Επεισόδιο 34ο

35 4 1
                                    


I:"Παιδιά, έχω ένα σχέδιο , ένα σχέδιο που δεν θα χρειαστεί να παλεψουμε και θα μπορούμε να φύγουμε από αυτο το μερος και φυσικά να σωσουμε τον Kacchan. Kirishima , εσυ είσαι το κλειδί για να πετύχει το σχέδιο μας" είπε ο Izuku.
Μ:"Και τι περιμενουμε; Παμε!" φώναξε η Mel.

K:"Γαμωτο!" φώναξε ο Katsuki καθώς εκτόξευσε άλλη μια έκρηξη πάνω στους κακούς.
K:"Είναι δύσκολο για τον All Might να παλέψει γιατί είμαι και εγώ εδώ!" είπε ο Katsuki...

Ii:"Αυτό είναι το σχέδιο σου;" ρώτησε ο Iida σοκαρισμένος.
I:"Ο Kacchan θα πρέπει να καταλάβει σε τι κατάσταση είναι ο All Might" 
T:"Σωστα" μουρμούρισε ο Todoroki.
Y/n:"Θα πρέπει να το κάνουμε αυτό σε χρόνο όπου ο Kacchan είναι σε μια μακρινή απόσταση από τους κακούς" συνέχισε η Y/n.
Mo:"Iida" ψυθηρισε η Momo.
O Iida άρχισε να σκέφτεται.
Ii:"Είναι επικίνδυνο αλλά σύμφωνα με την κατάσταση δεν είναι και τόσο ριψοκίνδυνο για εμάς. Αν πετύχουμε θα αλλάξει την τύχη της μάχης προς το καλύτερο" ξεκίνησε να λέει ο Iida.
M:"Ας το κάνουμε τοτε" είπε η Mel. Τα παιδιά ξεκίνησαν να εφαρμόζουν το σχέδιο.
Το σχέδιο του Izuku ηταν απλό.
O Izuku και ο Iida Θα προωθούσαν με τα quirk  τους ,  τους εαυτόυς τους μαζί με τον Kirishima και την Mel.
H Mel με τα φτερά τους θα τους έδινε ώθηση για να πετάξουν. Με το quirk του Kirishima θα σπάγανε το τοίχο για να πετάξουν από πάνω.
Ο Todoroki Θα έφτιαχνε ένα  διάδρομο από πάγο για εκείνους.
Και έτσι τα παιδιά θα πέρναγαν και θα πέταγαν σε ένα σημείο όπου οι κακοί δεν θα μπορούσαν να τους επιτεθούν στον αέρα.
Και όλα τώρα ήταν στον Kirishima.
Τα παιδιά ήταν στον αέρα. Ο Kirishima φώναξε στον Katsuki δυνατά.
Ki:"ΕΛΑ!" φώναξε ο Kirishima τεντωνοντας το χέρι του προς το μέρος του Katsuki.
"Είμαι σίγουρη ότι..." σκέφτηκε η Y/n καθώς έβλεπε το όλο θέαμα.

Μια έκρηξη ακούστηκε. Ο Katsuki ήταν στον αέρα τώρα με προορισμό τα παιδιά που βρισκόντουσαν στον αέρα.
Ο Katsuki μόλις έφτασε το μέρος των παιδιών έπιασε το χέρι του Kirishima. Σφιχτά για να μην πέσει.
K:"Είστε χαζοί η κάτι τετοιο;" ρώτησε ο Katsuki καθώς τους χαμογέλασε.
M:"Τον σωσαμε!" φώναξε η Mel
K:"ΔΕΝ ΜΕ ΣΩΣΑΤΕ! ΕΓΩ ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΣΩΘΩ!" φώναξε ο Katsuki.
Ki:"Μην τσακωνεστε σε τέτοιες στιγμές!" φώναξε ο Kirishima ενώ προσγειωνοντουσαν στο κέντρο της πόλης.
T:"Όπως το είχαμε σκεφτεί" ψυθηρισε ο Todoroki.
Y/n:"Τα μάτια τους είναι σε αυτόυς κλειδωμένα" συνέχισε η Y/n.
Mo:"Αυτή είναι η ευκαιρία μας, ας φύγουμε να τους βρουμε" είπε η Momo. Τα τρία παιδιά φύγανε τρέχοντας από τον χώρο με προορισμό να βρουν τους άλλους. Είχαν δώσει ραντεβού στο κέντρο της πόλης....

H Y/n τωρα έτρεχε μέσα στον κόσμο και τον χαμό για να βρει τον Katsuki. Από πισω της έτρεχαν η Momo και o Todoroki.
Y/n:"Τον σώσαμε" ψυθηρισε η Y/n με ένα χαμόγελο.
T:"Y/n μην τρέχεις, οι πνεύμονες σου" την παρότρυνε ο Todoroki.
Y/n:"Ποιος νοιάζεται! Ο Katsuki είναι ελευθερος!" φώναξε η Y/n.
Και να! Μπροστά της φάνηκε το κεφάλι του αδερφού της, του Kirishima , του Iida και του Izuku να ξεχουν. Η Mel δεν ήταν και τόσο ψηλή αλλά φαινόταν και εκείνη.
Y/n:"KACCHAN!" φώναξε η Y/n με ένα χαμόγελο καθώς έτρεχε κατά πάνω του.
Ο Katsuki γύρισε και κοίταξε την Y/n μόλις άκουσε την φωνή της να φωνάζει το όνομά του.

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu