Η οργή του Tokoyami δεν τον επέτρεπε να σταματήσει ακόμα μέχρι και όταν οι κακοί ήταν αναίσθητοι στο χώμα.
Ως που άκουσε την κραυγή για βοήθεια της Mel...Time skip
To:"Είσαι καλά Mel?" ρώτησε ο Tokoyami την Mel ανασηκωνοντας το σώμα της από τον τοίχο που προσγειώθηκε η ίδια. Την έχωσε αμέσως μέσα στην ζέστη του αγκαλιά.
M:"Κ-καλά" ψυθηρισε η Mel αρκετά σοκαρισμένη και τρομαγμένη.
Η ησυχία έπεσε στον χώρο. Το μόνο που ένιωθε η Mel ήταν η καρδιά της και το στομάχι της. Πρώτη ένιωθε τόσο περίεργα παρόλο το τρομαχτικό γεγονός. Πεταλούδες είχαν δημιουργηθεί στο στομάχι της. Στα μάγουλα της εμφανίστηκε ένα έντονο κόκκινο χρώμα, ενώ παράλληλα ένιωθε ότι καιγοντουσαν. Δεν μπορούσε να καταλάβει η ίδια τι συναίσθημα την είχε καταλάβει αλλά πάντως ήταν ισχυρό....I:"Y/N!" ούρλιαξε ο Izuku. Δύο τεράστια χέρια άρπαξαν την Y/n από τον λαιμό της και την τράβηξε στο ύψος του.
Shi:"Ο Nightmare ένα από τα καλύτερα μας όπλα.... Με αυτόν έχουμε σίγουρα την νίκη" γρύλισε ο Shigaraki ξινοντας νευρικά τον λαιμό του.
Nightmare:"Για να δούμε τι θα κάνει ο All Might όταν δει τους μαθητές του σε μια τέτοια κατάσταση" γρύλισε ο νεοφερμένος κακός. Από το σώμα του βγήκε μια μωβ μορφή σκόνης.
Η Y/n εισεπνευσε άθελά της την σκόνη. Το σώμα της παρελυσε όλο, τα μάτια της έκλεισαν αμέσως, βυθιζοταν σε έναν βαθύ λήθαργο.
I:" Y/N!!!! ΟΧΙ! " ούρλιαξε ο Izuku.
Tzu:" *Ρι....μπιτ*" αναφώνησε η Tzuyu λίγο πριν πέσει και εκείνη στο έδαφος βυθιζόμενη σε έναν βαθύ ύπνο και εκείνη.
Min:"TZUYU-CHAN!" ούρλιαξε ο Mineta.
I:"MINETA - KUN ΜΗΝ ΑΝΑΠΝΈΕΙΣ!" φώναξε ο Izuku κλείνοντας την μύτη του με το χέρι του.
Ο Mineta υπάκουσε τον Izuku χωρίς καμία αντίρρηση.
M:"Άσε την κολλητή μου!" ούρλιαξε η Mel έτοιμη να επιτεθεί. Πριν προλάβει να αντιδράσει όμως έπεσε και εκεινη κάτω σε έναν βαθύ λήθαργο.
To:"MEL!!" ούρλιαξε ο Tokoyami αρπάζοντας το σωμα της Mel με προορισμό την αγκαλιά του.
Ο κακος με το ονομα Nightmare , πεταξε το σωμα της Y/n στον αέρα.
Ο Izuku με δυο δρασκελιες έπιασε στον αέρα το σωμα της Y/n.
Προσγειωθηκαν και οι δύο με τον Izuku να κρατεί σφιχτά το σώμα της Y/N.
I:"ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ!" φώναξε ο Izuku.
Nightmare:"Βλέπω υπέροχους εφιάλτες... Τρέφουν φόβο και κακό για εκείνα τα κορίτσια... Τόσο ποιο πολύ εφιάλτες.... Τόσο ποιο δυνατός γίνομαι εγώ" γρύλισε ο Nightmare.
