Επεισόδιο 30ο

56 4 5
                                    

MrCompress:"Αυτούς τους δύο ψαχνετε;"

MrCompress:"Αυτούς τους δύο ψαχνετε;"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I:"ΟΧΙ!" ούρλιαξε ο Izuku.
M:"TOKOYAMI!" ούρλιαξε χειρότερα η Mel.
Ο MrCompress έβγαλε το καπέλο του.
Χαιρέτισε τα παιδιά σαν μην είχε συμβεί τίποτα και έφυγε με τον Katsuki και τον Tokoyami στα χέρια του.
Μ:"Ε ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ!" ούρλιαξε η Mel,  σηκώθηκε και με τα τατουάζ της δημιούργησε τα φτερά της.
Άρχισε να πετάει γοργά προς τον MrCompress καθώς εκείνος απομακρύνονταν όλο και ποιο πολύ.
T:"MEL ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ!" ούρλιαξε ο Todoroki ενώ όλοι έτρεχαν από πίσω τους...

To:"Αιμα....τόσο υπεροχο" μουρμούρισε η Toga ενώ το αίμα της Uraraka αναβλιζε μέσα στην σύριγγα που είχε το τοποθετήσει στο μπούτι της Urarakas.
H Y/n ζαλίζοταν. Το τσοκερ της βουιζε ενώ κρύος ιδρώτας την έλουσε. Παρόλα αυτά η Y/n έτρεξε και τράβηξε την Uraraka από τα χέρια της Toga.
To:"Καπου έχω ξαναδεί την φάτσα σου, εσύ δεν είσαι η κοπέλα του Izuku;" ρώτησε η Toga με ένα χαμόγελο.
Y/n:"Δεν σου πέφτει λόγος σκυλα" είπε η Y/n.
To:"Θα δούμε πια είναι η αληθινή σκύλα εδώ μεσα" γρυλισε η Toga.
O Mr Compress έσκασε στον χώρο.
Πλησίασε την Toga , που ήταν έτοιμη να επιτεθεί στην Y/n.
MrCompress:"Τον πήρα" της είπε.
Η Y/n κόντεψε να χάσει την γη από τα πόδια της.
M:"ΑΣΕ ΤΟΝ TOKOYAMI!" ούρλιαξε η Mel ενώ πέταγε κατά πάνω στον MrCompress.
O Mr Compress ξαφνικά εξαφανίστηκε και εμφανίστηκε λίγα μέτρα μακριά με την Toga στο πλευρό του.
Y/n:"ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΡΕ ΚΑΡΙΟΛΗ!" φώναξε η Y/n ενώ έτρεξε κατά πάνω του.
Μετά το γρήγορο σχέδιο του Izuku για να πιάσουνε τον MrCompress και την Toga , o Izuku , o Todoroki Και ο Shoji προσγειώθηκαν πάνω ακριβώς στον MrCompress. Και οι δύο μπιλιες που κράταγαν το Katsuki και τον Tokoyami πέταξαν στον αέρα.  Ο Shoji κατάφερε να πιάσει την μπίλια που κράταγε τον Tokoyami και αντίστοιχα ο Todoroki πήγε να πιάσει τον Katsuki.
Πριν προλάβει όμως να τον πιάσει,  ο Dabi άρπαξε την μπίλια.
Ο Mr Compress ελευθέρωσε απο τα δεσμά τους και τον Katsuki ΑΛΛΑ και τον Tokoyami. O Dabi έπιασε τον Katsuki από τον λαιμό του. H Y/n και η Mel κοιταγαν σοκαρισμενες το θεαμα. Μια μαύρη δύνη τους περικυκλώσει ξαφνικά τον Dabi με τον Katsuki , την Toga και τον Mr Compress.
Da:"Αυτον θα τον παρουμε μαζί μας" γρυλισε ο Dabi.
Εκείνη την στιγμή η μαύρη δίνη περικυκλωνε τον Katsuki. H Y/n, η Mel και ο Izuku ετρεχαν για να τον  σώσουν.
Y/n+Izuku:"KACCHAN!" ούρλιαξαν και οι δύο καθώς ο Katsuki εξαφανιζόταν όλο και ποιο πολύ.
K:"Μην πλησιασετε" αναφώνησε πνιχτα καθώς το σώμα του εξαφανιζόταν από τον χώρο.
H Mel έπεσε κάτω στο χώμα.
Μ:"Δεν....δεν τον πρόλαβα...το σώμα μου δεν έχει άλλη δύναμη..." είπε ενώ δεν ένιωθε το σώμα της τώρα.
Η Μελ ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση για να φτάσει τον Katsuki  με τα τατουάζ της. Ένιωθε πολύ άσχημα, μα ταυτόχρονα είχε ανακουφιστεί που ο Tokoyami είχε σωθεί.
Τα τατουάζ της σερνοντουσαν σιγά, σιγά στο γρασίδι καθώς κολλαγαν πάλι πάνω στο ταλαιπωρημένο της σώμα.

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Where stories live. Discover now