Επεισόδιο 18ο

102 9 7
                                    

M:"ΤΙ;" ρώτησε η Mel.
Η Y/n γέλασε χαζοχαρουμενα.
T:"Θα την πας σπιτι; Εγώ δεν μπορώ να την παω, διαγωνιζομαι" είπε ο Todoroki ξύνοντας νευρικά τον λαιμό του. Τα τρία παιδιά βρισκόντουσαν πίσω στην αιθουσα του τμήματος τους και μίλαγαν.
M:" Και εγώ διαγωνιζομαι, μήπως το ξέχασες ότι του άλλου του κάηκε ο ελεφαντας- ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ; Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ!" φώναξε η Mel συγχυσμένη.
T:"Ναι αλλά δεν είναι σε θέση να κάτσει εδώ, ειδικά από την ώρα που πήρε αυτό το φάρμακο και την έχει κάνει ετσι" είπε ο  Todoroki.
Y/n:"Θα...Πάω...μόνη" είπε η Y/n και έκανε να σηκωθεί από την θέση που καθόταν αλλά ζαλιστηκε και έπεσε πάλι στην θέση της.
Η Mel αναστέναξε βαθιά.
M:"Άντε και την πάω, Ποιος θα την προσέχει;!" ρώτησε η Mel.
T:"Δεν ξερω!" φώναξε ο  Todoroki.
M:"Ξέρεις κατι; Θα πάω εγώ,  θα την προσέχω εγώ! Είναι η κολλητή μου!" είπε με πάθος η Mel.
M:"Μόνο που! Θα πρέπει να ενημερώσω τον θείο μου" είπε η Mel.
Pr:"ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΝΕΙΙΣ;" φώναξε ο O Present Mic εμφανίστηκε στην αίθουσα ξαφνικά.
M:" Θειεεεε!" φώναξε ενθουσιασμένη η Mel.
Pr:"Να η αγαπημένη μου ανηψιαα!" φώναξε ο Present Mic αγκαλιάζοντας την ανιψιά του.
M:"Θείε τι κάνεις εδω;" ρώτησε η Mel.
Pr:"Έχουμε διάλλειμα πάλι και ο άνθρωπος μουμια ήθελε χυμό οπότε" είπε o Present Mic γελώντας.
H Mel γέλασε για λίγο.
Ύστερα άρχισε να μιλάει.
M:"Θείε, η Y/n πρέπει να πάει σπίτι, θα πάω μαζί της για να την προσέχω, μπορείς να με καλύψεις;" ρώτησε η Mel Τον θείο της.
Pr:"OKAYYY!" φώναξε ο θειος της Mel....

M:"Ελα Y/n ένα βημα ως τον καναπέ θα κάνεις" είπε η Mel κρατώντας την Y/n από τους ώμους της.
Y/n:"Δεν θέλω!" φώναξε κλαίγοντας η κοπέλα.
M:"Ελαααα, το ξέρεις ότι δεν μου αρέσει να σε βλέπω να κλαις" είπε η Mel ακουμπώντας την Y/n στον καναπέ.
Η Y/n έγνεψε θετικά.
M:"Λοιπόν, θα σου ανοίξω την τηλεόραση, για να δούμε ποιος θα περάσει στους επόμενους γύρους. Θα πάω ως την κουζίνα να φέρω το κουτί πρώτων βοηθειών για να σου βάλω λίγη κρέμα στο κούτελο σου. Σε παρακαλώ μην κάνεις καμία τρέλλα όσο θα λειπω" είπε η Mel αρπάζοντας το κοντρόλ της τηλεόρασης από τον καναπέ.
Η Y/n έγνεψε θετικά.
M:"Ωραία, πάω ως την κουζίνα , σου άνοιξα την τηλεόραση" είπε η Mel.
H Y/n  ξανά έγνεψε θετικά κοιτώντας ζαλισμένη την τηλεόραση.
Τώρα αγωνιζοντουσαν ο Tetsutetsu με τον Kirisima.
H Mel χάιδεψε τρυφερά το κεφαλι της Y/n, ύστερα έφυγε για την κουζίνα.

M:"Ελα και είμαι κοντηηη! Αμάν ποια ! Χάθηκε να μου δωρίσουν λίγο ύψος οι ψηλοί;" φώναξε η Mel τεντωνοντας το χέρι της για να πιάσει το κουτί πρώτων βοηθειών , όπου βρισκόταν σε ένα ψηλό ράφι στήν κουζίνα.
Se:"Θες βοήθεια;" ρώτησε ο Sero τοποθετώντας το χέρι του πάνω στο κουτί πρώτων βοηθειών. Η Mel γύρισε και κοίταξε τρομαγμένη τον Sero , στην αρχή.
M:"Τ-τι κάνεις εσύ εδω;" ρώτησε η Mel.
Se:"Δεν είναι προφανές;" ρώτησε με ένα χαμόγελο.
Η καρδιά της Mel άρχισε να χτυπάει γρήγορα.
Πεταλούδες γέμισαν το στομάχι της.
Τα μάγουλα της κοκκινίζαν όλο και ποιο πολύ,  έτσι ένιωθε τουλάχιστον. Ο Sero έπιασε το κουτί των πρώτων βοηθειών και το κατέβασε κάτω.
Το επεξεργάστηκε με τα μάτια του λίγο πριν το δώσει στα χέρια της Mel.
Se:"Ανησυχούσαμε εγώ και ο Kaminari και ήρθαμε να σας δούμε" ξεκίνησε να λέει ο Sero.
Ήταν κοντά στην Mel.
Η Mel κοντοστάθηκε λιγάκι. Ύστερα μίλησε.
M:"Καλά είμαστε, εγώ τουλάχιστον, απλα έπρεπε κάποιος να προσέχει την Y/n" μίλησε η Mel.
O Sero έγνεψε θετικά.
Se:"Καταλαβαίνω, πάμε μεσα; Να κάνουμε παρέα και στον Kaminari και στην Y/n;" ρώτησε ο Sero.
H Mel έγνεψε θετικά.
Και έτσι τα δύο παιδιά ξεκίνησαν για το σαλονι, με την καρδιά της Mel να χτυπάει δυνατά.

Ο Sero και η Mel μπήκαν στο σαλόνι.
M:"Καλε ! Τι της κανεις;" ρώτησε η Mel τον Kaminari. Ο Kaminari σκουνταγε ελαφρά με το χέρι του την Y/n. Την Y/n την είχε πάρει ο ύπνος καθιστή στον καναπέ με το κεφάλι της να έχει πέσει στο στήθος της.
D:"Θέλω να δω αν ζει" απάντησε ο Kaminari.
D:"Ζεις;" ρώτησε ο Kaminari κουνώντας άλλη μια φορά την Y/n.
M:"Όχι, πέθανε και αναστήθηκε" απάντησε η Mel.
O Kaminari γύρισε και την κοίταξε, γέλασε λιγάκι. Σηκώθηκε και την πλησίασε.
D:"Κέρδισες εσύ λοιπον" σχολίασε ο Kaminari.
M:"Ε βέβαια αφού έγινες ψητός!" απάντησε η Mel.
Se:"Μήπως να την πάμε στο δωμάτιο της;" ρώτησε ο Sero δείχνοντας την Y/n.
M:"Ναι , θα ήταν το καλύτερο" απάντησε θετικά η Mel.
O Kaminari πλησίασε την Y/n. Την σήκωσε στην αγκαλιά του, κουβαλώντας την σε στυλ νύφης.
Τα τρία παιδιά προχώρησαν ως το δωμάτιο της Y/n.
Se:"Πάντως, δεν περίμενα ότι ο Midoriya δεν θα έκανε τίποτα για την εξομολόγηση που έκανε η  Y/n" είπε ο Sero στα μέσα της διαδρομής ως το δωμάτιο της Y/n.
M:"Ίσως κόλλησε, επειδή είναι ο Bakugo, ίσως δεν την γουστάρει , αλλά και πάλι, πρέπει οι δύο τους να μιλήσουν" συνέχισε η Mel.
O Kaminari μπήκε στο δωμάτιο της Y/n . Ξάπλωσε την κοπέλα στο κρεβάτι της.
D:"Αν κάνουμε κάτι για να ελαφρύνουν τα πράγματα" πρότεινε ο Kaminari πλησιάζοντας τα δύο παιδιά, που είχαν σταθεί στην πόρτα του δωματίου της.
Η Mel κοίταξε απορημένη τον Kaminari.
Se:"Έχει δίκιο ο Kaminari! Ας κάνουμε ένα πάρτι!" φώναξε ενθουσιασμένος ο Sero.
M:"Ναι αλλά ποτέ θα το κανουμε;" ρώτησε η Mel.
D:"Δεν ξέρω,έχεις πρόγραμμα από τον θείο σου;" ρώτησε ο Kaminari.
M:"Έχω.....Έχουμε όλο το Σαββατοκύριακο ελεύθερο και μετά θα πάμε για την εξάσκηση μας, μια εβδομάδα σε διάφορες εταιρίες pro hero, μετά είμαστε ελεύθεροι για μια εβδομάδα οπότε μπορούμε να το οργανώσουμε τοτε" απάντησε η Mel στο ερώτημα του Kaminari.
Se:"Αίθουσα που θα βρουμε;" ρώτησε ο Sero.
H Mel αναστέναξε λίγο, ύστερα χαμογέλασε στα δύο αγόρια.
M:"Θα μιλήσω στον θείο μου..."

It Was Your Smile《My Hero Academia FF》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora