Επεισόδιο 9ο

134 15 20
                                    

A:"Λοιπόν....Ας ξεκινήσουμε...." μουρμούρισε ο Aizawa κοιτάζοντας ολα τα παιδιά. Στο χέρι του κράταγε ένα ποτήρι με καφέ, διπλο σκέτο. Διπλα του ήταν  η καθηγήτρια Thirteen και η καθηγήτρια Midnight. Ολοι , καθηγητές και παιδιά ήταν μαζεμένα σε εναν απο  τους διαφορους χώρους εκπαίδευσης του σχολείου . Οι μαθητές φορούσαν την επίσημη στολή τους και ηταν έτοιμοι για την σημερινή τους προπόνηση.
Mid(Midnight):"Λοιπόν παιδιά , βρίσκεται εδω σήμερα για να εξασκηθείτε στην διάσωση" πήρε τον λογο η Midnight περνώντας μια αισθησιακή ποζα στα παιδιά.
Min:"Ω θεε μου είναι μαγευτική" την θαύμασε ο Mineta με τα σάλια τ9υ να τρεχουν απο το στόμα του.  Η Mel κοιταξε την Y/n  με ενα πονηρό χαμόγελο. Η Y/n της το ανταπέδωσε με ενα ακόμα χαμόγελο.
Thir(Thirteen):"Παιδιά θα σας χωρίσουμε σε ομάδα διάσωσης και ομάδα τραυματισμένων. Η ομάδα διάσωσης που θα χωρίσουμε θα προσπαθήσει να σώσει τραυματισμένους στα χαλάσματα της πολης ποιο κατω" συνέχισε η Thirteen δείχνοντας στα παιδιά μια προσομοίωση πολης , όπου είχε κατεστραμμένα κτίρια.
A:"Θα πρέπει να σώσετε τους τραυματισμένους , θα υπάρχουν δυο τύποι τραυματισμένων . Οι τραυματισμένοι που θα μιλανε και θα ζητάνε βοήθεια απο την ομάδα των διασωστων  ενω θα υπάρχει και η ομάδα τραυματισμένων που δεν θα μιλανε. Λοιπόν ας χωρίσουμε τις ομάδες"
Mid:"Λοιπόν....Η ομάδα διασωστων θα αποτελείται απο τον Midoriya, τον  Bakugo , τον Mineta,  την Uraraka και την Mel" ξεκίνησε η Midnight να  χωρίζει τις ομάδες.
K:"ΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΠΑΣΙΚΛΑ;" φώναξε  ο Katsuki θυμωμένος.
Οι καθηγητές τον αγνόησαν συνεχίζοντας να χωρίζουν ομάδες.
Thir:"Η ομάδα των τραυματισμένων που θα ζητάνε βοήθεια θα αποτελείτε απο τον Shoji, τον Ojiro, τον Tokoyami και την Mina. Ολοι οι υπόλοιποι θα είναι τραυματισμένοι όπου δεν θα μιλανε" ειπε η Thirteen.
Mid:"Οπότε σας δίνουμε δεκα λεπτά για να κρυφτούν οι τραυματισμένοι και θα ξεκινήσει η διάσωση!".....

Ολα τα παιδια μπήκαν στην προσομοίωση έτοιμα για την άσκηση που τους είχαν διορίσει οι καθηγητές τους. Η Y/n προχώρησε μεσα στα χαλάσματα ενός κτηρίου. Τα συναισθήματα της εκείνη την στιγμη ήταν ανάμεικτα.  Οσα είχαν γίνει τις προάλλες στο σπίτι με τον Izuku δεν την προβληματιζαν τόσο, οσο η συμπεριφορά του αδερφού της. Ο Katsuki δεν της μιλαγε καθόλου, την αγνοούσε κάνοντας πραγματικά τα πράγματα δυσκολα. 
Y/n:"Kacchan" ψυθηρισε η κοπέλα εισχωροντας στο εσωτερικό του κτηρίου.
Προς έκπληξη της κοπέλας,  ο καλος της φιλος, ο Todoroki ηταν ηδη μέσα και καθόταν σκεφτικός στο έδαφος.
Y/n:" Todoroki-kun" ψυθηρισε η κοπέλα. Το αγόρι γύρισε και την κοιταξε χωρίς καμία έκφραση στο πρόσωπο του.
T:"Y/n" ειπε κοιτώντας την.
Y/n:"Ωραία στολη" του ειπε η κοπέλα με ενα χαμόγελο δείχνοντας την λεπτομέρεια απο παγο πανω ακριβώς στην αριστερή πλευρά του Todoroki.
T:"Και η δική σου είναι ωραία" σχολίασε ελαφρά. Η Y/n χαμήλωσε το κεφάλι της για να αντικρισει την στολή της.  Η στολή της αποτελούνταν απο μια μαυρη στενή ολόσωμη φόρμα, με ενα ειδικο ύφασμα για να αντέχει τις φλόγες της. Ειχε μικρές λεπτομέρειες με διαμαντάκια στα μανίκια της.
H Y/n κοιταξε παλι τον Todoroki χαμογελώντας του.
Θυμήθηκε όλα όσα της είχε πει εκείνος, την νύχτα του τσακωμου.....

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora