Μ(Μαμα , οικογένεια Bakugo):" Να βάλετε τα δυνατά σας! Δεν θέλω να ακούσω κατι άσχημο" ειπε η μητέρα του Katsuki και της Y/n. Τρωγανε το γεύμα τους, χωρίς καμία ηρεμία , με την ένταση να κυριαρχεί σε μια τα μέλη της οικογένειας .
Η Y/n έβαλε μια μπουκιά ρυζι στο στόμα της.
"Ναι, πως να βάλεις τα δυνατά σου, όταν ο αδερφός σου για να σε τιμωρήσει δεν σου δίνει την απόλυτη σημασία που θα επρεπε;" σκέφτηκε η Y/n. H κοπέλα μαζεψε τα κάστανα μαλλια της σε μια κοτσίδα. Τα χέρια της ηταν δεμενα, όταν είχε σώσει τον Izuku, είχε ξεπεράσει τις δυνάμεις της κατα πολυ, αυτο της είχε δημιουργήσει δυο σοβαρα εγκαύματα στα χέρια της.
Μπ(Μπαμπάς, οικογενεια Bakugo):"Πολυ ησυχία κρατάτε εσείς οι δυο, μην μου πείτε ότι μαλωνετε" σχολίασε σιγανά κοιτάζοντας τον γιο του πρώτα, ύστερα την κόρη του.
K:"Ε και να μαλωνουμε; Τι σας νοιάζει;" μουρμούρισε ο Katsuki κοιτάζοντας με μια αγριάδα την Y/n.
Μ:"Πρόσεξε πως μιλάς στους γονείς σου!" φώναξε η μητέρα των παιδιών.
Y/n:"Μην ανησυχείς μητέρα, ο Katsuki και εγω δεν μαλώνουμε, μια μικρή διαμάχη είχαμε, το έχουμε ξεχάσει ομως" έσπευσε να πει η Y/n για να καθησυχάσει την μητέρα της και τον πατέρα της.
K:"Γιατί πάντα γλύφεις την μαμα και τον μπαμπα;" ρώτησε ο Katsuki. H Y/n τον κοιταξε θυμωμένη.
Y/n:" Δεν γλύφω την μαμα και τον μπαμπά!" φώναξε εκείνη θυμωμένη.
Μ:"Ως εδω!" φώναξε η μητέρα θυμωμένη.
Μπ:" Φατε το φαγητό σας και μετα στα δωμάτια σας, να φτιάξετε τα πράγματα σας για το σχολείο αυριο"
Η Y/n αγριοκοιταξε τον Katsuki.
Σηκώθηκε απο την θεση και έφυγε τρέχοντας για το δωμάτιο της αφήνοντας το φαγητό της.....I:"Ωχ θεε μου , αυτο το μέρος είναι τεραστιο" ειπε ο Izuku χαζεύοντας τους τεράστιους διαδρόμους του νέου του σχολείου.
I:"Πρέπει να βρω την τάξη 1Α, αλλιώς θα αργήσω" ψιθύρισε ο Izuku τρέχοντας τώρα στους άδειους διαδρόμους του κτηριου.
Ι:"Α! Να το!" ειπε ο Izuku μολις ειδε την πινακίδα που απεικόνιζε τον αριθμό της τάξης του , 1Α. Ο Izuku έτρεξε προς την πορτα της τάξης. Πρόσεξε οτι η πορτα ηταν αρκετα ψηλη. Την θαύμασε λιγο, πρωτου την ανοίξει για να μπει μέσα στην τάξη του.
"Ελπίζω ο Kacchan να είναι σε αλλο τμήμα" σκέφτηκε ο Izuku ανοίγοντας την πόρτα του τμήματος.
I(Iida):"ΦΙΛΤΑΤΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΈΣΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΡΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!" φώναξε ο Iida στον Katsuki . Ο Katsuki είχε βάλει τα πόδια του πανω στο θρανειο αγνοώντας τους κανόνες του νέου του συμμαθητή.
Ο Izuku κοιταξε μεσα στο τμήμα έτοιμος να μετανιώσει τα πάντα για την ζωή του.
Κ:"Μπα και τι θα κάνεις γιαυτο ε;" γρυλισε ο Katsuki.
Ii:"Μα καλα! Δεν σέβεσαι φιλτατε συμμαθητή μου, αυτούς που κατασκεύασαν αυτο το θρανειο;" ρώτησε ο Lida με ενα υφος λες και τον πλήγωσαν σοβαρά.
Ο Izuku μπήκε διστακτικά μεσα στην τάξη. Κοιταξε ολους τους νέους συμμαθητές του. Χάρηκε ιδιαίτερα όταν είδε επίσης την αδερφή του Bakugo, την Y/n. Κοριτσια της τάξης του την είχαν περικυκλώσει.
Ii:"ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΦΙΛΤΑΤΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΉ ΜΟΥ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ IIDA TENYA, ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΗΡΩΙΚΗ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!" φώναξε ο Iida πλησιάζοντας το μέρος του Izuku με γοργό ρυθμό.
Ο Izuku κοιταξε τον νεοφερμενο συμμαθητή του λιγο τρομαγμένος. Ολο αυτο του είχε δημιουργήσει μεγάλη εντύπωση, καλη εντύπωση.
Ι:"Ε-ευχαριστώ φίλτατε, εννοω Iida" απάντησε ο Izuku με ενα δειλο χαμόγελο.U(Uraraka):"Ήταν πολυ γενναίος, εσυ όμως Y/n τον εσωσες απο βεβαιό θάνατο!" ψυθηρισε η Uraraka στο αυτι της Y/n.
M:"Αυτη είναι η κολλητή μου!" ειπε η Mel χτυπώντας ελαφρά τον ωμο μου.
Mi(Mina):"Πάντως ενα εχω να πω, ανυπομονώ για το σπίτι που θα μενουμε όλοι!" ειπε ενθουσιασμένη η Mina.
Mo(Momo):"ελπίζω να έχει μεγάλα δωμάτια, θα πράγματα μου είναι πολλα" σχολίασε με ενα χαμογελο η Momo.
"Α ναι...Και εγω ανυπομονώ....ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο DEKU?" σκέφτηκε η Y/n. Χαμογέλασε σαν χαζοχαρούμενη.
M:" Εισαι καλα;" ρώτησε γελώντας η Mel.
Y/n:" Ειμαι απλα ενθουσιασμένη" σχολίασε η Y/n. Γύρισε και κοιταξε κοφτα τον αδερφό της. Η ανάμνηση απο τα λόγια που της είπα λιγο πριν φύγουν απο το σπίτι τους την είχε στιγματίσει. Ένιωθε λες και ο αδερφός της ξαφνικά δεν την ήθελε. Λες και ήταν εμπόδιο στα πόδια του Katsuki.Κ:"Μην με κάνεις ρεζίλι, κανόνισε. Και θέλω να μειώσεις τα KACCHAAAN, ενταξει; Και κοψτα τα αδερφικα και τα λοιπα!"
Μ:"Να βάλετε τα δυνατά σας!""Πως μπορείς να βάλεις τα δυνατά σου όταν ο ίδιος σου ο αδερφός δεν θέλει να τον κάνεις ρεζιλι;"
Tz(Tzuyu):" Ειμαι αρκετά ενθουσιασμένη και εγω" ειπε ενθουσιασμένη η Tzuyu.
Ji(Tziroo):"ελπίζω μονο να μην έχουμε ενοχλήσεις" ειπε η Jiroo παίζοντας με τα καλώδια των αυτιών της.
U:" Έρχεται το αγόρι που με έσωσε" ψυθηρισε η Uraraka ενθουσιασμένη. Πραγματικά, ο Izuku, o Iida και ο Denki πλησίαζαν το θρανειο που ήταν καθισμενα τα κορίτσια.
Mi:"Mel αυτος , ο ξανθός σε κοιτάει" ψυθηρισε η Mina στο αυτι της Mel.
Ii:"Καλησπέρα φίλτατες συμμαθήτριες της τάξης" πήρε τον λόγο ο Iida.
Η Mina και η Mel γέλασαν.
D(Denki):"Καλησπέρα κοριτσια, ειμαι ο Denki Kaminari, χαίρομαι που σας γνωρίζω" ειπε ο Denki με ενα πλατυ χαμόγελο.
Ii:"Ειμαι ο Iida Tenya, χαίρομαι που σας γνωρίζω!" ειπε ο Iida δυνατα κανοντας μια υπόκλιση στα κοριτσια.
I:"Κ-και εγω είμαι ο Izuku Midoriya, χαίρομαι που σας γνωρίζω" συνέχισε ο Izuku με ενα δειλο χαμόγελο.
U:"Με λένε Uraraka Ochaco" ειπε με ενα χαμόγελο η Uraraka.
Mi:"Ειμαι η Mina Oshiro" ειπε η Mina.
Mo:"Το όνομα μου είναι Momo Yaoyorozu, χαίρομαι που σας γνωρίζω"
Tz(Tzuyu): "Με λένε Tzuyu Asui"
To(Toru):"Με λένε Toru Hagakure" συνέχισε η Toru με τα αγόρια να ψάχνουν απο που ακούστηκε η φωνή της. Όταν συνειδητοποίησαν ότι η συμμαθήτρια τους ήταν αόρατη, κοκκινησαν λιγο. Το μονο που Ηταν ορατο ήταν τα ρούχα της κοπέλας.
Ji: "Jiroo Kyouka" ειπε σιγανά η Jiroo.
Mel:"Με λένε Mel"είπε με ενα χαμόγελο η Mel.
Y/n:"Y/n" τελείωσε η Y/n.
U:"Σε ευχαριστώ πολυ που με έσωσες, χαίρομαι πολυ που πέρασες!" αναφώνησε η Uraraka ενθουσιασμένη.
Ο Izuku κοκκινησε σαν ντομάτα.
Η Y/n γύρισε και κοιταξε τον αδερφό της. Ο αδερφός της γύρισε και την αγριοκοιταξε.
"Bakugo Katsuki δεν θα αλλάξεις ποτε!".....
ESTÁS LEYENDO
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanficIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...