κύριος Aizawa είχε μείνει έκπληκτος ακόμα κι αν το πέταγμα της ήταν ακόμα ασταθές.
BẠN ĐANG ĐỌC
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanfictionIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...