Όταν τα πράγματα, επιτέλους ηρέμησαν, τα παιδιά αποφάσισαν να δούνε μια ταινία για να επιστρέψει το χαρούμενο κλίμα που είχανε πρίν.
Όλοι κάθησαν γύρο από την μεγάλη τηλεόραση του σαλονιού, κάποιοι τυλιγμένοι με κουβέρτες ενώ άλλοι ήταν χωρίς κουβέρτες.
Ο Izuku δεν είχε χτυπήσει σοβαρά, πράγμα που καθησύχασε την Y/n. O Iida υποσχέθηκε στην Y/n να μην αναφέρει τίποτα στον καθηγητή τους, τον Aizawa. H Momo χάρης την δύναμη της έφτιαξε το παράθυρο. Όλα είχαν γυρίσει στο φυσικό τους περιβάλλον. Σχεδόν όλα....Τα παιδιά βλέπανε χαλαρά την ταινία που είχανε βάλει στην τηλεόραση του σπιτιού. Κάποιοι μίλαγαν με χαρά μεταξύ τους , όπως ο Tokoyami με την Mel ενώ άλλοι καθοντουσαν σε μια γωνιά και παρακολουθούσαν με αγωνία την ταινία. Η Y/n είχε καθίσει σε μια γωνιά του σπιτιού μόνη της και σκεφτόταν πάλι το περιστατικό που είχε συμβεί πριν από λίγη ώρα.
"Δεν το πιστεύω αυτό που συνέβη, αυτά που του είπε, του έχω πει να τον αφήσει....Γιατί το κάνει αυτό;" σκέφτηκε η κοπέλα.
Η Y/n κοίταξε τον Izuku, εκείνος ήταν μακριά της, μίλαγε και γελούσε με τους φίλους του.
"Πώς μπόρεσε; Γιατί Kacchan....Θέλω να πάρω λίγο αέρα, εδώ μέσα πνιγομαι" σκέφτηκε η Y/n τραβώντας ενοχλημένη τον γιακά της μπλούζας που φορούσε. Σηκώθηκε από την μεριά που καθόταν. Κατευθύνθηκε προς την εξώπορτα του σπιτιού.....
Εκείνο το βράδυ τα αστέρια έλαμπαν στον μαύρο ουρανό. Το κρύο είχε αρχίσει να εισχωρεί στην χώρα, χωρίς να είναι ακριβώς δυνατό και παγωμένο. Η απόλυτη ησυχία ήταν εξαπλωμένη παντού , καθώς ήταν αργά το βράδυ. Η Y/n πήρε μια βαθιά ανάσα κοιτάζοντας νοσταλγικά τα λαμπερά αστέρια του ουρανού.
T:"Τι κάνεις έξω; Θα κρυώσεις" ακούστηκε η φωνή του Todoroki στα αυτιά της Y/n. H Y/n γύρισε και κοίταξε προς το μέρος που άκουσε την φωνή του Todoroki.
Y/n:"Todoroki-kun" ψυθηρισε η Y/n.
O Todoroki δεν μίλησε , περίμενε μια απάντηση στο ερώτημα του. Η Y/n κατέβασε το κεφάλι της κοιτάζοντας το απόλυτο κενό.
Y/n:"Ήθελα να πάρω λίγο καθαρό αέρα" απάντησε η κοπέλα.
Ο Todoroki εγνεψε θετικά.
T:"Αν είναι έτσι.... Φαίνεσαι ταραγμένη" συνέχισε ο Todoroki. H Y/n του εγνεψε θετικά.
Y/n:" Todoroki-kun , μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;" ρώτησε η Y/n.
T:"Φυσικά, πες μου" μουρμουρισε ο Todoroki.
H Y/n εισέπνευσε μια δυνατή ανάσα. Άρχισε να μιλάει με δυσκολία.
Y/n:"Τι μπορώ να κάνω αν έχω ερωτευτεί κάποιον;" ......To:"Το σκοτάδι είναι το αγαπημένο μου πράγμα σε όλη την γη, πιστεύω ότι καταλαβαίνεις έναν από τους λόγους που μου αρέσει το σκοτάδι" πήρε τον λόγο ο Tokoyami. O Tokoyami με την Mel είχανε πιάσει την κουβέντα όσο βλέπανε ταινία. Το κλίμα ανάμεσα τους ήταν ανάλαφρο και χαρούμενο. Η Mel πρόσεχε τα λόγια του Tokoyami , τον άκουγε προσεχτικά.
M:"Εγώ δεν είμαι τόσο πολύ φαν του σκοταδιού. Με τρομάζει. Καταλαβαίνω , ένας λόγος είναι ότι το σκοτάδι δυναμώνει τον Dark Shadow" απάντησε η Mel.
O Tokoyami εγνεψε θετικά.
T:" Φοβάσαι το σκοτάδι;" ρώτησε την κοπέλα. Η κοπέλα άλλαξε βλέμμα για να μην αντικρίσει τον Tokoyami.
