Γεια σας, καιρό είχαμε να τα πούμε. Σταματήσαμε για λίγο λόγω σχολείου αλλά επιστρέψαμε με τζουσι κεφάλαια και ποιο πολύ icy thot . Enjoyyyyyy με πολύ φιλτατισμο!!!!
Ειχε περάσει ακριβώς μια μέρα από τότε. Τα παιδιά παρόλη την κούραση τους περνάνε πολύ καλά στην κατασκήνωση.
Οι μόνοι που παραπονιούνταν ήταν η Mina, o Kirishima, o Sato, o Kaminari και ο Sero όπου, τα βράδια μετά από το βραδινό τους κάνανε την εκπαίδευση τους , αφού οι ίδιοι δεν είχαν περάσει στις εξετάσεις. Πέρα από αυτά το γενικό κλίμα είναι αρκετά καλό.Τα παιδιά κάνανε εξάσκηση η προπόνηση μάλλον για μια ακόμη φορά στο υπαίθριο χώρο της κατασκήνωσης.
Στόχος των μαθητών ήταν να ελέγξουν τις δυνάμεις τους και να καταφέρουν να αυξηθεί ο χρόνος όπου το κάθε παιδί θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του.
K:"ΓΑΜΩΤΟ" ούρλιαξε ο Katsuki καθώς δημιουργούσε εκρήξεις μέσα σε έναν τεράστιο κουβά με νυτρογλυκερινη.
Y/n:"Αυτό το απαίσιο τσοκερ" μουρμούρισε η Y/n εκτοξεύοντας φλόγες από τα χέρια της. Ο χώρος που τα παιδιά εκπαιδευοντουσαν ήταν ανοιχτός. Το κάθε παιδί είχε τ8ν χώρο του ώστε να μπορέσουν να εκφρασουν τις δυνάμεις τους με τον καλύτερο τρόπο.
D:"Yayy👉🏻👉🏻👉🏻" αναφώνησε ο Kamimari ενώ το μυαλό του είχε καει.
Se:"Νομίζω ότι κάηκε" σχολίασε ο Sero καθώς έριχνε tape στο κενό.
"Νιώθω λες και πεθαίνω " σκέφτηκε η Y/n καθώς έβγαζε και άλλες φλόγες από το υπόλοιπο μέρος του σώματος της.
Ο Todoroki που προσπαθούσε να συνηθίσει την αλλαγή θερμοκρασίας του σώματος του κάθε φορά που χρησιμοποιούσε τις δυνάμεις του, κοίταξε την κολλητή του.
"Θα σταματήσει καποτε" σκέφτηκε η Y/n ενώ τώρα μείωνοταν η απόδοση της.
Ο Izuku κοίταξε από μακρυά την κοπέλα του.
Πονούσε όταν την έβλεπε να στεναχωριέται, πόσο μάλλον όταν πονάει.
Ήθελε να την πάρει στην αγκαλιά του τόσο άσχημα. Την αγαπούσε αρκετά, θα πέθαινε για εκείνη.
Ο Izuku προσπαθούσε να χρησιμοποιήσει την One for All σε ένα μεγαλύτερο στάδιο από το πέντε τις εκατο που βρίσκονταν τώρα, χωρίς βέβαια να υπάρξει κάποια ζημιά στα χέρια του.
Το γεγονός ότι η Y/n ήξερε ένα ψέμα για την δύναμη του Izuku, προβλημάτιζε τον ίδιο. Είχαν υποσχεθεί ο ένας στον άλλον, ότι και να γίνει το ψέμα δεν θα μπει ανάμεσα τους.
Ο Izuku όμως έβαλε το ψέμα ανάμεσα τους μπορεί για καλό, μπορεί για κακο.... Όποιος ξέρει για την One for All κινδυνεύει από τους κακούς. Ειδικά μετά από αυτή την εμφάνιση του Shigaraki στο mall , ο Izuku δεν μπορεί να κινδυνέψει και τον ίδιο αλλά και την κοπέλα του, φυσικά και τους φίλους του.
Οπότε προτίμησε να της πει ψέματα παρόλο που δεν του άρεσε η ιδέα.
ESTÁS LEYENDO
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanficIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...