Επεισοδιο 29ο

70 5 11
                                    

Tog:"Μμμμ δεν μου αρέσει αυτή η στολή δεν με κάνει γλυκιά και cute" σχολίασε η Toga.
Όλοι οι κακοί είχαν μαζευτεί σε μια άκρη,  σε έναν βράχο μέσα στο δάσος.
Ο Dabi προχώρησε μπροστά αγναντεύοντας το θέαμα του δάσους.
Da:"Αυτό μας κάνει εφτά "
Ένας καλός άρχισε να μουρμουραει
Κακ:"Δεν με νοιάζει άσε με να τους φαω"
Da:"Σκάστε τρελλόι μπάσταρδοι...Δεν θα γίνει ακόμα,  όταν θα είμαστε δέκα τότε θα πράξουμε".....

A:"Ήρθε η ώρα για το τεστ κουράγιου, για όλους εκτός από αυτούς που έχουν ιδιαίτερα" είπε ο Aizawa. Η Mina που άρχισε να φωνάζει από την χαρά της είχε πάθει σοκ.
Mi:"ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ!" φώναξε η Mina.
H Mandalay πήρε τον λόγο ενώ ο Aizawa τράβαγε τα παιδιά προς τον χώρο που κάναμε τα ιδιαίτερα τους. Είχε πέσει το μαύρο σκοτάδι και τα παιδιά θα εκπαιδεύονταν μέσα στο δάσος.
Ma:"Λοιπόν η ταξη 1-Β θα εισχωρήσει πρώτη στο δάσος ώστε να τρομάζουν. Η ταξη 1-Α θα μπενει ανά ζευγάρια και τριαδες κάθε τρία λεπτα"
Y/n:"Ωχ θεέ μου" μουρμούρισε η Y/n.
M:"Φοβάμαι το σκοταδι" ψιθύρισε η Mel ενώ είχε αρχίσει να τρέμει λίγο.

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες.
Η Mel , ο Tokoyami και ο Shoji ήταν μαζί σε μια ομάδα.
Η Mel φάνηκε λίγο ανακουφισμένη που θα ήταν με τον κολλητό της.
Η Y/n ήταν με την Uraraka και την Tzuyu. Χάρηκαν και οι τρεις που ήταν μαζί, ότι γινόταν θα το πέρναγαν μαζί.
I:"Εγώ είμαι μόνος μου" μουρμούρισε o Izuku.
K:"EEEE OJIRO ΑΛΛΑΞΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ!" φώναξε ο Katsuki δείχνοντας τον Todoroki που ήταν στην ομάδα του.
Min:"Aoyama άλλαξε με εμένα" παρακάλεσε ο Mineta τον Aoyama που ήταν ομάδα με την Momo.
O Aoyama κούναγε το κεφάλι του αρνητικά.
Η Y/n πλησίασε τον Izuku. Εκείνος της χαμογέλασε. Τοποθέτησε το χέρι του πάνω στο μάγουλο της. Εκείνη έκλεισε τα μάτια της , ακούμπησε το χέρι του με το χέρι της.
Ι:"Να προσέχεις....Σε αγαπαω" της ψιθύρισε. Εκείνη έγνεψε θετικά.
Y/n:"Και εγώ...θα τα πούμε όταν βγούμε από αυτή την δοκιμασία..."
Πέρασαν δώδεκα λεπτά , η πρώτη ομάδα ξεκίνησε να μπει στο δάσος.
Ma:"Uraraka , Tzuyu , Y/n,  μπείτε μέσα!"

Τα τρία κορίτσια περπάτησαν μέσα στο δάσος.
U:"Κορίτσια, φοβαμαι" ψιθύρισε η Uraraka.
Μια κραυγή ακούστηκε. Η Y/n έπεσε πάνω στην Uraraka.
Y/n:"Γιατί ακούγονται τόσες κραυγες;" ψιθύρισε η Y/n.
Tzu:"Όλα καλά κορίτσια, εγώ δεν φοβάμαι. Ας προχωρησουμε" είπε η  Tzuyu.
H Urakaka έγνεψε θετικά, η Y/n δεν είπε τίποτα απολύτως.

To:"Δεν σου μυρίζει σαν κάτι να καιγεται;" ρώτησε η Toru τον Ojiro.
O Ojiro έγνεψε θετικά.
O:"Πράγματι, ο χώρος ξαφνικά γέμισε με καπνους" σχολίασε ο Ojiro ενώ σχεδόν όλο το δάσος είχε γεμίσει καπνούς.
Ξαφνικά μπροστά τους έπεσαν δύο μαθητές της 1-Β αναίσθητοι.
Ke:"ΜΗΝ ΤΟ ΜΥΡΙΣΕΤΕ, ΕΧΕΙ ΔΗΛΗΤΉΡΙΟ!" φώναξε η Kendo.

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora