Τα παιδιά φτάσανε γύρω στο ξημέρωμα. Η κατασκήνωση και οι διακοπές τους έμελλε να ξεκινήσει με έναν περίεργο τρόπο. Αφού φτάσανε στο σημείο συνάντησης που είχε διορίσει το σχολείο , τα παιδιά κλήθηκαν σε μια δοκιμασία για να φτάσουν στα κτήρια που θα έμεναν.
Τα παιδιά έπρεπε να περάσουν από ένα δάσος γεμάτο τέρατα.
Ήταν μια δοκιμασία στην οποία θα έπρεπε να προστατέψουν τους εαυτούς τους.
Ετσι με το που ισχωρησαν τα παιδιά μέσα στο δάσος με τα καταπράσινα δέντρα του και τους καταπράσινους θάμνους , άρχισε η άσκηση τους.
Ο κάθε ένας πάλευε για τον εαυτό του κυριολεκτικά.....Αφού κατάφεραν να συνεργαστούν όλοι μεταξύ τους με μια τέλεια αρμονία φτάσανε προς το τέλος του δάσους.
K:"ΚΑΝΕ ΑΚΡΗ ΜΙΣΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΙΣΕ ΒΛΑΚΑ! ΜΟΥ ΚΟΒΕΙΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ" ούρλιαξε ο Katsuki θυμωμένος. Τρέχανε δίπλα δίπλα με τον Todoroki στο δάσος.
Από πίσω ακολουθούσαν οι άλλοι συμμαθητές τους ενώ μπροστά προπορευοντουσαν η Mel και η Y/n.
T:"Άλλαξε δρόμο τότε!" είπε ο Todoroki.
O Katsuki θύμωσε ως συνήθως και έριξε από τα νεύρα του μια αδέσποτη έκρηξη. Μόνο που η έκρηξη δεν έπεσε στον αέρα η στα δέντρα.
Έπεσε πάνω στην αδερφή του......
Y/n:"ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΡΕ ΚΑΡΙΟΛΗ!" ούρλιαξε η Y/n ενώ σήκωνε από το πάτωμα την κολλητή της. Καπνοί έβγαιναν από παντού. Ευτυχώς τα δύο κορίτσια δεν είχαν χτυπήσει.
K:"ΠΩΣ ΜΕ ΕΙΠΕΣ; ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ! ΕΛΑ ΕΔΩ!" ούρλιαξε ο Katsuki Και άρχισε να τρέχει για να επιτεθεί στην Y/n.
Η Y/n άρχισε να τρέχει και εκείνη για να του επιτεθεί.
Όλοι έπεσαν πάνω στα δίδυμα για να τους σταματήσουν.
Ki:"BAKUGO!"
I:"KACCHAN ΜΗ!"
D:"ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΡΕ!"
M:"Y/N!"
Η Mel έπιασε με τα τατουάζ της τα χέρια της Y/n για να την απωθήσει από το να επιτεθεί στον Katsuki.
O Kirishima , ο Izuku και ο Kaminari κρατούσαν σφιχτά τον Katsuki από το να επιτεθεί στην αδερφή του.
Το τσοκερ της Y/n αρχισε να βουίζει.
Y/n:"Σκάσε κωλοτσοκερ! ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΘΩ!" ούρλιαξε η Y/n ενώ τώρα ήταν σε πλήρη κατάσταση παροξυσμού.
K:"ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ EXTRAS! ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΙΣΩ!" ούρλιαξε ο Katsuki και χτυπιοταν στο πάτωμα.
Και εκείνος ήταν σε κατάσταση παροξυσμού.
Se:"Ηρεμήστε, θα σας δέσω με το tape!" φώναξε ο Sero. Τα κορίτσια περιτρυγιρισαν την Mel ένω οι υπόλοιποι τους άλλους που προσπάθησαν να κρατήσουν τον Katsuki.
M:"ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΡΑΒΑΣ ! ΤΙ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ;!" φώναξε η Mel.
Ο Izuku θα ορκιζοταν ότι στα μάτια της Y/n έβλεπε την ίδια λάμψη με εκείνη της μητέρας της. Έπρεπε να πάει να την ηρεμήσει εκείνος. Πάντα τον άκουγε και πάντα ηρεμουσε με την φωνή του.
Y/n:"MEL ΑΦΗΣΕ ΜΕ!" φώναξε Η Y/n.
K:"ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΏΣΩ!" ούρλιαξε ο Katsuki.
To:"Mel φωνάζουν και αυτοί, μην φωναζ-"
M:"ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ!" φώναξε η Mel στον Tokoyami αφήνοντας τον σοκαρισμένο.
Η Y/n άρχισε να τρέμει. Το τσοκερ της άρχισε να βουίζει.
'Ανοδική θερμοκρασία,κίνδυνος!'
YOU ARE READING
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanfictionIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...