Η Y/n, η Mel και η Tzuyu έπεφταν όλο και ποιο βαθιά στην νάρκη.
To:" MEL ΞΎΠΝΑ!" φώναξε ο Tokoyami σκουντωτας το σώμα της Mel με σκοπό να ξυπνήσει η Mel.
Nightmare:" Δεν θα ξυπνήσουν...δεν μπορείτε να τις σηκώσετε από την νάρκη τους" φώναξε οργισμένος ο Nightmare.
Min:"Χριστέ μου!" άρχισε να φωνάζει και να κλαίει ο Mineta.
I:" Εμάς δεν μας έπιασε εκείνη η σκόνη... Πιάνει μόνο το αντίθετο φύλο, αυτό είναι το quirk του" ψυθηρισε σοκαρισμένος ο Izuku κοιτάζοντας τους αγχωμένος τους φίλους του.
Η Y/n μουρμούρισε κάτι στον ύπνο της,κατι που έκανε τον Izuku να αναπηδησει.
Y/n:"Kacchan... Μην..." και βυθίστηκε πάλι στον βαθύ της ύπνο.
"Πρέπει να επέμβω, ίσως αν τον χτυπήσω να χάσει τον έλεγχο και τα κορίτσια να ξυπνήσουν, ίσως, πρέπει να το κάνω!" σκέφτηκε ο Izuku .
K:" ΨΟΦΑΑΑΑΑ!" φώναξε ο Katsuki στοχεύοντας τον Nightmare.
O Katsuki και ο Kirisima ειχανε εμφανιστεί κυριολεκτικά απο το πουθενά στον χώρο.
Ki:" Τι εγινε εδω;" ρώτησε αγχωμένος ο Kirisima στο θεαμα με τα κορίτσια. Έτρεξε προς το μέρος της Tzuyu και την σήκωσε στην αγκαλιά του.
To:"Τις κοιμησε σε έναν βαθύ ύπνο με το quirk του, δεν μπορούμε να τις συνεφέρουμε!" φώναξε αναστατωμενος o Tokoyami.
O Katsuki έπιασε τον κακό και τον ακινητοποιησε στο πάτωμα.
K:"Μία κίνηση να κάνεις και θα σε βρουν σε κομμάτια" γρύλισε ο Katsuki στον Nightmare.
Ki:" Αυτό δεν είναι και τόσο ηρωικό Bakugo" σχολίασε ο Kirisima.
K:"Τι της έκανες?" γρύλισε ο Katsuki προς τον κακό.
Ο Nightmare γέλασε σατανικά.
Nightmare:"Ποια από τις τρεις? Και οι τρεις υποφέρουν αυτή την στιγμή" γέλασε σατανικά ο Nightmare.
O Katsuki γύρισε και κοίταξε την αδερφή του οργισμένος. Πέρα το γεγονός ότι την κράταγε στα χέρια του ο Izuku, αυτό τον οργιαζε ακόμα ποιο πολύ, έπρεπε να προστατεύσει την αδερφή του.
K:" Με εσένα σπασικλα θα τα πούμε μετα" γρύλισε ο Katsuki στον Izuku ως μια προειδοποίηση για το τι θα ακολουθούσε.
Min:" Η στολή της Y/n!" φώναξε ο Mineta δείχνοντας με το δάχτυλο του το ένα από τα δύο μανίκια. Το μανίκι είχε γεμίσει μπλε φλόγες, καιγόταν, όπως και το χέρι της.
I:" Kacchan!" φωναξε ο Izuku.
To:"MEL!" φωναξε ο Tokoyami αγχωμένος. Το σώμα της Mel είχε αρχίσει να γεμίζει με ένα έντονο, κόκκινο εξανθημα, όπου εξαπλώνονταν από τα χέρια της σε όλο της το σώμα.
K:"ΞΎΠΝΗΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΤΩΡΑ!" ούρλιαξε ο Katsuki εξαπολυοντας μια δυνατή έκρηξη στον αέρα.
Ο κακος όμως έπιασε τον Katsuki απο το ποδι του και τον έριξε με δύναμη στο κρυο πάτωμα.
Έβγαλε εναν αναστεναγμο πονου.
Ki:"BAKUGO!" φώναξε ο Kirisima αγχωμένος.
Ο Κακος σηκώθηκε και χωρίς κανένα δισταγμό έπιασε τον Katsuki απο τον λαιμό του και τον σήκωσε στον αέρα.
Πριν όμως προλάβει να αντιδράσει κανεις......All:"TEXAAAAAS SMASSSSSSS!" φώναξε ξαφνικά ο All Might ρίχνοντας μια δυνατή μπουνιά στον Nightmare.
O Katsuki επεσε κατω στο πάτωμα στερεωνοντας το σωμα του στα δυο του πόδια, προσπαθώντας να πάρει μερικές ανάσες.
Ο Nightmare επεσε αναίσθητος στο κρυο πάτωμα, η μπουνιά που είχε, μόλις, δώσει ο All Might ήταν αρκετά δυνατή.
Ο Katsuki σηκώθηκε αμέσως αναυδος.
All:"Ολα είναι καλά, εγώ είμαι εδώ!" φώναξε ο All Might.
Shi:"All Might.... Τα πράγματα γίνονται πιο ωραία" ψυθηρισε ο Shigaraki ξινοντας νευρικά τον λαιμό του.
K:"ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΣΠΑΣΙΚΛΑ! φώναξε ο Katsuki τρεχωντας προς το μέρος του Izuku.
I:"Kacchan-"
K:"Φυγε!" ούρλιαξε ο Katsuki σπροχνωντας τον Izuku με δύναμη, αναγκάζοντας τον Izuku να αφήσει το σώμα της Y/n στο κρύο πάτωμα. Ο Katsuki, αφού έδιωξε τον Izuku πλησίασε την αδερφή του.
K:"Ε! Χαμένο! Σήκω!" φώναξε ο Katsuki κουνώντας νευρικά το σώμα της αδερφής του.
Y/n:"Μμμμμ" μουρμούρισε η Y/n σφίγγοντας τα μάτια της με δύναμη.
Y/n:"Kacchan" ψιθύρισε ανοίγοντας τα μάτια της έτοιμη να κλάψει.
K:"Τι;" ρώτησε ξερά ο Katsuki τεντωνοντας το χέρι του για να σηκώσει από το πάτωμα την αδερφή του.
Y/n:"Δεν μπορώ να κουνηθώ" ψιθύρισε η κοπέλα με τα δάκρυα της να κυλάνε από τα μάτια της στα μάγουλα της.
M:"Δεν νιώθω το σώμα μου" μουρμούρισε η Mel.
Tzu:"Και εγώ*ριμπιτ*" είπε η Tzuyu.
Ki:"Τι; Πώς γίνεται αυτό;" ρώτησε αγχωμένος ο Kirisima τα κορίτσια κοιτάζοντας αινιγματικά τα αγόρια.
O Katsuki κοίταγε σαστισμένος την αδερφή του.
To:"Κουράγιο κορίτσια θα σας πάμε στο ιατρείο αμέσως" είπε ο Tokoyami κοιτάζοντας την Mel παρηγορητικα.
All:"Πρέπει να πάμε αμέσως, αλλά πρώτα, πρέπει να αντιμετωπίσω τους κακούς" είπε ο All Might ενώ γύρισε προς το μέρος του Shigaraki.
Shi:"Τι συγκινητικό, το σύμβολο της ειρήνης, θα προστατεύσει κάτι μαθητουδια....." σχολίασε ο Shigaraki......
YOU ARE READING
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanfictionIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...