Κοίταξε όλο το σαλόνι. Πρόσεξε ότι η Y/n και ο Todoroki έλειπαν από τον χώρο.
"Μα, που πήγαν;" ρώτησε τον εαυτό της η Mel.
M:"Tokoyami, η Y/n και ο Todoroki δεν είναι εδώ" είπε η κοπέλα γυρνώντας το κεφάλι της πάλι στον Tokoyami.
To:"Λογικά θα είναι εξω, ηταν μια δύσκολη νύχτα για την Y/n" απάντησε ο Tokoyami στην πρόταση της Mel.
To:"Τι ελεγες;"την ρώτησε ο Tokoyami. H Mel , χωρίς να μιλήσει, χωθηκε μεσα στην αγκαλιά του Tokoyami. Εκείνος την έσφιξε μεσα στην ζεστή αγκαλιά του
M:"Έλεγα λοιπον...ότι το σκοτάδι με τρομάζει...Με πιάνει πανικός οταν πέφτει το σκοτάδι" ψυθηρισε η κοπέλα.
Ο Tokoyami έγνεψε θετικά χωρίς να πει κατι παραπάνω.
M:"Να φανταστείς " ξεκίνησε να λεει η κοπέλα στον αγαπημένο φιλο της.
M:"Έπρεπε να ζητήσω απο την Mina για ενα φωτάκι, να βάλουμε δηλαδή ενα φωτάκι στον χώρο που θα κοιμηθούμε....Δεν μπορώ να κοιμηθώ , να συγκεντρωθώ ή να κάνω κάτι, όταν πέφτει το σκοτάδι....Με πιάνει πανικος" ψυθηρισε η Mel.
To:"Καταλαβαίνω απόλυτα Mel, το σκοτάδι εχει και τα καλά του αλλα εχει και τα κακα του. Στο σκοτάδι μπορείς να βρεις ηρεμία, αλλά την ίδια ώρα μπορείς να δεις τα τέρατα που κρύβει, το σκοτάδι σου προσφέρει ανάμεικτα συναισθήματα" πήρε τον λογο ο Tokoyami , μιλώντας σιγανά και ωραία.
To:"Σωστά Mel;" την ρώτησε ο Tokoyami.
Αλλά η Mel δεν άκουγε, είχε αποκοιμηθεί στην αγκαλιά του Tokoyami, του πολυαγαπημένου φιλου της......Y/n:"Τι μπορώ να κάνω αν έχω ερωτευτεί κάποιον;" ρώτησε η κοπέλα τον Todoroki. O Todoroki κοίταξε την κοπέλα απορημένος.
Χαμήλωσε σκεφτικός το κεφάλι του.
Τ:" Δεν είμαι πολύ καλός σε αυτό τον κλάδο θέματος , νομίζω ότι....." ξεκίνησε να λέει ο Todoroki. Η Y/n τον κοίταξε με την αγωνία να την τυλίγει.
Τ:" Αν ερωτευτείς κάποιον πρέπει να προσέχεις, να προσέχεις τα πάντα" συνέχισε ο Todoroki. H Y/n εγνεψε θετικά.
Y/n:" Todoroki-kun μπορώ να σου εμπιστευτώ ένα μυστικό μου;"
Ο Todoroki πλησίασε την κοπέλα.
Τ:" Μχμ" εγνεψε θετικά στην κοπέλα. Η Y/n πήρε άλλη μια βαθιά ανάσα.
Y/n :" Todoroki-kun μου αρέσει ο Izuku" ψυθηρισε η Y/n. Χαμήλωσε το κεφάλι της σφίγγοντας απαλά τα χέρια της.
Τ:"Καταλαβαίνω...γι'αυτό σοκαρίστηκες τόσο όταν ο Bakugo πέταξε τον Midoriya από το παράθυρο"
Η κοπέλα εγνεψε θετικά στα λεγόμενα του φίλου της.
Y/n:" Είναι επειδή....Η μάλλον ολα ξεκίνησαν απο την επίθεση του Sludge Monster . Όταν ο Izuku πήγε να σώσει τον Kacchan εγω....ένιωσα πολυ όμορφα" ψυθηρισε η κοπέλα. Στο μυαλό της ηρθαν οι αναμνήσεις εκείνης της ημέρας και τα μπερδεμένα συναισθήματα που ένιωθε.
Τ:" Καταλάβαινω" έγνεψε θετικά ο Todoroki.
Y/n:" Αν καταφέρουν να το μάθουν και οι δυο τους , φοβάμαι ότι τα πράγματα θα είναι πολυ άσχημα" πήρε τον λογο η Y/n .
T:" Δεν θα το πάρει και πολυ καλα ο Bakugo , βαλε παράδειγμα το σημερινό" συνέχισε την πρόταση της Y/n o Todoroki. H Y/n έγνεψε θετικά.
Y/n:" Ναι....." ψυθηρισε.....
Ησυχια έπεσε στο σημείο.
T:"Y/n εχω να σου πω και εγω κατι δικο μου. Ενα δικο μου μυστικό"...........
YOU ARE READING
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanfictionIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...