Επεισόδιο 31ο

48 4 1
                                    

Εκεινο το πρωινο ηταν φωτεινο, προσχαρο θα το ελεγες αν δεν ειχε συμβει οτι ειχε συνέβη . Είχαν περάσει δύο μέρες. Δυο εφιαλτικές μέρες.
Τα περισσότερα παιδια βρισκοντουσαν στο δωματιο της Mel εκεινο το πρωινο. Η Mel ηταν αναισθητη ακομα. Η κατασταση της ηταν κρισιμη. Η Y/n την ειχε επισκεφθεί πολλες φορες αλλα δεν μπορουσε να αφησει απο το πλευρο της το αγορι της. Ο Izuku ηταν αναισθητος ακομα. Ο Katsuki εξαφανισμενος και ολοι ηταν σε πανικο....

D:"Πώς είναι η Y/n;" ήταν η πρώτη ερώτηση του Kaminari οταν ο Todoroki μπήκε μέσα στο δωμάτιο της Mel. O Kaminari δεν είχε φύγει λεπτο από το δωμάτιο. Και μόνο που έβλεπε αυτή που του άρεσε έτσι, ένιωθε απαίσια. Στο δωμάτιο τώρα ήταν ο Sero , o Kaminari και ο Todoroki.
Ο Todoroki  έκλεισε την πόρτα του δωματίου.
T:"Δεν είναι και στα καλύτερα της" μουρμούρισε καθώς έμπενε μέσα στο δωμάτιο.
Se:"Δηλαδη;" ρώτησε ο Sero.
T:"Παίρνει την φαρμακευτική της αγωγή για τους πνεύμονες της , την παρακολουθούν και οι γιατροί παρόλο το εξιτήριο αλλά είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Δεν την βοηθάει καθόλου που ο Midoriya είναι ακόμα αναίσθητος και η απουσία του αδερφού της είναι ότι χειρότερο υπαρχει" είπε ο Todoroki.
Se:"Το έχει πάρει πολύ ασχημα"
D:"Λογικό,  είναι ο δίδυμος αδερφός της, είναι από πάντα μαζι" ψιθύρισε ο Kaminari.
Se:"Κάτσε μπερδεύτηκα, τι έπαθαν οι πνεύμονες της; Σταμάτησαν να λειτουργουν;"
Ένα μουρμουρητό όμως  αποσυντόνισε τα παιδιά. Το μουρμουρητό της Mel.
Se:"Στάσου! Ξύπνησε!
Μελ? Πώς είσαι??" ρώτησε ο Sero αγχωμένος. Όλοι πλησίασαν την Mel.
T:"Πάω να το πω στην Y/n!" είπε ο Todoroki και έφυγε από το δωμάτιο τρέχοντας.
Όταν άνοιξε τα μάτια της επιτέλους,  η Mel αντίκρισε τα ματια του Sero και του Kaminari  να την κοιτάνε ανήσυχα. Σηκώθηκε απότομα και κοίταξε το δωμάτιο πανικόβλητη.
D:"Mel;" ρώτησε ο Kaminari.
Μ:"Που είναι ο Tokoyami???" ρώτησε η Mel.
Se:" Όπα όπα ήρεμα. Εεε.. είναι κάπου εδώ τριγύρω..ναι..εμ έλα ξάπλωσε" την παροτρυνε ο Sero.
Μ:"Γιατί δεν είναι εδώ...?" ρώτησε η Mel. Ο Kaminari έκανε ένα βήμα πίσω.
D:" Ε....εγώ πάω να φωνάξω τον γιατρό.." είπε σιγανά.
Μ:"Άμα δεις τον τοκογιαμι του λες να έρθει σε παρακαλώ??" ρώτησε η Mel.
O Sero και ο Kaminari αντάλλαξαν ματιές.
D:" Ε...ναι"είπε και έφυγε από την αίθουσα.
Se:"Πώς νιώθεις;" ρώτησε ο Sero πλησιάζοντας την.
Μ:"Πονάω λίγο..και με ενοχλεί αυτή η παπαρια στο κεφάλι μου...αλλά είμαι καλά.." είπε η Mel κοιταζοντας τον Sero στα μάτια ενώ μιλούσε, για να τον καθησυχάσει και του χαμογέλασε γλυκά.
Μ:"Ο ΘΕΕ ΜΟΥ! Η Υ/Ν!" φώναξε η Mel ενω το σωμα της ξανά πετάχτηκε όταν θυμήθηκε την κολλητή της η οποία είχε χάσει τον αδερφό της. Οπότε προφανώς δεν ήταν καλά.
Se:: Ηρέμησε θα πάμε να την δούμε όλοι μαζί, είναι με τον Izuku. Έχεις δύναμη να περπατήσεις σωστά?" ρώτησε ο Sero.
Μ:"Ναι ναι .." απάντησε η Mel.
M:"Δεν έπαθε κάτι ετσι;" ρώτησε η Mel. O Sero ξεροκαταπιε.
Se:"Είναι καλά τώρα, μην αγχώνεσαι"....

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Where stories live. Discover now