T:"Σε εξαγόρασε ο ίδιος μου ο πατερας; ΠΟΣΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ!" φώναξε ο Todoroki και άρχισε να τρέχει προς τον Izuku.
"Οι κινήσεις του" σκέφτηκε ο Izuku.
"Είναι αργες " σκέφτηκε η Y/n
"Επειδή πάγωσε το σώμα του" σκέφτηκε ο Izuku.
Και η μάχη γινόταν ποιο άγρια.
Ο Izuku έριξε μια γροθιά στο στομάχι του Todoroki ενώ παράλληλα ο Todoroki πάγωσε το αριστερό χέρι του Midoriya. O Todoroki έφυγε προς τον αέρα και προσγειώθηκε λίγα εκατοστά πριν το όριο την πίστας.
Ο Todoroki εξαπολύσε πάλι πάγο με προορισμό τον Izuku αλλα ο Izuku το απέφυγε.
"Η δύναμη του" σκέφτηκε η Y/n.
"Έχει εξασθενήσει " σκέφτηκε ο Izuku.
C:"Να το ληξουμε Midnight;" ρώτησε ο Cementos.
I:"ΣΜΑΑΑΑΣ" φώναξε ο Izuku εξαπολύοντας πάλι από τα δάχτυλα του την δύναμη του.
Y/n:"Mel δεν μπορω να βλεπω" ψιθύρισε η Y/n.
T:"Γιατι το παρακανεις;"
Ι:"Γιατι Θέλω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες. Θέλω να μπορώ να χαμογελάω και να τους απαντάω. Θέλω να γίνω ένας τέλειος ήρωας! Γι'αυτό!" είπε ο Izuku χτυπώντας τον Todoroki.
I:"Όλοι βάζουν τα δυνατά τους! Θες να γίνεις νούμερο ένα χωρίς να βάλεις τα δυνατά σου; Σταμάτα να χαζολογας και ΒΑΛΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΟΥ!" φώναξε ο Izuku εξφεντονιζοντας τον Todoroki στον αέρα.....Και τότε....
Pr:"ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ! Η ΦΩΤΙΑ!" φώναξε ο Present Mic.
Ii:"Χρησιμοποίησε την δύναμη του"
T:"Αν και θες να κερδίσεις...Να πάρει! Βοηθάς τον εχθρό σου; Ποιός χαζολογαει τωρα; ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΗΡΩΑΣ!" φώναξε ο Todoroki. O Izuku χαμογέλασε στον Todoroki.
E(Endeavour):"SOTOOOOO!" φώναξε περήφανα ο πατέρας του Todoroki.Ένα δάκρυ κύλησε από το δεξι μάτι του Todoroki.
I:"Απίστευτο" θαύμασε ο Izuku τον Todoroki.
T:"Γιατι χαμογελάς ενώ είσαι σε αυτήν την κατάσταση και με τόσα τραύματα; Είσαι τρελός; Μην νε κατηγορήσεις για το τι θα ακολουθήσει" είπε ο Todoroki.
H Y/n κοίταγε σοκαρισμένη το θέαμα που έβλεπε.
ESTÁS LEYENDO
It Was Your Smile《My Hero Academia FF》
FanficIZUKU MIDORIYA X Y/N (This story is made by MinXenia93 and _kookiepotato_2 Enjoyyyy your reading) Η νέα γενιά ηρώων προετοιμάζεται για την σκληρή δουλειά που θα τους ακολουθήσει με το επάγγελμα του pro hero. Μέσα σε αυτό υπάρχει και η εφηβεία η οπ...